SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost♥ scars make us who we are ♥
Ajax vond de JC inderdaad heel belangrijk, met Suk in de spits.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Gast, Ajax heeft een schaal
Twente heeft een beker en een schaal
1 < 2
Gast
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kijk weer even naar je ava...
En dan hup de straat op,malloot dat je er rondloopt
Heb geen troost nodig hoor, ik voel me primaquote:Oh, je bedoelt dit seizoen, dan heb je inderdaad meer prijzen. Niet de mooiste prijs, maar als dit je troost hahaha
Ik ben dom omdat Twente dit seizoen meer prijzen heeft? Nou, dan ben ik heel dom en heel blijquote:
Oh jij maakte hemquote:
Terecht tochquote:Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh jij maakte hemIk zag dat een Ajacied de vorige dichtgooide en verwachtte aldus een random TT als "op naar 14:30"
Niettemin mooie TT![]()
Prima meid, helemaal gek tochquote:Op zondag 15 mei 2011 23:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben dom omdat Twente dit seizoen meer prijzen heeft? Nou, dan ben ik heel dom en heel blij
Het is een beetje simpel en naïef, maar goed als jij er blij mee bent mag dat hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 23:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben dom omdat Twente dit seizoen meer prijzen heeft? Nou, dan ben ik heel dom en heel blij
Het moet ook altijd over Ajax gaan hé. Zelfs in en Twente topicquote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag ik tevens voorstellen om het als Tukkers niet meer over Ajax te hebben? Dan kunnen de Ajacieden hier ook wegblijven.
Vind ik een goed idee overigens. Ik heb altijd de drang om te reageren als er iets negatiefs word gepost over Ajaxquote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag ik tevens voorstellen om het als Tukkers niet meer over Ajax te hebben? Dan kunnen de Ajacieden hier ook wegblijven.
Waarom naïefquote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is een beetje simpel en naïef, maar goed als jij er blij mee bent mag dat hoor
Dat waren jullie, en dit jaarquote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Serieus, wat een hypocriete sukkels hier. Had het niet verwacht van Twente.
Vorig jaar een beker niks waard, en was het een troostprijsje. Het ging om t kampioenschap!
Nu doen ze alsof de beker het hoogst haalbare is.
Succes met jullie feestje! JIPPIE DE BEKER!
Belangrijkste is vandaag achtergelaten in Amsterdam, de SCHAAL!![]()
[ afbeelding ]
Sommige mensen kunnen er niet tegen als andere mensen ook blij zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef Hamilcar het volgende:
Heb je iets om feest over te vieren, ga je alsnog je tijd verdoen aan het sarren van anderen. Lutsers
Hoe laat begon het druk te worden dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef Syd het volgende:
Hengelo om 1 uur
We stondne op het punt te gaan huilen en de trein naar enschede te pakken, gelukkig werd het wel wat drukker.
[ afbeelding ]
Jullie mogen best blij zijn, maar het komt altijd zo over van "we moeten nu doen alsof we blij zijn, zodat die Ajacieden niet zien dat we ons eigenlijk kut voelen en dan kunnen we doen alsof we beter zijn".quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen er niet tegen als andere mensen ook blij zijn.
Mja, dat is denk ik inderdaad omdat jij je kut zou voelen. Ik baal enorm dat Twente verloren heeft, maar als ik relativeer dan hebben we gewoon nog steeds een topseizoen gehad en meer dan genoeg reden om trots te zijn en het te vieren.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jullie mogen best blij zijn, maar het komt altijd zo over van "we moeten nu doen alsof we blij zijn, zodat die Ajacieden niet zien dat we ons eigenlijk kut voelen en dan kunnen we doen alsof we beter zijn".
Maar misschien komt dat gewoon omdat ik zelf me sowieso nog kut zou voelen als ik vandaag verloren had.
Hou eens op met Ajax erbij te slepen.... je hoeft echt niet zo paranoide te zijn hoor. Heel de regio is trots op wat Twente bereikt heeft. Voor jullie misschien niet veel, maar voor FC Twente heel veel!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jullie mogen best blij zijn, maar het komt altijd zo over van "we moeten nu doen alsof we blij zijn, zodat die Ajacieden niet zien dat we ons eigenlijk kut voelen en dan kunnen we doen alsof we beter zijn".
Maar misschien komt dat gewoon omdat ik zelf me sowieso nog kut zou voelen als ik vandaag verloren had.
Joh, waar maak je je druk om?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Het moet ook altijd over Ajax gaan hé. Zelfs in en Twente topic
Iets verder bij de 3 was het aardig druk dus volk wat daar allemaal stond ging ongeveer half uur voor de wedstrijd begon naar de marktplein.quote:
Precies. Meer had ik persoonlijk ook niet verwacht.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ach, jongens. Voor een sub-topper (wat ze zelf nog zeggen) is het een geweldige prestatie. Beker pakken en tweede worden.
Zo zie ik het dus ook. Ik baal nog wel gigantisch van de verloren pot, maar eerlijk is eerlijk: we hebben het dit jaar wederom fantastisch gedaanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ach, jongens. Voor een sub-topper (wat ze zelf nog zeggen) is het een geweldige prestatie. Beker pakken en tweede worden.
Nja denk dat bij iedereen wel een dubbelgevoel heerst. Het is zwaar klote dat we vandaag verloren hebben, maar aan de andere kant heeft Twente een heel goed seizoen gehad.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat sowieso, en dat is terecht. Ik voelde me alleen even geneigd te reageren op het stukje over de vergelijking met Ajaxquote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja, dat is denk ik inderdaad omdat jij je kut zou voelen. Ik baal enorm dat Twente verloren heeft, maar als ik relativeer dan hebben we gewoon nog steeds een topseizoen gehad en meer dan genoeg reden om trots te zijn en het te vieren.
Ik reageerde op iemand die het over een vergelijking met Ajax had, en dan sleep ik Ajax er bij? Apart.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:58 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hou eens op met Ajax erbij te slepen.... je hoeft echt niet zo paranoide te zijn hoor. Heel de regio is trots op wat Twente bereikt heeft. Voor jullie misschien niet veel, maar voor FC Twente heel veel!
Je kan geen topclub zijn als je dit niet zegt? Twente speelt als een topclub, eindigt zijn seizoenen als een topclub en doet het gewoon prima. Twente nuchterheid, niet alles hoeft uitgesproken, want dan word je weer betiteld als arrogantquote:Op maandag 16 mei 2011 00:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als jullie zo graag een topclub willen zijn ga je dit dan ook eens in de media gooien? Of is Joopie weer tevreden met Europees voetbal?
Word dan ook eens volwassen en zeg dat je gewoon voor het kampioenschap gaat. Dat doen Ajax en PSV ook ieder jaar.
Een topclub gaat voor het kampioenschap en niet voor "Europees voetbal".quote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je kan geen topclub zijn als je dit niet zegt? Twente speelt als een topclub, eindigt zijn seizoenen als een topclub en doet het gewoon prima. Twente nuchterheid, niet alles hoeft uitgesproken, want dan word je weer betiteld als arrogant
Ach dan krijgen we weer te horen dat alleen Ajax en PSV topclubs zijn en dat Twente zich nog maar eens moet bewijzen door x keer kampioen te worden... het is ook nooit goedquote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een topclub gaat voor het kampioenschap en niet voor "Europees voetbal".
Twente gaat altijd voor het kampioenschap, maar dat hoef je toch niet elke week de wereld in te slingerenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een topclub gaat voor het kampioenschap en niet voor "Europees voetbal".
om echt een topclub te zijn moet je wel net iets langer dan 4 jaar goed presteren. Jullie zijn er bijna hoor, maar het hangt denk ik vooral van volgend seizoen af. Hoe het weggaan van b.v. janssen of Ruiz word opgevangen, maar als je volgend jaar weer in de top 3 mee strijd kan je je wel redelijk als een topclub beschouwen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je kan geen topclub zijn als je dit niet zegt? Twente speelt als een topclub, eindigt zijn seizoenen als een topclub en doet het gewoon prima. Twente nuchterheid, niet alles hoeft uitgesproken, want dan word je weer betiteld als arrogant
Dan ben je een topclub, met als doelstelling CL Halen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Twente gaat altijd voor het kampioenschap, maar dat hoef je toch niet elke week de wereld in te slingeren
Niet lullig bedoeld, maar feesten omdat je 2de bent geworden is natuurlijk blijk van het feit dat je nog geen topclub bent, zoiets heb ik nog nooit gezien. Desondanks dat komen jullie er wel natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach dan krijgen we weer te horen dat alleen Ajax en PSV topclubs zijn en dat Twente zich nog maar eens moet bewijzen door x keer kampioen te worden... het is ook nooit goed
Er zijn natuurlijk Tukkers die brallen dat we een topclub zijn, maar velen zeggen dat we een topclub in wording zijn. Ik schaar me bij de laatste (en velen in dit topic met mij)quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar feesten omdat je 2de bent geworden is natuurlijk blijk van het feit dat je nog geen topclub bent, zoiets heb ik nog nooit gezien. Desondanks dat komen jullie er wel natuurlijk.
Nee, dat is blijk van het feit dat je achter je team staat, no matter whatquote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar feesten omdat je 2de bent geworden is natuurlijk blijk van het feit dat je nog geen topclub bent, zoiets heb ik nog nooit gezien. Desondanks dat komen jullie er wel natuurlijk.
Maar dat zijn ze ook niet, snap dat nouquote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben je toch als topclub niet serieus te nemen of wel dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze ook niet, snap dat nou
Doelstelling was: eerste 5.
Doelstelling was 72-74 punten, geen stand. Zei Munsterman tenminste in een interview gisterquote:
Daar ben ik het overigens wel mee eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk Tukkers die brallen dat we een topclub zijn, maar velen zeggen dat we een topclub in wording zijn. Ik schaar me bij de laatste (en velen in dit topic met mij)
Oh oké, dat kan. Maar Munsterman zei gister iets heel anders, denk dat het daardoor komtquote:Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Bij aanstelling van Preud'Homme was afgesproken dat de doelstelling was om bij de eerste drie te eindigen
Dan zijn we het helemaal eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk Tukkers die brallen dat we een topclub zijn, maar velen zeggen dat we een topclub in wording zijn. Ik schaar me bij de laatste (en velen in dit topic met mij)
Tja, dat mag je vinden natuurlijk. Dan kan je ook een feest vieren als je degradeert. Ik snap het niet helemaal, maar nogmaals; ieder z'n ding.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:07 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee, dat is blijk van het feit dat je achter je team staat, no matter what
We zijn toch ook geen topclub? Nou dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan ben je toch als topclub niet serieus te nemen of wel dan?
Ik vind ons ook nog geen topclub. Als je alleen al naar de begrotingen kijkt dan is die van Ajax 2x zo groot.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan ben je een topclub, met als doelstelling CL Halen.
.quote:FC Twente werd in het seizoen 2009/2010 redelijk verrassend kampioen van Nederland, met één punt voorsprong op Ajax. Voor het seizoen 2010/2011 is de doelstelling bijgesteld tot het halen van de eerste 5, een doelstelling die met het oog op de selectie eenvoudig haalbaar moet zijn
Feest, neuh, maar je blijft achter je team staan. Net zoals Willem II dat vandaag ook deed.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef GGMM het volgende:
Tja, dat mag je vinden natuurlijk. Dan kan je ook een feest vieren als je degradeert. Ik snap het niet helemaal, maar nogmaals; ieder z'n ding.
Dit had ik begin van het seizoen ook gelezen inderdaad.quote:
Een beetje een zwakke doelstelling voor Twente zijnde; dit is iets wat eigenlijk gegarandeerd gehaald moet worden door Twente.quote:
In eerste instantie ja, in de winterstop werd die bijgesteld naar eerste 3.quote:
Bij degradatiequote:
Ah, verkeerd begrepen. Duidelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Bij degradatiedat vind ik niet iets om te vieren. Maar een topseizoen als dit? Ja!
Nu doe je wel een beetje domquote:
Precies. Rustig aan dan breekt het lijntje nietquote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik voor komend seizoen niet anders verwacht dan dat de doelstelling (weer) bij de eerste 3 eindigen wordt.
Ben benieuwd wat jullie gaan doen. Sowieso gaat Jansen hoogstwaarschijnlijk weg, wat Ruiz doet weet vooralsnog niemand? Ben benieuwd wat er voor terugkomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik voor komend seizoen niet anders verwacht dan dat de doelstelling (weer) bij de eerste 3 eindigen wordt.
Jawel, maar dan in Almelooooquote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu doe je wel een beetje dom
Deze taferelen zou je echt niet zien als Twente degradeert hoor
We vinden wel wat, dat hebben we de afgelopen jaren laten zienquote:Op maandag 16 mei 2011 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jullie gaan doen. Sowieso gaat Jansen hoogstwaarschijnlijk weg, wat Ruiz doet weet vooralsnog niemand? Ben benieuwd wat er voor terugkomt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu doe je wel een beetje dom
Deze taferelen zou je echt niet zien als Twente degradeert hoor
quote:
Da's een feitquote:
Halverwege het seizoen doelstelling veranderen is wel een beetje makkelijk hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In eerste instantie ja, in de winterstop werd die bijgesteld naar eerste 3.
Ach, daar heb je wel gelijk in. Sowieso stukken beter dan PSV supporters die massaal hun team lieten vallen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Feest, neuh, maar je blijft achter je team staan. Net zoals Willem II dat vandaag ook deed.
Ik vraag me heel erg af wat Twente gaat doen op de transfermarktquote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die reacties werden gepost toen ik aan het typen wasquote:
Mensen halen waar iedereen van denkt "huh, wat moet Twente daar nou mee" en er dan toppers van makenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Halverwege het seizoen doelstelling veranderen is wel een beetje makkelijk hoor.
[..]
Ach, daar heb je wel gelijk in. Sowieso stukken beter dan PSV supporters die massaal hun team lieten vallen.
[..]
Ik vraag me heel erg af wat Twente gaat doen op de transfermarkt
Met een roze bril op te diep in het glaasje kijken..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Moody het volgende:
Wisgerhof: "Twente supporters beste van de wereld"
ADO die als eerste doelstelling linkerrijtje heeft en daarna Europees?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Halverwege het seizoen doelstelling veranderen is wel een beetje makkelijk hoor.
gewoon top 3 moet kunnen. Denk dat ajax en Twente volgend jaar wel weer top 2 wordt, met PSV die bijna failliet gaat. Vraag me af of er nog zo'n outsider komt als b.v. AZ en jullie vorig jaarquote:Op maandag 16 mei 2011 00:16 schreef Moody het volgende:
Laatste 4 jaar niet onder plek 2 geëindigd, dus dat zou de doelstelling kunnen zijn; voorrondes CL.
Is best realistisch.
PSV gewoon 2e volgend jaarquote:Op maandag 16 mei 2011 00:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
gewoon top 3 moet kunnen. Denk dat ajax en Twente volgend jaar wel weer top 2 wordt, met PSV die bijna failliet gaat. Vraag me af of er nog zo'n outsider komt als b.v. AZ en jullie vorig jaar
"Slechte" en/of afgeserveerde spelers die opbloeien bij Twentequote:Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mensen halen waar iedereen van denkt "huh, wat moet Twente daar nou mee" en er dan toppers van maken
Landzaatquote:Op maandag 16 mei 2011 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Slechte" en/of afgeserveerde spelers die opbloeien bij Twente
Dat blijft niet voor altijd werken natuurlijk, daar heb je heel veel geluk bij nodig.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Slechte" en/of afgeserveerde spelers die opbloeien bij Twente
Denk dat AZ volgend jaar boven PSV eindigt.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ajax & Twente strijden de komende jaren om de landstitel... Wen d'r maar an!
Wij zijn lucky Twente éh.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat blijft niet voor altijd werken natuurlijk, daar heb je heel veel geluk bij nodig.
Ik had het wel verwachtquote:
Neu. Een goed team eromheen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat blijft niet voor altijd werken natuurlijk, daar heb je heel veel geluk bij nodig.
Klopt, speelde erg goed.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had het wel verwacht
Landzaat heeft goeie belangrijke momenten gehad, nu een slechte, helaas. Feit blijft dat ie (wederom) opbloeide bij Twente
Het was idd een verdomd mooie goalquote:Op maandag 16 mei 2011 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, speelde erg goed.
Leider op het veld, kan goed koppen.
Douglas valt zo op te vangen, die speelde gewoon een kutseizoen, volgens mij kwam 3% van z'n passes fatsoenlijk aanquote:Op maandag 16 mei 2011 00:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk niet dat Twente volgend jaar meedoet, realistisch gezien. Wie vangen Douglas, Ruiz en Janssen op?
Wij hebben wel altijd toffe vleugelaanvallersquote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Douglas valt zo op te vangen, die speelde gewoon een kutseizoen, volgens mij kwam 3% van z'n passes fatsoenlijk aan
Voor Ruiz vinden we ook wel iemand, dat heeft de geschiedenis ons geleerd.
Voor Janssen hebben we de andere Janssen al
Bengtssonquote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef Silv het volgende:
[..]
Wij hebben wel altijd toffe vleugelaanvallers
Denk dat Bengtsson Douglas gaat vervangen.
Zonder Douglas waren jullie ook geen 2e geworden. Eneh, wat je nu zegt is natuurlijk meer hoopquote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Douglas valt zo op te vangen, die speelde gewoon een kutseizoen, volgens mij kwam 3% van z'n passes fatsoenlijk aan
Voor Ruiz vinden we ook wel iemand, dat heeft de geschiedenis ons geleerd.
Voor Janssen hebben we de andere Janssen al
Misschien gebruikt tv oost gewoon suggestieve beelden of zo. Meestal gokken ze op ongeveer 50% van het echte aantal.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef Moody het volgende:
Toch grappig dat de landelijke media totaal mis zitten met hun berichtgeving over dit feesje.
Nu.nl heeft het over 400 fans, andere media zeggen "behouden feestje". Lees maar eens na....
Worden we voor de gek gehouden of passen ze hun berichten morgenochtend aan?
Jij ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
Ajacieden in het Twente topic valt me tegen.
Douglas was dit seizoen helemaal niks toch? Na de winterstop dan. Ruiz denk ik niet dat je daar iemand nog voor vind die net zo bepalend is. En die andere janssen is wel een goede koop ja, alhoewel toch een andere type speler.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder Douglas waren jullie ook geen 2e geworden. Eneh, wat je nu zegt is natuurlijk meer hoop
Ruiz heeft een kutseizoen gespeeld. Werkelijk waar. Zo bepalend was hij dit seizoen écht niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Douglas was dit seizoen helemaal niks toch? Na de winterstop dan. Ruiz denk ik niet dat je daar iemand nog voor vind die net zo bepalend is. En die andere janssen is wel een goede koop ja, alhoewel toch een andere type speler.
Ja maar ik zie op pag. 1 een sneue reactie van Ajacied4life die reacties vallen me tegen.quote:
Werp 1 blik en je ziet dat het er wel meer dan 400 zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Misschien gebruikt tv oost gewoon suggestieve beelden of zo. Meestal gokken ze op ongeveer 50% van het echte aantal.
Grapjasquote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Misschien gebruikt tv oost gewoon suggestieve beelden of zo. Meestal gokken ze op ongeveer 50% van het echte aantal.
Dit.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ruiz heeft een kutseizoen gespeeld. Werkelijk waar. Zo bepalend was hij dit seizoen écht niet.
Klopt. Sorry.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik zie op pag. 1 een sneue reactie van Ajacied4life die reacties vallen me tegen.
Daarom werden jullie ook 2e, ipv 1e zoals vorig jaarquote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ruiz heeft een kutseizoen gespeeld. Werkelijk waar. Zo bepalend was hij dit seizoen écht niet.
Weet ik veel, ik kijk toch nietquote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Werp 1 blik en je ziet dat het er wel meer dan 400 zijn
En ik ben nog wel een vrouwquote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit.
Volgens mij wordt jij snel de Twente-topicuser waar ik het continu mee eens ben
quote:
"Je bent allereerst een Twentefan, en daarna pas vrouw" /moslimstijlquote:
Heel goed kan het wel begrijpen we hebben er verdomme 7 jaar op moeten wachten.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Sorry.
Daarna heb ik het weer goed gemaakt
Love is in the air... (8)quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Je bent allereerst een Twentefan, en daarna pas vrouw" /moslimstijl
Kijk maar in mn foboquote:
Ik vond het jammer dat hij gewisseld werd, hij was extra gebrand om het goed te makenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind het nog steeds lullig voor landzaad. Sowieso van die pot die hem gelijk de schlemiel noemt.
Ja iddquote:Op maandag 16 mei 2011 00:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind het nog steeds lullig voor landzaad. Sowieso van die pot die hem gelijk de schlemiel noemt.
Juist daarom houden we hem, om jou te trollenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat jullie volgend jaar een andere trainer hebben, erger me kapot aan dat accent van preudhomme
Eerder dat overdreven gedoe aan de kant.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat jullie volgend jaar een andere trainer hebben, erger me kapot aan dat accent van preudhomme
Nee man, is leuk. Net als Ruttenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rutten heb ik ook zo'n ongelofelijke hekel aanquote:Op maandag 16 mei 2011 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee man, is leuk. Net als Rutten![]()
![]()
Laat ze lekker blijven.
Nou ja, dan blijf ik gewoon wegzappen bij de interviews van hem, dat maakt me weinig uit voor de rest. Het was slechts een suggestie!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Juist daarom houden we hem, om jou te trollen
Ruttenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee man, is leuk. Net als Rutten![]()
![]()
Laat ze lekker blijven.
McLaren wilde wel naar PSV geloof ikquote:Op maandag 16 mei 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Rutten
Nee die moet echt weg, laat daar een trainer aan het werk gaan die durft te voetballen.
Dat zou een goede zijn voor ze.quote:
Ik vind dat ie terug naar Twente moet komen, mooi duo met MPH vormenquote:
Dat gaat nooit samen tenzij Preud'Homme veldtrainer wordt en McClaren manager.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat ie terug naar Twente moet komen, mooi duo met MPH vormen
Zeg maar rustig het beste seizoen van alle clubs in NL.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
Maar Twente heeft inderdaad genoeg om te vieren ze hebben gewoon een geweldig seizoen gedraaid en spelen volgend jaar weer CL.
Smsje of Twitter?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
zometeen berichtje van me op rtv oost
Smsje dusquote:Op maandag 16 mei 2011 00:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Smsje of Twitter?
Oh wacht, was jij niet degene die zei Twitter?
Nou het beste seizoen draai je in mijn ogen als je met die schaal staat. Maar als je het allemaal zo optelt kan ik er wel inkomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg maar rustig het beste seizoen van alle clubs in NL.
Cruijf schaal, KNVB beker, CL/EL, hele jaar in de top van de eredivisie gespeeld en uiteindelijk 2de.
Dat heeft geen andere club dit jaar gepresteerd.
Ik doe er nog eentjequote:
quote:
Je mag best trots en blij zijn hoor maar moet je er stiekem niet zelf ook een beetje om lachen?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Cruijf schaal, KNVB beker, CL/EL, hele jaar in de top van de eredivisie gespeeld en uiteindelijk 2de.
Douglas speelt een heel matig seizoen hoor. Lijkt me sterk dat die weggekocht wordt. Van mij mag Bengtsson in de basis volgend seizoen. Zeer goed ingevallen altijd.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder Douglas waren jullie ook geen 2e geworden. Eneh, wat je nu zegt is natuurlijk meer hoop
Dat wordt toch niet gezegd? Maar we hebben wel het beste seizoen gehad, meeste prijzen gepakt en het meest constant gepresteerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag best trots en blij zijn hoor maar moet je er stiekem niet zelf ook een beetje om lachen?
Als je mocht ruilen met het seizoen van Ajax zou je het dus niet doen?
Je zou liever de JC en de beker houden?
Ik dacht al waar blijft iequote:Op maandag 16 mei 2011 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg berichten terug dat mn smsjes niet goed herkend werdenIk heb geen vage tekens gebruikt
Nope, de schaal zelf is de mooiste prijs.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag best trots en blij zijn hoor maar moet je er stiekem niet zelf ook een beetje om lachen?
Als je mocht ruilen met het seizoen van Ajax zou je het dus niet doen?
Je zou liever de JC en de beker houden?
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik dacht al waar blijft ie![]()
trouwens jouw naam komt mij verdomd bekend voor.
Deze manquote:Op maandag 16 mei 2011 00:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar moet ik me overheen zetten?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nope, de schaal zelf is de mooiste prijs.
Maar het beste seizoen overall blijft gewoon van Twente.
Zet je er nou maar overheen.
Je praat gewoon onzin. Kwartfinale EL was knap maar Ajax lag er een ronde eerder uit, maar heeft wel de schaal. JC schaal boeit al helemaal 0,0. Daar speelde je tegen Suk en de beker was close tot het laatste moment, met die geweldige beslissing van Blom.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat Ajax wenst op te stellen (suk, of wie dan ook) is een keuze van Ajax en misschien hoeveel waarde ze er aan hechten. Dat geeft nog niet aan hoeveel waarde andere clubs er aan moeten hechten.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je praat gewoon onzin. Kwartfinale EL was knap maar Ajax lag er een ronde eerder uit, maar heeft wel de schaal. JC schaal boeit al helemaal 0,0. Daar speelde je tegen Suk en de beker was close tot het laatste moment, met die geweldige beslissing van Blom.
Ik vind het zwaar over de top. Prima dat je de spelers bedankt voor het mooie seizoen, maar zo'n onthaal moet je echt alleen doen als je kampioen bent geworden.quote:
We zitten hier pas sinds 12 uur manquote:Op maandag 16 mei 2011 01:04 schreef Absurditeit het volgende:
Zogenaamde hardcore ajacieden die de hele avond in een Twente-topic lopen te neuzelen, terwijl hun club sinds jaren weer eens een relevante prijs heeft gewonnen.Drink op z'n minst eens een pilsje met je maten.
Ja, maar als upcoming topclub moet je aan een prijs als de JC schaal toch niet zoveel waarde hechten. De beker wel overigens, vooral omdat het voor jullie de eerste keer was. Eerste keer is altijd het driedubbele waardquote:Op maandag 16 mei 2011 01:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat Ajax wenst op te stellen (suk, of wie dan ook) is een keuze van Ajax en misschien hoeveel waarde ze er aan hechten. Dat geeft nog niet aan hoeveel waarde andere clubs er aan moeten hechten.
Als Roda JC, NEC of wie dan ook wie nog mee strijden voor de top 3 de kans hebben om de beker of de JC schaal te winnen zal die voor hun meer betekenen.
Ze hebben hem reeds 3 keer gewonnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ja, maar als upcoming topclub moet je aan een prijs als de JC schaal toch niet zoveel waarde hechten. De beker wel overigens, vooral omdat het voor jullie de eerste keer was. Eerste keer is altijd het driedubbele waard
Ze moeten helemaal niks. Dat kan iedereen voor zich bepalen en daarom was mijn vraag ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
We zitten hier pas sinds 12 uur man.
[..]
Ja, maar als upcoming topclub moet je aan een prijs als de JC schaal toch niet zoveel waarde hechten. De beker wel overigens, vooral omdat het voor jullie de eerste keer was. Eerste keer is altijd het driedubbele waard
1e keer sinds lange tijd dan.quote:
Dat was vandaag te merken hoe jullie als fans zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
'Je hebt fans, en je hebt fans; wij zijn echte die-hard fans'
Echte fans zijn nu teleurgesteld.
Ajax en Twente waren dit seizoen aan elkaar gewaagd, eigenlijk ongeveer even sterk. Daar pakte Twente de JCS en de Beker (ver in de verlenging, dubieus moment) en Ajax de landstitel. Beide ploegen hebben een fantastisch seizoen gedraaid, wat nou echt 'het beste' is dat verschilt per persoon, maar doorgaans is de ploeg die na 34 wedstrijden eerste staat, gewoon de bestequote:Op maandag 16 mei 2011 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Al zou ik graag derde worden en wel de CL winnen en roep ik trots de beste te zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax en Twente waren dit seizoen aan elkaar gewaagd, eigenlijk ongeveer even sterk. Daar pakte Twente de JCS en de Beker (ver in de verlenging, dubieus moment) en Ajax de landstitel. Beide ploegen hebben een fantastisch seizoen gedraaid, wat nou echt 'het beste' is dat verschilt per persoon, maar doorgaans is de ploeg die na 34 wedstrijden eerste staat, gewoon de beste
Nee hoor, deze eeuw nog. Je praat echt alleen maar poep he?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
1e keer sinds lange tijd dan.
Sure. Eerste helft van het seizoen was Ajax ergens in de middenmoot te vinden. Hoezo aan elkaar gewaagt?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax en Twente waren dit seizoen aan elkaar gewaagd, eigenlijk ongeveer even sterk.
Dat was PSV volgens mij.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax en Twente waren dit seizoen aan elkaar gewaagd, eigenlijk ongeveer even sterk. Daar pakte Twente de JCS en de Beker (ver in de verlenging, dubieus moment) en Ajax de landstitel. Beide ploegen hebben een fantastisch seizoen gedraaid, wat nou echt 'het beste' is dat verschilt per persoon, maar doorgaans is de ploeg die na 34 wedstrijden eerste staat, gewoon de beste
Er waren na 8 uur geen activiteiten meer wat moet ik daar nog zoeken dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat was vandaag te merken hoe jullie als fans zijn.
Als anderen van de Twente kant jullie feliciteerden kon er geen bedankje vanaf. Om vervolgens even later op kinderlijke wijze pogen na te trappen. Alsof je Twente fans ermee raakt.
En kijk eens hoe echte fans hun team begroeten. 1000x beter dan die rotzooi trappende A'dammers die na de fabeltjeskrant tijdstip geen echt feestje meer hadden.
10 jaar is niet sinds lange tijd?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, deze eeuw nog. Je praat echt alleen maar poep he?
Inderdaad middenmoot.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure. Eerste helft van het seizoen was Ajax ergens in de middenmoot te vinden. Hoezo aan elkaar gewaagt?
Speciaal voor jou nog 1 keer: doorgaans is de ploeg die na 34 wedstrijden eerste staat, gewoon de bestequote:Op maandag 16 mei 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure. Eerste helft van het seizoen was Ajax ergens in de middenmoot te vinden. Hoezo aan elkaar gewaagt?
Hebben ze op de bus de hele tijd al gedaanquote:Op maandag 16 mei 2011 01:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom zijn de spelers zo boos? Ze zingen niet, springen niet?
Oke, veel succes met je denneappel en de fruitschaal in de europa league.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En toch gaat Ajax de boeken in als Kampioen van De Eredivisie 2010/2011, en dat is het enige wat telt. Plus die derde ster.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet gezegd? Maar we hebben wel het beste seizoen gehad, meeste prijzen gepakt en het meest constant gepresteerd.
Volgens mij ben jij dronkenquote:Op maandag 16 mei 2011 01:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hebben ze op de bus de hele tijd al gedaanvolgens mij zijn ze nu uitgesprongen en zijn ze dronken
die chauffeur
Obvious enzoquote:Op maandag 16 mei 2011 01:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Nu al afgelopen?! Hahah! en dat noemen ze een feest?!
Je bent gvd 2e geworden, ga lekker feesten joh.
Knettergekquote:
quote:
Heb ik vandaag gedaanquote:Op maandag 16 mei 2011 01:04 schreef Absurditeit het volgende:
Zogenaamde hardcore ajacieden die de hele avond in een Twente-topic lopen te neuzelen, terwijl hun club sinds jaren weer eens een relevante prijs heeft gewonnen.Drink op z'n minst eens een pilsje met je maten.
Als ze nou de beker niet hadden gewonnen, was het idd misschien een beetje vreemd geweest. Maar Twente heeft gewoon de beker gewonnen in een mooie finale en dat is toch een redelijke pleister op de wonden denk ik zo...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar feesten omdat je 2de bent geworden is natuurlijk blijk van het feit dat je nog geen topclub bent, zoiets heb ik nog nooit gezien.
De huldiging is vanavond pas. En ik wil wedden dat het er heel wat beter aan toe gaat dan in Amsterdam met rellen en gewondenquote:Op maandag 16 mei 2011 01:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Nu al afgelopen?! Hahah! en dat noemen ze een feest?!
Je bent gvd 2e geworden, ga lekker feesten joh.
Tsja 100.000 mensen op een plein dan zitten er helaas een stuk of 100 mongolen.quote:Op maandag 16 mei 2011 07:15 schreef June. het volgende:
[..]
De huldiging is vanavond pas. En ik wil wedden dat het er heel wat beter aan toe gaat dan in Amsterdam met rellen en gewondenNoemen jullie dát nu feest?!
Ja klopt, al zag het er op het NOS journaal er niet erg gezellig uit in Amsterdam. Misschien erg suggestief. Hier waren er ook wat opstootjes maar echt niks noemenswaardig in vergelijking met een normale stapavond.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja 100.000 mensen op een plein dan zitten er helaas een stuk of 100 mongolen.
En tevens:
Tussen de 35.000 en 40.000 mensen hebben in het centrum van Enschede de wedstrijd gekeken. Zeven personen raakten licht gewond. Oorzaken: 3x overmatig alcoholgebruik, 1x letsel door een rondvliegend voorwerp, 2x letsel door een brandende fakkel en 1x letsel door een valpartij. Drie personen zijn doorverwezen naar de eerste hulp van het MST. Vier personen zijn per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis.
Ook bij jullie zijn er arrestaties en gewonden geweest dus ga nou niet doen als het alleen in Amsterdam altijd gebeurt.
Het is echt heel gezellig geweest tot het einde van de huldiging toen die stoet mensen weg wilde gaan ging een paar mongolen met elkaar op de vuist. Maar waar je ook zoiets organiseert Enschede, Amsterdam, Eindhoven er zal altijd wel wat zijn. Dat valt niet te stoppen hoe jammer dat ook is. Tenzij je het in het stadion organiseert want daar ging het vorig jaar vlekkeloos.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:28 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ja klopt, al zag het er op het NOS journaal er niet erg gezellig uit in Amsterdam. Misschien erg suggestief. Hier waren er ook wat opstootjes maar echt niks noemenswaardig in vergelijking met een normale stapavond.
Zijn jullie toch kampioen geworden. Congratzquote:Op maandag 16 mei 2011 10:30 schreef -AnneX- het volgende:
al die ajax lui ineens in dit topic flamen omdat Twente de 4e prijs dit seizoen niet pakt
Vrouwen kampioen, Cruijffschaal en KNVB beker: TWENTE BEDANKT!!![]()
![]()
Terecht, lijkt me. Meest beslissend voor zijn ploeg.quote:
Volgens mij tot half 2quote:Op maandag 16 mei 2011 11:37 schreef Skv het volgende:
Tot hoe laat hebben ze rondgereden gisteren? Ik was te druk met het uitbraken van mijn donerrol waar iets verrots in zat.
Precies, zo is het en niet anders.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:26 schreef Scorpie het volgende:
Jongens niet zo verzuurd zijn. Twente heeft een prachtig seizoen gedraaid en Ajax pakte redelijk onverwacht de titel, prima toch? Beter dat jullie tweede zijn dan PSV btw.
Er zitten toch maar 5 teams of zo in die vrouwen competitie? Dat is inderdaad een hele noemenswaardige prestatiequote:Op maandag 16 mei 2011 10:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een gigantische prestatie.
Jaja, geef de moslims maar weer de schuld. Je kan gewoon niet tegen drank!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:37 schreef Skv het volgende:
Tot hoe laat hebben ze rondgereden gisteren? Ik was te druk met het uitbraken van mijn donerrol waar iets verrots in zat.
Zijn voeten hebben veel gesproken, zijn mond teveel.quote:
Nah beter zon speler dan een speler die alleen maar standaard uitspraken alla Kuyt doet.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn voeten hebben veel gesproken, zijn mond teveel.
Vond het juist een hele mooie, eerlijke reactie gisteren. Kan een Vertonghen nog wat van leren.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn voeten hebben veel gesproken, zijn mond teveel.
Jammer van die reacties van de weken daarvoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het juist een hele mooie, eerlijke reactie gisteren. Kan een Vertonghen nog wat van leren.
1.24 kwamen ze aan bij de Grolschquote:Op maandag 16 mei 2011 11:37 schreef Skv het volgende:
En om half 11 weer op het stadshuisquote:Op maandag 16 mei 2011 12:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
1.24 kwamen ze aan bij de Grolsch
oh, en ze vertrokken om 19.30 ongeveer
Nee gisteren was niet erg daar heb ik het niet over maar Theo leek wel te willen stoken bij Ajax ofzo, Ajax heeft geluk, Ajax speelt als een natte krant, Ajax heeft een mentale tik gekregen enz.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het juist een hele mooie, eerlijke reactie gisteren. Kan een Vertonghen nog wat van leren.
Wat probeer je hier te zeggenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef Zolcon het volgende:
Twente wel gefeliciteerd met de tweede plaats! PSV had die ook niet mogen behalen. Jullie hebben een mooi seizoen gedraaid. Spannend tot het einde. Misschien heeft het iets te maken met het "eenmaal worden wij kampioen" in jullie clublied?
Bizar dat zoveel mensen er weer op af zijn gekomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:14 schreef DaDude1987 het volgende:
Het is weer druk bij het stadion, net zo druk als vorig jaar lijkt het...
Ik vond het niet echt wat, het gemiddelde dames hockey team is beter te pruimenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef ArnosL het volgende:
Een schaal die nog heel is iig.
Zitten nog best mooie dames bij dat vrouwenteam
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Richard
maandag 16 mei 2011 18:13
Ik vind het allemaal zwaar klote. Dat we verloren hebben van Ajax, dat ik thuiskom en een feestende massa zie en dat RTVOost tot overmaat van ramp de hele avond blijft refereren aan Amsterdam en de 46 mensen (op een mensen massa van 80.000!!!!) die zijn opgepakt. Schandalig en zeer kinderachtig. Wij zijn geen calimero's dat zijn ze in Almelo.
Verder is er een enorme Henk en Ingrid sfeer aan de gang, mensen die het helemaal niks kan boeien wat er met ons team gebeurt maar alleen maar domweg willen feesten om het feesten. Dit zijn mensen die 'helemaal niets in Amsterdam' scanderen op bevrijdingsdag, dit zijn mensen die het hardst 'die-hard' tukker zijn en dit zijn de mensen die gewoon heerlijk kunnen slapen nadat we de titel hebben verspeeld. WALGELIJK!
Richard toont perfect het verschil tussen mensen met echte clubliefde en personen zoals uhmm.. jou? aan. Niets kansloos aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind het een kansloze reactie van RichardIk vind dat we ons niet hoeven te vergelijken met Ajax en hoe zij hun feest vieren, maar ik vind het onzin dat het een 'immense opgeklopte schertsvertoning' is. Het was een spontaan volksfeest, een verlangen van de Twente fans om hun spelers een hart onder de riem te steken en te bedanken voor het geweldige seizoen. Dat er daar dan mensen bij zijn die feesten om het feesten zal altijd wel gebeuren en daar kijkt de echte fan ook met een
blik naar.
Ik ben kansloos omdat ik trots ben op Twente?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:40 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Richard toont perfect het verschil tussen mensen met echte clubliefde en personen zoals uhmm.. jou? aan. Niets kansloos aan.
Feest van Ajaxquote:Op maandag 16 mei 2011 18:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Johan Cruijff Schaal! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!![]()
Accent van preud homme![]()
Je bent in ieder geval kansloos in begrijpend lezen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:45 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben kansloos omdat ik trots ben op Twente?![]()
En daarna z'n bek dicht en de eerste de beste taxi naar een rustoord voor een maand.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Johan Cruijff Schaal! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!![]()
Accent van preud homme![]()
Ik vind het nogal sneu dat jij vindt dat ik geen clubliefde heb omdat ik trots ben op Twente en trots ben op dit feestquote:Op maandag 16 mei 2011 18:47 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval kansloos in begrijpend lezen.
Kan, maar waarom zou ik? Reageer gewoon normaal.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan jij niet in je Ajax-topicje blijven?
Vrij provocerend.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan, maar waarom zou ik? Reageer gewoon normaal.
Lachen man!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind de poppenkast bij het stadion wel een beetje overdreven nu eerlijk gezegd
Vind van niet. Ze horen een huldiging te krijgen. Alleen niet zo vroeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind de poppenkast bij het stadion wel een beetje overdreven nu eerlijk gezegd
Ze zijn het verlies van gister alweer helemaal te boven hoor als je het kijktquote:Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind van niet. Ze horen een huldiging te krijgen. Alleen niet zo vroeg.
Wacht lekker een weekje.
Haha, dat denk ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze zijn het verlies van gister alweer helemaal te boven hoor als je het kijkt
Gelukkig mag dat gewoon hé!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ahh, ook hier posten meer ajacieden dan supporters van de ploeg die in de TT staat?
Jammer man. Je hoeft het niet te lezen. dat is wel beter.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helaas mag dat ja. Dat eeuwige getroll in topics van andere ploegen
We willen wel over andere dingen praten in ons topic , maar Happel.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helaas mag dat ja. Dat eeuwige getroll in topics van andere ploegen
Als trouwe poster in het PSV-topic zal ik wel moeten hequote:Op maandag 16 mei 2011 18:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer man. Je hoeft het niet te lezen. dat is wel beter..
Go David!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als trouwe poster in het PSV-topic zal ik wel moeten he
En ik lees hier omdat ik Twente een mooi ploegje vind en wou lezen hoe de huldiging is
En zo heurt 'tquote:Op maandag 16 mei 2011 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
Kampioen of geen kampioen, ik ben Trots op Twente.
Maakt ons nig uut wat ie d'r van vindt.
Als wij dat zouden zeggen zou men ons arrogant noemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
Kampioen of geen kampioen, ik ben Trots op Twente.
Maakt ons nig uut wat ie d'r van vindt.
Prima. Maar jij weet langzamerhand vast wel wie voor Ajax is en wie niet. Zo moeilijk is het niet om het over te slaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als trouwe poster in het PSV-topic zal ik wel moeten he
En ik lees hier omdat ik Twente een mooi ploegje vind en wou lezen hoe de huldiging is
Nee, het grote verschil is dat jullie elk jaar drammen dat jullie kampioen worden. Als het dan weer eens niet lukt, ligt het aan partijdige scheidsrechters en bladieblaquote:Op maandag 16 mei 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als wij dat zouden zeggen zou men ons arrogant noemen.
Maar dat is toch ook zoquote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het grote verschil is dat jullie elk jaar drammen dat jullie kampioen worden. Als het dan weer eens niet lukt, ligt het aan partijdige scheidsrechters en bladiebla
Dat is het gevolg wegnemen. De oorzaak moet weggenomen worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima. Maar jij weet langzamerhand vast wel wie voor Ajax is en wie niet. Zo moeilijk is het niet om het over te slaan.
HAHAH!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het grote verschil is dat jullie elk jaar drammen dat jullie kampioen worden. Als het dan weer eens niet lukt, ligt het aan partijdige scheidsrechters en bladiebla
Best wel een baas, die Douglasquote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Trouwens, respect voor Douglas die persé wil spelen als zijn vrouw op het punt staat te bevallen
Moet je bij Happel zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is het gevolg wegnemen. De oorzaak moet weggenomen worden.
Ja, en volgens de rest ligt het aan de zwakte van Ajax als ze geen kampioen worden en als ze wel kampioen worden, ligt het ineens aan de zwakte van de competitiequote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Harde dis!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, en volgens de rest ligt het aan de zwakte van Ajax als ze geen kampioen worden en als ze wel kampioen worden, ligt het ineens aan de zwakte van de competitie
Misschien maakte hij daarom 90 minuten lang alle kinderlijke fouten die een centrale verdediger maar kan maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Trouwens, respect voor Douglas die persé wil spelen als zijn vrouw op het punt staat te bevallen
Oefffff, -_Guitarist_-quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, en volgens de rest ligt het aan de zwakte van Ajax als ze geen kampioen worden en als ze wel kampioen worden, ligt het ineens aan de zwakte van de competitie
Als een Kip woef zegt blijft het een kip.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als wij dat zouden zeggen zou men ons arrogant noemen.
Nee, degene die op 't eind op 1 staat, is kampioen. Niet altijd even terecht, maar het is nou eenmaal zo. Als Ajax geen kampioen wordt, is het gewoon doordat zij niet genoeg punten hebben gehaald. Wanneer Ajax wél kampioen wordt, hebben zij de meeste punten, dus terecht kampioen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Tis gewoon een kutseizoen geweest van alledrie de ploegen in de top drie. Veel fouten en baggerwedstrijden.
En dit.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Tis gewoon een kutseizoen geweest van alledrie de ploegen in de top drie. Veel fouten en baggerwedstrijden.
Zegt de kipquote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als een Kip woef zegt blijft het een kip.
Zing het wel goed mee hé, niet zoals jullie doen voor de wedstrijdquote:
Ik kwam gisteren een groep uit Hengelo tegen in de kroeg waar ik zatquote:Op maandag 16 mei 2011 19:08 schreef Saekerhett het volgende:
OMG ik hoor nu gewoon YNWA vanuit mijn huis in Hengelo
Ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 19:08 schreef Saekerhett het volgende:
OMG ik hoor nu gewoon YNWA vanuit mijn huis in Hengelo
Vetquote:Op maandag 16 mei 2011 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een groep uit Hengelo tegen in de kroeg waar ik zat
In een rolstoel zie je geen fuckquote:Op maandag 16 mei 2011 19:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekkere supporter ben je, zo dicht bij wonen en toch niet gaan.
trots op twente
Dat eerstequote:Op maandag 16 mei 2011 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zingen ze het goed mee, of verkrachten ze het weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |