Aventura misschien eerst onder de douche gaan staan, zodat de huid daar ook wat kan ontspannen en daarna insmeren met wat vettige creme?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef Aventura het volgende:
Oh, ik wil het zelfs niet aanraken en laat staan insmeren met zalf. Echt driewerf brrrrrrr...! Wel geruststellend dat jullie er later minder last van hadden.
Aventura, wat Bar zegt werkt wel. En beter dan die mentholzalf. Die mentholzalf werkt tijdelijk als een tierelier, maar droogt wel enorm je huid uit. Dus dan moet je daarna alsnog wat vette zalf erop doen, want droge huid = jeuk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Aventura misschien eerst onder de douche gaan staan, zodat de huid daar ook wat kan ontspannen en daarna insmeren met wat vettige creme?
Stekte ermee in elk geval het klinkt gewoon niet fijn.
Goed idee van die vette zalf, ik ga het toch eens proberen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:26 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Aventura, wat Bar zegt werkt wel. En beter dan die mentholzalf. Die mentholzalf werkt tijdelijk als een tierelier, maar droogt wel enorm je huid uit. Dus dan moet je daarna alsnog wat vette zalf erop doen, want droge huid = jeuk.
dOry: joepie! Fijne vakantie!
Ik sta er nog buitenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef Aventura het volgende:
Raaaah ik sta in de top 10.
Hoe kan dat, gister testte ik nog positief
Niet normaal he, hoe snel dat voorbij vliegt.....quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef Aventura het volgende:
Raaaah ik sta in de top 10.
Hoe kan dat, gister testte ik nog positief
mooi genoeg!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:02 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ] lukt niet om hem er anders om te krijgen want scanner is stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |