quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:59 schreef huuphuup het volgende:
takkems wat spannend!!![]()
![]()
Miss Jones ik word helemaal week iedere keer als ik over je twee leeszo leuk! 2 in de buik <3
Het gaat op zich goed, ik hoop alleen dat ik/wij binnenkort wat meer wennen aan het slaappatroonquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:24 schreef mefke79 het volgende:
Tankgirl, wat een enorm mooi schatje heb je gebaard. Gaat het met jou ook oke? Geniet nog van je kraamtijd.
Nou, hier dus wel alsnog een knip (en alsnog een keizersnee) maar ik was daar ook zo verbaasd over dat ze dan vantevoren niet konden zien. Ik was zelfs nog voor een groeiecho geweest maar ik kreeg idd hetzelfde antwoord (en dat het op een groeiecho toch vaak moeilijk te zien isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:45 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Vandaag kwam de verloskundige langs en ik heb gevraagd hoe het kan dat mijn vernauwd bekken niet is opgevallen tijdens alle echo's/onderzoeken.
Schijnt dat echt de uitgang te nauw/niet flexibel was.
Dat was ook de reden dat er eerst een poging gewaagd is om haar met de vacuumpomp eruit te halen (ze hoopten dat dat wel ging lukken/dat de baby erdoor heen ging passen).
Gelukkig was de vacuumpomp een test, en ben ik daarom ook niet nog ingeknipt, anders had ik nu op 2 plekken hechtingen gehad
Goed nieuws!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:02 schreef d0ry het volgende:
Ohhhh Tankgirl, wat een dropje![]()
Ieneminie en Takkembah, ik ben benieuwd naar jullie welzijn en van de beebjes natuurlijk!
Wij hebben net een knipperend hartje gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu kan ik met een gerust hart (+1) op vakantie.
GGB, spanneeeeend!
Wanneer kom je nou eens uit die kast?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:02 schreef d0ry het volgende:
Ohhhh Tankgirl, wat een dropje![]()
Ieneminie en Takkembah, ik ben benieuwd naar jullie welzijn en van de beebjes natuurlijk!
Wij hebben net een knipperend hartje gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu kan ik met een gerust hart (+1) op vakantie.
GGB, spanneeeeend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |