Ja klopt, al zag het er op het NOS journaal er niet erg gezellig uit in Amsterdam. Misschien erg suggestief. Hier waren er ook wat opstootjes maar echt niks noemenswaardig in vergelijking met een normale stapavond.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja 100.000 mensen op een plein dan zitten er helaas een stuk of 100 mongolen.
En tevens:
Tussen de 35.000 en 40.000 mensen hebben in het centrum van Enschede de wedstrijd gekeken. Zeven personen raakten licht gewond. Oorzaken: 3x overmatig alcoholgebruik, 1x letsel door een rondvliegend voorwerp, 2x letsel door een brandende fakkel en 1x letsel door een valpartij. Drie personen zijn doorverwezen naar de eerste hulp van het MST. Vier personen zijn per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis.
Ook bij jullie zijn er arrestaties en gewonden geweest dus ga nou niet doen als het alleen in Amsterdam altijd gebeurt.
Het is echt heel gezellig geweest tot het einde van de huldiging toen die stoet mensen weg wilde gaan ging een paar mongolen met elkaar op de vuist. Maar waar je ook zoiets organiseert Enschede, Amsterdam, Eindhoven er zal altijd wel wat zijn. Dat valt niet te stoppen hoe jammer dat ook is. Tenzij je het in het stadion organiseert want daar ging het vorig jaar vlekkeloos.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:28 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ja klopt, al zag het er op het NOS journaal er niet erg gezellig uit in Amsterdam. Misschien erg suggestief. Hier waren er ook wat opstootjes maar echt niks noemenswaardig in vergelijking met een normale stapavond.
Zijn jullie toch kampioen geworden. Congratzquote:Op maandag 16 mei 2011 10:30 schreef -AnneX- het volgende:
al die ajax lui ineens in dit topic flamen omdat Twente de 4e prijs dit seizoen niet pakt
Vrouwen kampioen, Cruijffschaal en KNVB beker: TWENTE BEDANKT!!![]()
![]()
Terecht, lijkt me. Meest beslissend voor zijn ploeg.quote:
Volgens mij tot half 2quote:Op maandag 16 mei 2011 11:37 schreef Skv het volgende:
Tot hoe laat hebben ze rondgereden gisteren? Ik was te druk met het uitbraken van mijn donerrol waar iets verrots in zat.
Precies, zo is het en niet anders.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:26 schreef Scorpie het volgende:
Jongens niet zo verzuurd zijn. Twente heeft een prachtig seizoen gedraaid en Ajax pakte redelijk onverwacht de titel, prima toch? Beter dat jullie tweede zijn dan PSV btw.
Er zitten toch maar 5 teams of zo in die vrouwen competitie? Dat is inderdaad een hele noemenswaardige prestatiequote:Op maandag 16 mei 2011 10:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een gigantische prestatie.
Jaja, geef de moslims maar weer de schuld. Je kan gewoon niet tegen drank!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:37 schreef Skv het volgende:
Tot hoe laat hebben ze rondgereden gisteren? Ik was te druk met het uitbraken van mijn donerrol waar iets verrots in zat.
Zijn voeten hebben veel gesproken, zijn mond teveel.quote:
Nah beter zon speler dan een speler die alleen maar standaard uitspraken alla Kuyt doet.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn voeten hebben veel gesproken, zijn mond teveel.
Vond het juist een hele mooie, eerlijke reactie gisteren. Kan een Vertonghen nog wat van leren.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn voeten hebben veel gesproken, zijn mond teveel.
Jammer van die reacties van de weken daarvoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het juist een hele mooie, eerlijke reactie gisteren. Kan een Vertonghen nog wat van leren.
1.24 kwamen ze aan bij de Grolschquote:Op maandag 16 mei 2011 11:37 schreef Skv het volgende:
En om half 11 weer op het stadshuisquote:Op maandag 16 mei 2011 12:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
1.24 kwamen ze aan bij de Grolsch
oh, en ze vertrokken om 19.30 ongeveer
Nee gisteren was niet erg daar heb ik het niet over maar Theo leek wel te willen stoken bij Ajax ofzo, Ajax heeft geluk, Ajax speelt als een natte krant, Ajax heeft een mentale tik gekregen enz.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het juist een hele mooie, eerlijke reactie gisteren. Kan een Vertonghen nog wat van leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |