Vergeet het hartje niet wat eruit ziet als sneeuw op de tv. Zo knap dat ze zoiets kleins toch nog zo groot kunnen laten zienquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:23 schreef cleany het volgende:
leuk hoor GGB...die eerste is meestal wat onduidelijk en je ziet alleen rijstkorrel, maar toch word je er erg blij van
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:49 schreef Lujaxa het volgende:
Hier deze morgend met stampjes wakker geworden.. wel ligt boy met voetjes op mijn blaas dat is iets minder![]()
Wat ik wel weer merk, placenta bleek weer aan de voorkant te liggen, dat ik boy meer voel stampen dan bij Xandy... Op blaas, in de zij en soms precies ook in mijn rug(als ik lig)
Ja, wij gaan in augustus trouwen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach meiske toch. Je hormonen gieren nu al door je lijf. Je gaan definitief in Amerika??? wonen?
heb net ff gecheckt, aan 17w5 kreeg ik een berichtje van mijn vrouw "Heel veel beweging in de buik!" , was de eerste keer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:02 schreef Nirak het volgende:
Zeg dames, bij hoeveel weken voelde jullie eigenlijk de eerste tekenen van leven in je buik? Ik moet met mn 17.6 weken nog wel even wachten denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |