abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97028523
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat er bij GGB!
Ow werkt dat zo :) zou je mij er ook bij willen schrijven? Doe maar 22 oktober :)
pi_97028770
leuk hoor GGB...die eerste is meestal wat onduidelijk en je ziet alleen rijstkorrel, maar toch word je er erg blij van :)
pi_97028953
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:23 schreef cleany het volgende:
leuk hoor GGB...die eerste is meestal wat onduidelijk en je ziet alleen rijstkorrel, maar toch word je er erg blij van :)
Vergeet het hartje niet wat eruit ziet als sneeuw op de tv. Zo knap dat ze zoiets kleins toch nog zo groot kunnen laten zien :)
pi_97029300
tja, je weet bij het eerste niet hoe het moet voelen, hoe lang iets duurt, hoeveel pijn het doet, of het erger wordt, gewoon wat "normaal" is in die situatie, maar ja dat probleem heeft iedereen
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:48:33 #255
100412 mefke79
komt goed!
pi_97029686
zana, lastig he. Ik kan je vertellen, bij de tweede weet je het nog niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_97030196
GGb mooie echt
Calilov dus toch van hart
Projskippy dat is even schrikken hopelijk blijft alles goed gaan
Zana buh schiet niet op zo
Danic fijn dat je tevreden kunt zijn met de deze oplossig en lekker naar huis komt. Om eindelijk bij te komen en te kunnen genieten van jullie mooie meisje. Vast ook 1tje met pit ze is een beetje een naamgenootje van mij
pi_97032734
Zo hier weer goed gekeurd bij de vlos. Bloeddruk netjes, hartje klopt nog steeds mooi. Hij lag wel heel erg hoog. Bijna 2 handen boven de navel al. Maar dat komt wel vaker voor bij een derde.
Volgende week even keertje extra bloedprikken omdat ik steeds zo moe blijf. Ik denk dat het door de verhuizing komt maar ze nemen liever geen risico!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:18:53 #258
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97033101
Danic... jemig zeg, wat balen dat het zo loopt bij je... bah! Sterkte in ieder geval! En ik hoop dat je binnenkort weer zelf kunt plassen... :*

Zana, bevallen doet ook gewoon pijn... ook het voorwerk... je bent heus niet kleinzerig!! :*

GGB, jeeej!! Een goeie echo!! Fijn joh! *O*

ProjSkippy, een bloeding hoeft niks te betekenen... ik had ook een flinke bloeding met 7 weken en was ervan overtuigd dat het foute boel was... Tuurlijk was dat in het weekend en kon ik de vk niet bellen. Op maandag waren we meteen welkom en zagen we een klein knipperlichtje... waar de bloeding vandaan kwam is niet duidelijk geworden. Maar ik snap je helemaal.. je wordt echt gek! Sterkte! En ik hoop dat alles goed is! :*

Miss Jones, wat bijzonder zeg om een echo van een tweeling te zien... wow! oO< oO< O+ O+ *O* *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_97033332
GGB wat een super echo!!!

Skippy, waarom wil de vk nog steeds wachten? tuurlijk hoeft een bloeding niks te betekenen maar als jullie zo ongerust zijn, is het toch fijn om meteen een echo te plannen?

Nicole: fijn dat je goedgekeurd bent! hopelijk niks mis met je bloed!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:20:06 #260
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_97037970
Nieuwe zwangeren, welkom!

Danic, wat een doffe ellende zeg. Maar je klinkt wel (sort of) tevreden met de oplossing

En MJ, ik blijf het speciaal vinden dat jij er gewoon 2 in je buikje hebt groeien!!!!

Nog altijd geen nieuws van Ieniemienie?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_97040326
Goffer... Heel stukje getypt, kapt IE9 er weer mee :( .

Maar het komt er op neer dat ik weer bijgelezen ben, Danic en Zana heel veel succes en sterkte wens, calilov3 even wil verwelkomen hier, dat ik de rest niet vergeten ben en iedereen wil bedanken voor de lieve en leuke reacties! You're so sweet! :*
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:56:29 #262
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_97041468
GGB! Een beeb in je buik!!! zo lief die echo!
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:00:34 #263
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97041619
GGB wat leuk om te zien! Straks wordt het nog leuker! Ik zal me straks ook weer verbazen bij de 20-weken echo, dan is het weer groter!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_97044081
GGB, leuk he? Zo'n friemeltje met een stipje wat dan gewoon klopt O+

Projskippy, hier de eerste 5 dagen gebloed (helderrood) dus ik was ook best bezorgd. Is toch een soort pseudomenstruatie geweest want nu bij 7,3 een vruchtje gezien met werkend hartje. De vlos raadde me aan om niet eerder dan 7 weken een echo te doen omdat er dan mogelijk nog geen hartje te zien is.

Calilov, gefeliciteerd *O* Test je over een paar dagen nog eens om te kijken of de streep nu vetter is?
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:57:31 #265
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97044461
helluw; wel gelezen; maar nog niet aan reageren toe gekomen.

Welkom en gefeliciteerd Calilov; was toch dat streepje wel een streepje he? told ya so ;) haha
superleuk!!! *O*

dOry; wat heerlijk dat je volgende week op vakantie gaat!!! *O*

Avator is papa geworden!!! gefeliciteerd!!! super O+

GGB's piranha in beeld O+ mooooooi hoor :Y

@skippy; ik hoop voor jullie dat het bloedverlies niets ernstigs is... en jullie kleintje gewoon lekker vastgeplakt zit :*

Danic; voor jou een dikke :* ; wat een gedoe zeg met het plassen en die catheter. Toch fijn dat er nu :* en oplossing is gevonden, zodat je toch een beetje kan gaan genieten thuis O+

Zana; succes met je laatste loodjes.. O+

en Mef natuurlijk denk ik ook gewoon aan jou ;) O+ :*

ik jompel ook ff voor mezelf; 26 weken mijlpaal!!!! *O* *O* *O* toch weer een belangrijke :Y
en pfffff vandaag weer erg moe, slecht geslapen... net met mijn dreumes in bad geweest en ben nu heeeeel rozig... hoop komende nacht dus beter te slapen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97046359
Ik ben terug van vakantie en heb veeeel gemist lees ik! 't Is teveel om terug te lezen en iedereen apart te noemen maar ik heb wel n beetje meegelezen terwijl ik weg was.. Alle verse mama's gefeliciteerd!
GGB mooooi je echo! Op zoeentje hoop ik morgen ook O+ .. Spannend!
pi_97046457
Oh en calilov gefeli! Bizar joh! En BJ, fijne mijlpaal! *O*
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:08:08 #268
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97052281
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:49 schreef Lujaxa het volgende:
Hier deze morgend met stampjes wakker geworden.. wel ligt boy met voetjes op mijn blaas dat is iets minder :)
Wat ik wel weer merk, placenta bleek weer aan de voorkant te liggen, dat ik boy meer voel stampen dan bij Xandy... Op blaas, in de zij en soms precies ook in mijn rug(als ik lig)
:o
*O* Een knulletje? Wat leuk!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_97052409
Takkembah, je ventje is er!!!
Gefeliciteerd!!! *O*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:21:50 #270
100412 mefke79
komt goed!
pi_97053245
BJ ik ga even streng tegen je doen, u bent gewaarschuwd!
* mefke79zet haar strenge blik op

Allereerst: juh 26 weken mijlpaal *O*
Maar meisje, je bent nog steeds heel moe en het wordt niet echt beter. Wordt het niet eens tijd weer te kijken of je nog blijft werken en zo ja, hoeveel dan? Leuke mijlpaal, die 26 weken, maar het is toch echt de bedoeling dat ik eerder beval dan jij. En aangezien ik nog wel even rondloop, moet jij ook nog een behoorlijke tijd volhouden. En je dreumes wordt ook niet rustiger de komende tijd (weet ik uit ervaring) dus calculeer dat in.
Zo. Streng genoeg :P ?

/ einde strenge modus

Ik begin toch zo waar last te krijgen van nesteldrang geloof ik. We hebben vandaag een stoel opgehaald voor de babykamer en meteen kussens meegebracht voor het bed en gordijnen uitgezocht voor onze slaapkamer. Nou morgen nog wat spullen ophalen voor die gordijnen en dan is dat ook klaar. En...morgen lekker shoppen voor de kamer van Tienus. Heb me net wat bedacht voor het canvasdoek dat ik daar nog wil hangen, moet morgen Driekus nog wel meewerken, maar dat komt vast ook goed.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:43:53 #271
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_97054636
* calilov3 is verdrietig... ik ben mijn koffers aan het pakken... foto's van de muur aan het halen, dingetjes in koffers doen.. Ik word er gewoon emotioneel van. Ik begin nu aan mezelf te twijfelen ben ik wel klaar voor de grote stap. ;(
pi_97055388
Ach meiske toch. Je hormonen gieren nu al door je lijf. Je gaan definitief in Amerika??? wonen?
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:01:38 #273
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_97055731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach meiske toch. Je hormonen gieren nu al door je lijf. Je gaan definitief in Amerika??? wonen?
Ja, wij gaan in augustus trouwen.
Maar het is gewoon moeilijk om foto's in te pakken.. Elke foto heeft een herinnering.
Potverdrie ;(
  vrijdag 20 mei 2011 @ 06:50:29 #274
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97062295
Ik kan mij voorstellen dat het emotioneel is calilov! En nu al helemaal! Misschien toch juist aan de mooie dingen blijven denken die je allemaal te wachten staat?? :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 20 mei 2011 @ 08:48:04 #275
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97063291
Morning!

Nog een dagje werken en dan weekend, volgende week nog 3 dagen en dan heel lang vrij. *O*
We hebben dit weekend helemaal niets geplanned staan, dus lekker in en om het huis kneuteren samen. Maandag weer een check-up, ben benieuwd hoe het ermee staat.

Wanneer gaat een verloskundige eigenlijk kijken hoe het ervoor staat van binnen? Is dat na de 40 weken of moet er een aanleiding voor zijn? Of kan je op een gegeven moment zelf vragen om een check?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')