Bij werkt het geloof ik, even de nacht aankijken natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:56 schreef __Isis__ het volgende:
Cyntiaa, goed te lezen dat de antagel helpt. Ik ben nu ook redelijk aan het einde van m'n Latijn door het niet slapen, dus ga zo ook langs de apotheek, kijken of het mij ook helpt.
Ik denk echt dat het hormonaal is. Mijn lichaam reageerde ook heel heftig op de bv en volgens mij is dat nog niet helemaal gestopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:31 schreef Aventura het volgende:
Mefke79 in de top 5! En een lange baby!
FR, bizar dat je nu nog misselijk bent, is het dan toch niet zwangerschapsgerelateerd? Dat het door iets anders komt dat zich tegelijk met je zwangerschap heeft gemanifesteerd?
En Kleurdoos, je striae-verhaal slaat alles. Brrrrr!
Ik denk het ook niet hoor, maar t zou wel fijn zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:35 schreef mefke79 het volgende:
ik red me nog met melk gelukkig!
En Juud, buiken die zakken geven wel aan dat je op het einde loopt ja. Maar echt een voorteken..nuh.
Jup, ik zorgen voor mensen hun kindjes, 4 dagen per week, wel al wat groter hoor....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:37 schreef __Isis__ het volgende:
Ik vind het echt super meevallen! Warme melk is ook lekker nu, normaal gruwel ik daarvan.
Inderdaad Juud, wat ga jij enorm lang door!!!! Zelfstandig ondernemer soms?
Ja, ik ook..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind het smaken naar schoolbordkrijtjes en tandpasta![]()
En als het ons inderdaad maar de nacht doorhelpt! Ik moest het trouwens zelf betalen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ik doe dit werk ook om die reden, omdat het te combineren is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:49 schreef Aventura het volgende:
@Juud, klinkt als leuk werk!
Je begint ook alweer zo snel. Pittig hoor! Maar jij voelt het beste aan wat lukt. Scheelt ook dat je kind makkelijk in je werkzaamheden 'past' zeg maar. Dat is bij de meeste moeders natuurlijk niet zo.
Zo kwam het wel over, vandaar mijn reactie....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:02 schreef mefke79 het volgende:
Juud, het was ook geen commentaar op jou he...ik zou jouw leven al lang niet meer volhouden (helaas).
Ja, dat lijkt me echt vreselijk, ik zou ook niet weten wat ik met mezelf aan zou moeten als ik zo lang thuis zou zitten, dat wachten is echt uber stom... Wist je maar een datum, maar die onzekerheid is heel vervelend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:06 schreef mefke79 het volgende:
Ik vind dat iedereen moet doen wat ie kan en wil doen, het komt alleen heel bot over als een vriendin verkapt tegen je zegt: tis je eigen schuld dat je overtijd ging want je hebt geen rust genomen. Terwijl ik toen nog veel minder kon dan nu en dus al echt al vanaf week 34 op de bank gezeten heb. Men, ik kon dat kind er wel uit kijken.
Ik had juist begrepen dat het risico op een vroeggeboorte juist groter was als je (te) hard aan het werk bleef...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:06 schreef mefke79 het volgende:
Ik vind dat iedereen moet doen wat ie kan en wil doen, het komt alleen heel bot over als een vriendin verkapt tegen je zegt: tis je eigen schuld dat je overtijd ging want je hebt geen rust genomen. Terwijl ik toen nog veel minder kon dan nu en dus al echt al vanaf week 34 op de bank gezeten heb. Men, ik kon dat kind er wel uit kijken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:59 schreef huuphuup het volgende:
takkems wat spannend!!![]()
![]()
Miss Jones ik word helemaal week iedere keer als ik over je twee leeszo leuk! 2 in de buik <3
Het gaat op zich goed, ik hoop alleen dat ik/wij binnenkort wat meer wennen aan het slaappatroonquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:24 schreef mefke79 het volgende:
Tankgirl, wat een enorm mooi schatje heb je gebaard. Gaat het met jou ook oke? Geniet nog van je kraamtijd.
Nou, hier dus wel alsnog een knip (en alsnog een keizersnee) maar ik was daar ook zo verbaasd over dat ze dan vantevoren niet konden zien. Ik was zelfs nog voor een groeiecho geweest maar ik kreeg idd hetzelfde antwoord (en dat het op een groeiecho toch vaak moeilijk te zien isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:45 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Vandaag kwam de verloskundige langs en ik heb gevraagd hoe het kan dat mijn vernauwd bekken niet is opgevallen tijdens alle echo's/onderzoeken.
Schijnt dat echt de uitgang te nauw/niet flexibel was.
Dat was ook de reden dat er eerst een poging gewaagd is om haar met de vacuumpomp eruit te halen (ze hoopten dat dat wel ging lukken/dat de baby erdoor heen ging passen).
Gelukkig was de vacuumpomp een test, en ben ik daarom ook niet nog ingeknipt, anders had ik nu op 2 plekken hechtingen gehad
Goed nieuws!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:02 schreef d0ry het volgende:
Ohhhh Tankgirl, wat een dropje![]()
Ieneminie en Takkembah, ik ben benieuwd naar jullie welzijn en van de beebjes natuurlijk!
Wij hebben net een knipperend hartje gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu kan ik met een gerust hart (+1) op vakantie.
GGB, spanneeeeend!
Wanneer kom je nou eens uit die kast?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:02 schreef d0ry het volgende:
Ohhhh Tankgirl, wat een dropje![]()
Ieneminie en Takkembah, ik ben benieuwd naar jullie welzijn en van de beebjes natuurlijk!
Wij hebben net een knipperend hartje gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu kan ik met een gerust hart (+1) op vakantie.
GGB, spanneeeeend!
Aventura misschien eerst onder de douche gaan staan, zodat de huid daar ook wat kan ontspannen en daarna insmeren met wat vettige creme?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef Aventura het volgende:
Oh, ik wil het zelfs niet aanraken en laat staan insmeren met zalf. Echt driewerf brrrrrrr...! Wel geruststellend dat jullie er later minder last van hadden.
Aventura, wat Bar zegt werkt wel. En beter dan die mentholzalf. Die mentholzalf werkt tijdelijk als een tierelier, maar droogt wel enorm je huid uit. Dus dan moet je daarna alsnog wat vette zalf erop doen, want droge huid = jeuk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Aventura misschien eerst onder de douche gaan staan, zodat de huid daar ook wat kan ontspannen en daarna insmeren met wat vettige creme?
Stekte ermee in elk geval het klinkt gewoon niet fijn.
Goed idee van die vette zalf, ik ga het toch eens proberen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:26 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Aventura, wat Bar zegt werkt wel. En beter dan die mentholzalf. Die mentholzalf werkt tijdelijk als een tierelier, maar droogt wel enorm je huid uit. Dus dan moet je daarna alsnog wat vette zalf erop doen, want droge huid = jeuk.
dOry: joepie! Fijne vakantie!
Ik sta er nog buitenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef Aventura het volgende:
Raaaah ik sta in de top 10.
Hoe kan dat, gister testte ik nog positief
Niet normaal he, hoe snel dat voorbij vliegt.....quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef Aventura het volgende:
Raaaah ik sta in de top 10.
Hoe kan dat, gister testte ik nog positief
mooi genoeg!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:02 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ] lukt niet om hem er anders om te krijgen want scanner is stuk
Dat klopt helemaal, ik vond het prachtig, maar ik bedoelde niet zo mooi van kwaliteit qua foto ;-)quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:47 schreef bitterend het volgende:
Fantastische echo Miss-Jones!!
Poezebeest fijn dat alles goed was! enne alle echo's zijn mooi
Oh ok! haha! Ik kreeg in het vorige topic die tip en aangezien ik er toch ingeschreven sta... heb niet eens verder gekeken ook!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:21 schreef mefke79 het volgende:
Susie, Balneum kun je volgens mij ook gewoon bij de drogist krijgen, staat meestal bij de babyspullen of bij de 'droge/gevoelige huid' spullen. Eigenlijk maakt het ook allemaal niet zo veel uit wat je er op smeert, als je het maar vet houdt en er weinig spul in zit dat kan irriteren.
Ik hoop dat je dan een nieuwe datum hiervoor krijgt!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef LeNeHe het volgende:
Nee, heb wel 10 keer op het briefje gekeken. Echt zo stom. Heb de thuiszorg gebeld en die snapten er ook niets van, konden ook niemand bereiken. Maar ze hebben er een melding van gemaakt en ik word morgen teruggebeld.
Dat klinkt geruststellend. Ik mis echt mijn scherpte. Vorige week was mijn leidinggevende serieus verbaasd over me. Ik heb als laatste opdracht voor mijn verlof een beleidsplan gemaakt. Mijn leidinggevende en tevens opdrachtgever vond het plan erg oke en staat er helemaal achter. Maar toen ik het aan haar presenteerde, vroeg ze wel of het me wel zou lukken om het later ook aan het MT te presenteren! Het was ook wel stom: ik verdraaide mijn eigen woorden helemaal, liet dingen weg, etc., terwijl het zo'n sterk verhaal is! Gelukkig kent ze me wel langer, vandaar ook haar verbazing. Wel is er begrip, zo vroeg ze bijvoorbeeld wel of ik wilde dat ze me ermee zou helpen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef mefke79 het volgende:
Aventura zo kon ik bij de vorige zwangerschap een tijd lang geen zin op papier krijgen zonder em drie keer opnieuw te moeten doen.. Handig als je meerdere teksten per dag moet maken. Maar, het gaat weer over echt!
Heb ik ook een keer gehad, alleen was ik toen niet zwanger...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:02 schreef d0ry het volgende:
Had ik al verteld dat ik mijn pincode spontaan vergeten was vorige maand? Mmm misschien wel
gefeliciteerd calilov!quote:
Onze uk lijkt ook alleen maar drukker te worden, ik vind het ergens nog wel gezellig. Geeft in ieder geval aan dat ze de energie nog hebben om het te doen, en dat ze het nog goed hebben in mamma's buik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:34 schreef cleany het volgende:
[..]
gefeliciteerd calilov!
LLV nieuws? nee nog niet. onze jongen schopt steeds meer en steeds harder. M'n vrouw dacht dat hij een (pogo) feestje aan het houden was, dus die blijft denk ik nog even zitten.
verkeerde ademhaling heb ik ook met momenten ben er zelfs eens naar de ha mee geweest.. zijn lichte paniekaanvallen bij mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Even klagen hoor, maar ik voel me echt zooo extreem moe!!! Ik heb gewoon genoeg geslapen, maar ik zit nu op mn werk en heb echt grote moeite met wakker te blijven. Zo onwijs vervelend!
Ook ben ik verkeerd aan het ademen merk ik, maar krijg het niet goed onder controle.
Zo maar even een rondje lopen oid, misschien dat dat helpt.
Ja dat wil ik dus eigenlijk welquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:53 schreef mefke79 het volgende:
calilov, normaal zou ik zeggen: gun em dat plezier en wacht. Maar als je werkelijk zo'n lage HCG aanmaak hebt, dan zou ik het niet doen. Stel, het is toch niet goed, wil je dan hier of daar naar het ziekenhuis moeten? (tuurlijk, daar hoop je niet op, maar goed, zo zou ik redeneren)
en fijn dat alles goed gaat nu!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:56 schreef avotar het volgende:
Kersverse papa meldt. Vanochtend waren de vliezen van mijn vrouw gebroken en vanavond kwart voor acht was onze kleine meid er eindelijk. Het was nog spannend uiteindelijk, omdat ze in een kruin lag of zoiets en ook de schoudertjes vast zaten. De pomp moest er bij aan de pas komen en daarom heb ik ze net moeten achterlaten omdat ze nog even ter observatie moeten blijven.
Maar eerst neemt papa een biertje. Proost!
Bij mij leidt het slechte ademhalen tot kleine paniekaanvalletjes, maar nu ik weet waar het door komt dat ik dan buiten adem ben (verkeerd ademhalen dus), raak ik er ook niet meer zo erg van in paniek. Ben een paar jaar terug flink overspannen geweest en toen is ook vooral het verkeerde ademen begonnen. Maar ik kon dan ook niet helder nadenken en raakte dan heel snel in paniek. Nu eigenlijk bijna geen last meer van die aanvallenquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:45 schreef Lujaxa het volgende:
[..]
verkeerde ademhaling heb ik ook met momenten ben er zelfs eens naar de ha mee geweest.. zijn lichte paniekaanvallen bij mij
en dat véél slapen en nog steeds moe zijn.. zo herkenbaar... sinds deze week voel ik me niet uitgeslapen...
calilov proficiat
Vergeet het hartje niet wat eruit ziet als sneeuw op de tv. Zo knap dat ze zoiets kleins toch nog zo groot kunnen laten zienquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:23 schreef cleany het volgende:
leuk hoor GGB...die eerste is meestal wat onduidelijk en je ziet alleen rijstkorrel, maar toch word je er erg blij van
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:49 schreef Lujaxa het volgende:
Hier deze morgend met stampjes wakker geworden.. wel ligt boy met voetjes op mijn blaas dat is iets minder![]()
Wat ik wel weer merk, placenta bleek weer aan de voorkant te liggen, dat ik boy meer voel stampen dan bij Xandy... Op blaas, in de zij en soms precies ook in mijn rug(als ik lig)
Ja, wij gaan in augustus trouwen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach meiske toch. Je hormonen gieren nu al door je lijf. Je gaan definitief in Amerika??? wonen?
heb net ff gecheckt, aan 17w5 kreeg ik een berichtje van mijn vrouw "Heel veel beweging in de buik!" , was de eerste keer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:02 schreef Nirak het volgende:
Zeg dames, bij hoeveel weken voelde jullie eigenlijk de eerste tekenen van leven in je buik? Ik moet met mn 17.6 weken nog wel even wachten denk ik
Ik wil je niet ongerust maken, maar ook daarna zit je zeker wel in een risicogroep, Ik ben met 34.5 weken geboren omdat mijn moeder de waterpokken had gekregen van mijn zus! gelukkig is de medische wereld nu veel verder dan 24 jaar geleden!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:03 schreef Jipster het volgende:
Jipster is er ook nog! Druk druk, maar heb wel alles gelezen, weet niet meer alles waarop ik zou moeten reageren, maar eenvoor alle goede berichten en nieuwe zwangeren en een
voor alle LLM's!
Hier alles goed, alleen nog erg vermoeid (nu 15,5wk) en helaas ook nog overgegeven deze week. Heb volgende week controle bij gyn en ga dat dan even aankaarten. Verder wordt ook mijn bloed volgende week geprikt op aanwezigheid van antistoffen voor de waterpokken, het heerst in de omgeving en ik heb ze nooit gehad. Dan zit je sowieso tot een week of 20-22 wel in een risicogroep.
Jose81, hoe is dat bij jou afgelopen, jij had toch contact met een geïnfecteerde gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |