abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:09:37 #151
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96993673
Miss Jones, je avatar, geweldig!!
Wat leuk om te zien zo, die foto's.
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:11:06 #152
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96993749
Wat lief Miss-Jones!
Zo heb ik ook gelegen met mijn zus...Of nee toch iets anders, want wij zijn eeneiig.

Twee kleine wezentjes, zo speciaal O+
pi_96993849
Wat een mooie foto's Miss-Jones! O+

Toen ik een 3D echo liet maken was er ook een te zien van een tweeling O+ Zo mooi om te zien!
pi_96994136
Dankjullie wel.

Ja het blijft soms nog beetje moeilijk te geloven hoor en dan word je weer ff met de neus op de feiten gedrukt dat het toch echt zo is haha.

De moeder van mijn vriend is op uitzending, en nu hebben we een echo in gelijst en tekst erbij voor dr dat ze dus niet een kleinkind krijgt maar twee, had het dr liever persoonlijk gezegd en had graag dr gezicht willen zien maarja kan helaas niet dus maar zo gedaan.

Ben zo moe weer laatste dagen, ken wel hele dag slapen volgens mij :O
pi_96994336
Dat is toch een hele leuke manier om het aan haar te vertellen? :) Ze wordt vast erg blij van het mooie nieuws! *O*

Lekker je rust pakken meis, je lichaam heeft het nodig. ^O^
pi_96994695
Takkembah gefeliciteerd met jullie zoon! veel geluk samen!

andere nieuwbakken Mama's papa's en zwangere die ik even gemist heb uiteraard ook gefeliciteerd!
pi_96994941
leuke foto's miss jones!
pi_96995723
Wauw miss-jones, wat een super mooie echo foto's en wat ziet het er van een tweeling bijzonder uit!

Hier ook terug van de gyn, kleintje was al super gegroeid, lijkt al echt op een kindje! En we hebben het hartje gehoord, zo bijzonder! Ben helemaal blij dat alles goed was. Wel over 2 weken terug omdat mijn bloeddruk te hoog was, hopelijk had ik vooral last van het witte hassen effect en de zenuwen voor de echo.
Wij hebben ook een foto mee gekregen, maar die is lang niet zo mooi als die van miss-jones.
pi_96996368
Fantastische echo Miss-Jones!!

Poezebeest fijn dat alles goed was! enne alle echo's zijn mooi :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96996510
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:47 schreef bitterend het volgende:
Fantastische echo Miss-Jones!!

Poezebeest fijn dat alles goed was! enne alle echo's zijn mooi :Y
Dat klopt helemaal, ik vond het prachtig, maar ik bedoelde niet zo mooi van kwaliteit qua foto ;-)
pi_96996609
oh hihi mijn 8 weken was ook minder mooi dan die van 11 weken...dan zag je gewoon veel meer! O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96998276
Hoi allemaal,

Ik kom me weer even melden.
Allereerst ferrari-rood en Tankgirl gefeliciteerd met jullie meisjes! Wat een mooie namen hebben jullie voor ze gekozen. Ik heb niet alles bijgelezen, maar was behoorlijk geschrokken toen ik las dat jullie meisje zo vroeg gehaald werd f-r. Ik hoop dat alles goed met haar gaat.

Ook Poppedein van harte gefeliciteerd met Jette. Mooie bijzondere naam. Ik kende hem nog niet, maar vind hem heel goed bij jullie passen.

Ik ben momenteel sinds maandag weer in het ziekenhuis. As heeft al een update voor me gedaan, maar die kon ik zo snel niet vinden en wilde ook zelf even van me laten horen.
Vorige week dinsdag ben ik met een verblijfskatheter naar huis gestuurd. Dit is een katheter die je voor een langere periode kunt hebben, in mijn geval tot afgelopen zondag.
Heel onhandig, want je loopt de hele tijd met zo'n onsmakelijke zak urine in je huis rond. Je hebt ook niet je handen echt vrij. Dit allemaal omdat ik niet kon plassen.

Maar goed, afgelopen zondag met toestemming van de verloskundige heb ik die zelf verwijderd. De gedachte was dat ik dit zou doen voor het slapen, zodat ik 's ochtends als eerste zou gaan plassen. Dat doe je normaal ook en dan zou ik er het minst bij stil staan. Dit ging ook goed dus ik heb een klein rondedansje gedaan in de slaapkamer.
Helaas van korte duur, want bij controle bleek dat er nog 300cc in mijn blaas was achtergebleven. Dus naar het ziekenhuis.

Het idee was dat ik daar ging leren mezelf te katheteriseren. Ik moest er niet aan denken, maar kon er niet onderuit. Inmiddels zijn we een aantal dagen verder en het is me welgeteld 1x gelukt. Veel pogingen per dag heb ik ook niet, want ik krijg 6 uur om zelf te plassen, lukt dat dan katheteriseren om te zien hoeveel er achter blijft (steevast 400cc) en lukt het niet dan na 6 uur ook weer catheteriseren. pffff behoorlijk pijnlijk en uitzichtloos, want ik krijg mijn blaas dus niet leeggeplast.

Nu ben ik vanmorgen overgedragen aan de uroloog. Ik krijg nog tot vrijdag om mezelf te gaan leren katheteriseren, lukt dit niet dan staat er al een afspraak gepland voor vrijdag rond 11.00 waarbij ze met een kleine ingreep me een permanente katheter gaan geven. Die gaat via een kleine incissie in mijn buikwand direct in mijn blaas. Deze zal ik dan een aantal weken houden om mijn blaas te trainen. Ik doe dan hetzelfde als nu in het ziekenhuis, maar dan hoef ik niet steeds met een slangetje te prikken en lijkt me dus uiteindelijk prettiger.
Het hele verhaal is flink kl*te, maar schijnt een tijdelijk probleem te zijn.
Ik ben iig de afgelopen 2 weken een aantal keren flink van mijn roze wolk afgedonderd. Ik klim er steeds weer op, maar soms kost dat wat moeite.

Gelukkig gaat het met onze lieve Eva geweldig goed. Ze heeft wat last van krampjes, maar verder slaapt ze bijna alleen maar. Zodra ik thuis ben zal ik nog een foto posten, maar ik zit nu met de laptop in het ziekenhuis en heb verbinding via het internet van mijn vriend zijn telefoon, dus uploaden van foto's is niet mogelijk.

Nou het is een heel verhaal geworden, maar dan is iedereen weer op de hoogte.
Vanaf vrijdag ben ik weer thuis en kan ik jullie weer wat meer gaan volgen. Ben zo nieuwsgierig wanneer Takkembah eens actie gaat ondernemen!!!
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:57:41 #163
100412 mefke79
komt goed!
pi_96999581
Danic, Takkembah heeft haar Henk vannacht op de wereld gezet, zie update-topic!
En wat balen zeg dat het zo loopt. Weten ze eigenlijk al waarom je niet goed kan leegplassen? En jezelf katheteriseren is inderdaad rot, maar ja, een verblijfskatheter via je buikwand lijkt me ook niet alles. Krijg je wel goede begeleiding daar? Kijkt er een speciale verpleegkundige mee, eentje die je het goed kan aanleren?
Sterkte iig!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:59:17 #164
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96999682
@Danic, jeetje wat een verhaal zeg. Dat verwacht je toch helemaal niet dat zoiets je overkomt....
Ik hoop dat het zich binnen niet al te lange termijn zal oplossen en dat je volop kan gaan genieten van je kraamperiode....

Gelukkig doet je meisje het goed, ben heel benieuwd hoe ze eruit ziet.

Hopelijk tot snel weer hier! :*
pi_96999692
Heftig Danic :{
Veel sterkte
pi_97000277
*O* Hoera Takkem heeft eindelijk haar zoon!! *O*

Jeetje Danic, wat ontzettend heftig zeg!! :*

Miss Jones O+ O+ O+ mooie echo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:09:12 #167
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97000278
Allereerst Takkembah gefeliciteerd jet je mannetje! Geniet van je kraamtijd!

d0ry: wat fijn dat de echo goed was. Fijne vakantie alvast. Wanneer ga je en waar ga je naar toe?

Tankgirl: was een schatje! O+

Vlindur: wat leuk dat je het hartje hebt horen kloppen op die manier!

Miss Jones: wat bijzonder om te zien zo met z'n tweetjes! O+

GGB: veel plezier morgen! Hoeveel weken ben je dan? Wij mogen a.s. maandag. Tel de dagen af maar ik vind het ook wel een beetje eng.
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:12:17 #168
100412 mefke79
komt goed!
pi_97000454
GGB, succes morgen!
Miss Jones, gaaf, die echo zo!
Zana, geen idee of je nog hier leest, maar ik hoop dat je morgen in het ziekenhuis het lef hebt om duidelijkheid te vragen. Succes

Ik ben echt op na een dagje met dreumes alleen. Heb ook constant het gevoel dat ik letterlijk zuurstof te kort kom. Als ik volgende week woensdag nog niet bevallen ben, moeten we maar even een andere oplossing gaan bedenken, want het is dus geen optie dat ik een hele dag met em alleen ben. En daar baal ik van, maar ja, je doet er zo weinig aan.
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:14:00 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97000554
Jeetje Danic, wat een verhaal. Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat.
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:19:14 #170
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97000813
@Danic; wat een toestand zeg, dat verwacht je natuurlijk totaal niet lijkt me! Sterkte in ieder geval. :* Wel weer prettig dat het met de kleine lekker gaat!

@ Takkembah: van harte gefeliciteerd! *O* Mooie naam! Snel een foto-tje plaatsen he?

@TAP; in het vorige topic heb ik ook "geklaagd" over die jeuk, iemand (sorry, weet ff niet meer wie) gaf het advies Balneum kalmerende bodylotion, te koop bij drogisterij.net. Ik heb het helaas nog niet binnen, dus weet niet of het helpt. Tot dat smeer ik met niveau creme (die donkerblauwe pot) of met niveau bodylotion met Q10 erin. Helpt wel, maar soms he? }:|

Nog even een *O* voor alle echo's enzo!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:21:20 #171
100412 mefke79
komt goed!
pi_97000922
Susie, Balneum kun je volgens mij ook gewoon bij de drogist krijgen, staat meestal bij de babyspullen of bij de 'droge/gevoelige huid' spullen. Eigenlijk maakt het ook allemaal niet zo veel uit wat je er op smeert, als je het maar vet houdt en er weinig spul in zit dat kan irriteren.
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:23:41 #172
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97001038
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:21 schreef mefke79 het volgende:
Susie, Balneum kun je volgens mij ook gewoon bij de drogist krijgen, staat meestal bij de babyspullen of bij de 'droge/gevoelige huid' spullen. Eigenlijk maakt het ook allemaal niet zo veel uit wat je er op smeert, als je het maar vet houdt en er weinig spul in zit dat kan irriteren.
Oh ok! haha! Ik kreeg in het vorige topic die tip en aangezien ik er toch ingeschreven sta... heb niet eens verder gekeken ook! :o
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:30:29 #173
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_97001399
Danic wat een vervelende toestand voor je, ik hoop dat het snel is opgelost.
MJ wat een gave echo! Het is toch wel echt heel bijzonder zo'n tweeling...
Poezebeest, wat fijn ook een goede echo! :Y

GGB, morgen is het dan eindelijk zo ver, heel veel succes alvast!

Verder zag ik dat de eerste uitzending van een nieuw seizoen Babyboom om 20:30 op tv is. Ik heb het zelf nooit gezien, maar lijkt me wel leuk.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_97001612
Hoi Susie, ik had in een van de vorige delen de eerste de beste link gepakt die ik kon vinden met een plaatje van de fles. Het is namelijk een nogal onopvallend ding. Ik heb het een hele tijd geleden gekocht omdat ik last had van een jeukende huid na verkeerd wasmiddel. Het was echt het enige dat werkte (nivea, vaseline en mijn gebruikelijke bodylotion haalden gen drol uit). Nu ik jeukende tieten en buik heb, heb ik niet eens iets anders geprobeerd en meteen weer naar de Balneum gegrepen
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:47:22 #175
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97002345
Dat was jij idd SummerBreeze. Ik heb het nog niet binnen helaas...

Wij gaan hier ook Babyboom kijken, kwam lief mee? Wat die de laatste tijd heeft, ik weet het niet hoor! Alles wordt hier al geschilderd en gepoetst etc.... die heeft gewoon al nesteldrang! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')