gefeliciteerd calilov!quote:
Onze uk lijkt ook alleen maar drukker te worden, ik vind het ergens nog wel gezellig. Geeft in ieder geval aan dat ze de energie nog hebben om het te doen, en dat ze het nog goed hebben in mamma's buik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:34 schreef cleany het volgende:
[..]
gefeliciteerd calilov!
LLV nieuws? nee nog niet. onze jongen schopt steeds meer en steeds harder. M'n vrouw dacht dat hij een (pogo) feestje aan het houden was, dus die blijft denk ik nog even zitten.
verkeerde ademhaling heb ik ook met momenten ben er zelfs eens naar de ha mee geweest.. zijn lichte paniekaanvallen bij mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Even klagen hoor, maar ik voel me echt zooo extreem moe!!! Ik heb gewoon genoeg geslapen, maar ik zit nu op mn werk en heb echt grote moeite met wakker te blijven. Zo onwijs vervelend!
Ook ben ik verkeerd aan het ademen merk ik, maar krijg het niet goed onder controle.
Zo maar even een rondje lopen oid, misschien dat dat helpt.
Ja dat wil ik dus eigenlijk welquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:53 schreef mefke79 het volgende:
calilov, normaal zou ik zeggen: gun em dat plezier en wacht. Maar als je werkelijk zo'n lage HCG aanmaak hebt, dan zou ik het niet doen. Stel, het is toch niet goed, wil je dan hier of daar naar het ziekenhuis moeten? (tuurlijk, daar hoop je niet op, maar goed, zo zou ik redeneren)
en fijn dat alles goed gaat nu!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:56 schreef avotar het volgende:
Kersverse papa meldt. Vanochtend waren de vliezen van mijn vrouw gebroken en vanavond kwart voor acht was onze kleine meid er eindelijk. Het was nog spannend uiteindelijk, omdat ze in een kruin lag of zoiets en ook de schoudertjes vast zaten. De pomp moest er bij aan de pas komen en daarom heb ik ze net moeten achterlaten omdat ze nog even ter observatie moeten blijven.
Maar eerst neemt papa een biertje. Proost!
Bij mij leidt het slechte ademhalen tot kleine paniekaanvalletjes, maar nu ik weet waar het door komt dat ik dan buiten adem ben (verkeerd ademhalen dus), raak ik er ook niet meer zo erg van in paniek. Ben een paar jaar terug flink overspannen geweest en toen is ook vooral het verkeerde ademen begonnen. Maar ik kon dan ook niet helder nadenken en raakte dan heel snel in paniek. Nu eigenlijk bijna geen last meer van die aanvallenquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:45 schreef Lujaxa het volgende:
[..]
verkeerde ademhaling heb ik ook met momenten ben er zelfs eens naar de ha mee geweest.. zijn lichte paniekaanvallen bij mij
en dat véél slapen en nog steeds moe zijn.. zo herkenbaar... sinds deze week voel ik me niet uitgeslapen...
calilov proficiat
Vergeet het hartje niet wat eruit ziet als sneeuw op de tv. Zo knap dat ze zoiets kleins toch nog zo groot kunnen laten zienquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:23 schreef cleany het volgende:
leuk hoor GGB...die eerste is meestal wat onduidelijk en je ziet alleen rijstkorrel, maar toch word je er erg blij van
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:49 schreef Lujaxa het volgende:
Hier deze morgend met stampjes wakker geworden.. wel ligt boy met voetjes op mijn blaas dat is iets minder![]()
Wat ik wel weer merk, placenta bleek weer aan de voorkant te liggen, dat ik boy meer voel stampen dan bij Xandy... Op blaas, in de zij en soms precies ook in mijn rug(als ik lig)
Ja, wij gaan in augustus trouwen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach meiske toch. Je hormonen gieren nu al door je lijf. Je gaan definitief in Amerika??? wonen?
heb net ff gecheckt, aan 17w5 kreeg ik een berichtje van mijn vrouw "Heel veel beweging in de buik!" , was de eerste keer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:02 schreef Nirak het volgende:
Zeg dames, bij hoeveel weken voelde jullie eigenlijk de eerste tekenen van leven in je buik? Ik moet met mn 17.6 weken nog wel even wachten denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |