Oh ik had idd over Takkembah heen gelezen. Gefeliciteerd meid

, en wat een mooie naam
Ik ben niet zo goed in vluchtig bijlezen, dus misschien wil iemand mij vertellen hoe het met Avotar gaat? Ik zag dat hij uit de OP was, maar kan niet terugvinden dat zijn vrouw is bevallen.
Hier alles goed. Gistermiddag de gyn gesproken en dat was heel fijn. Zelf katheteriseren lukt niet goed en vind ik een hel. Morgen wordt de permanente katheter geplaatst en die moet dan een aantal weken blijven zitten. Voordeel is dat het uiteinde gewoon wordt afgedopt zodat ik niet constant met zo'n zak urine hoef te lopen.
Ik kan gewoon zelf gaan plassen. Heb ik dat gedaan, dan moet ik via de katheter de rest van mijn blaas legen. Lukt het plassen binnen 6 uur niet, dan ook via de katheter legen.
Eerlijk gezegd heb ik dit liever. Ik ben veel mobieler en kan makkelijker een dagje weg. Ik moet er niet aan denken ergens op visite te zitten en dan te moeten vragen of ik bij hun op bed even een katheter mag inbrengen, pfffff.
Hij moet er ws een paar weken in blijven en dan zou alles weer als vanouds moeten werken.
Het is een poliklinische ingreep die maar een paar minuten duurt en nadat ze me dan geleerd hebben hoe ik er mee om moet gaan, mag ik naar huis
Eindelijk beginnen aan mijn kraamtijd!!
Ik ben helemaal blij met de ze oplossing, hoewel het verre van ideaal is! Maar dat gepor en geprik is ook niets!