abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97003110
Danic, wat een nasleep dan. Fijn dat ze zeggen dat het tijdelijk is. Maar hopelijk is het voor vrijdag gewoon al weer goed!
pi_97003383
Takkem gefeliciteerd en wat een prachtige naam!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:06:04 #178
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_97003430
Danic, jeetje wat een verhaal joh! Heel veel sterkte! :*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_97004215
Miss_jones, wat leuk om te zien die twee mupjes in je buik O+

Danic, ach meisje toch -O- Zoiets verwacht je toch ook echt niet wanneer je net bevallen bent. Heeft je blaas zo'n optater gehad dat hij even niet goed functioneert of is het echt een beschadiging? Ik hoop voor je dat je snel weer normaal kan plassen want het lijkt me ook echt heel rot :*
Wel fijn dat het met Eva zo goed gaat.

Ik ga trouwens pas volgende week dinsdag op vakantie, naar Bonaire. Alleen is mijn oma nu erg ziek, dus wellicht gaan we niet. Even zien hoe zich dat ontwikkelt.
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
pi_97005117
Arme danic! wat naar allemaal. Goed dat je kleine meid het wel goed doet! nu alleen mama nog! :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97007105
Gefeliciteerd alle verse pappa's en mamma's!

Danic, wat een narigheid joh, hopelijk ben je er snel weer vanaf. Sterkte hoor. Wel fijn dat het met je meisje zo goed gaat!

D0ry; rot zeg dat je oma zo ziek is. Hopelijk komt ze er weer bovenop.

Ik had me vanavond opgegeven voor een informatieavond van de thuiszorg over borstvoeding. Kom ik daar aan; niemand te zien, nergens informatie in welk zaaltje het precies was. Ik hoorde wel stemmen uit een zaaltje komen en trok de deur open om daar vervolgens een groep grijze mensjes te zien die reanimatiecursus bleken te hebben. Verder die hele borstvoedingsclub niet gevonden dus ben maar weer naar huis gegaan. -O-
Kwam net thuis en barstte in huilen uit; 'nou weet ik nog niet hoe ik borstvoeding moet geven' boehoe. :'(
Heb een beetje last van stress; veel gedoe op werk, hier thuis een halve verbouwing die niet opschiet en die hormonen af en toe
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_97007283
Ow LeNeHe *knuffel* had je je vergist? was het een andere datum of tijdstip?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97007538
Nee, heb wel 10 keer op het briefje gekeken. Echt zo stom. Heb de thuiszorg gebeld en die snapten er ook niets van, konden ook niemand bereiken. Maar ze hebben er een melding van gemaakt en ik word morgen teruggebeld.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:17:58 #184
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_97007541
LeNeHe :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_97007617
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef LeNeHe het volgende:
Nee, heb wel 10 keer op het briefje gekeken. Echt zo stom. Heb de thuiszorg gebeld en die snapten er ook niets van, konden ook niemand bereiken. Maar ze hebben er een melding van gemaakt en ik word morgen teruggebeld.
Ik hoop dat je dan een nieuwe datum hiervoor krijgt!!
pi_97007813
Danic wat een verhaal zeg en wat een rot kraamtijd voor je zo. Ik hoop snel dat alles weer werkt.
Dory hopelijk knapt je oma nog op
LeNeHe dat is ook een rare situatie zeg.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:36:33 #187
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97008732
Lenehe, ik had ook ziets vorige week met yoga, maar toen bleek dat ik zelf de tijden had verwisseld.
Ik ben zo verstrooid, ik haal de laatste tijd alles door elkaar. En ik ben iemand die altijd riep dat zwangerschapsdementie niet bestond. Helaas ben ik de laatste tijd toch wel een heel erg vergiet. Huissleutels thuis laten, in elke zak van elke jas vind ik flessenbonnetjes, ik kom te vroeg of te laat op mn afspraken, kan niet op namen of woorden komen. Presenteren op mijn werk gaat niet meer lekker, ik stond laatst best wel voor schut ook...hakkelen en woorden door elkaar halen enzo. Balen!
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:48:24 #188
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_97009570
Tankgirl O+

Takkembah, jij mama van 2! Gefeliciteerd met de geboorte van *O* Seth *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_97009936
Takkembah proficiat met Seth...

miss-jones ook zo zijn de echo's duidelijk... van je 2 wondertjes :)

danic wat een toestand.. hopelijk gaat het vlug beter. gelukkig met je meisje alles goed

LeNeHe ook niet fijn..
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:57:44 #190
100412 mefke79
komt goed!
pi_97010304
Aventura zo kon ik bij de vorige zwangerschap een tijd lang geen zin op papier krijgen zonder em drie keer opnieuw te moeten doen.. Handig als je meerdere teksten per dag moet maken. Maar, het gaat weer over echt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_97010625
Had ik al verteld dat ik mijn pincode spontaan vergeten was vorige maand? Mmm misschien wel :')
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
pi_97011711
;) ik moet ook alles opschrijven of ik kan 3 keer terug gaan naar de winkel om het bij te halen :)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:47:38 #193
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_97011799
Of 3 keer opnieuw de trap op omdat je je pas beneden weer herinnert waarom je überhaupt naar boven ging...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:51:07 #194
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97012045
Sjonge ik zou bijna gaan denken dat ik zwanger ben :P
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:54:27 #195
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97012277
*O* Takkembah! *O* Ik lees het nu pas. Van harte met jullie nieuwe wereldburger!

:D Zenmaster! That's what the world needs <3
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:55:59 #196
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97012373
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef mefke79 het volgende:
Aventura zo kon ik bij de vorige zwangerschap een tijd lang geen zin op papier krijgen zonder em drie keer opnieuw te moeten doen.. Handig als je meerdere teksten per dag moet maken. Maar, het gaat weer over echt!
Dat klinkt geruststellend. Ik mis echt mijn scherpte. Vorige week was mijn leidinggevende serieus verbaasd over me. Ik heb als laatste opdracht voor mijn verlof een beleidsplan gemaakt. Mijn leidinggevende en tevens opdrachtgever vond het plan erg oke en staat er helemaal achter. Maar toen ik het aan haar presenteerde, vroeg ze wel of het me wel zou lukken om het later ook aan het MT te presenteren! Het was ook wel stom: ik verdraaide mijn eigen woorden helemaal, liet dingen weg, etc., terwijl het zo'n sterk verhaal is! Gelukkig kent ze me wel langer, vandaar ook haar verbazing. Wel is er begrip, zo vroeg ze bijvoorbeeld wel of ik wilde dat ze me ermee zou helpen.

Aargh, en dan voel ik me weer zo'n zwangere muts. Maar misschien moet ik het gewoon eerlijk toegeven. Dat ik niet om mijn sterkst ben momenteel. Ook tijdens het grote moment. Misschien dat ik mijn leidinggevende vraag om mijn praatje in te leiden. Dan gaat het daarna vast wel makkelijker.
  donderdag 19 mei 2011 @ 04:24:11 #197
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_97019255
kruipt hier voorzichtig naar binnen.
pi_97019544
Danic wat heftig! sterkte :*

rocka stille hint?!

calilov wil je een dikke of voorzichtige felicitatie? *G* gefeliciteerd *G*
  donderdag 19 mei 2011 @ 06:43:09 #199
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97019586
Echt Calilov?! Van harte dan hoor! Super! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 19 mei 2011 @ 07:18:16 #200
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_97019714
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:02 schreef d0ry het volgende:
Had ik al verteld dat ik mijn pincode spontaan vergeten was vorige maand? Mmm misschien wel :')
Heb ik ook een keer gehad, alleen was ik toen niet zwanger... :@
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')