Laat ze lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef Moody het volgende:
Laten we niet doen alsof er geen feest in A'dam is. Sommigen zetten zichzelf wel voor lul....jammer
Gewoon op ons eigen feest richten. Heb ook gekeken bij binnenkomst in Enschede vlakbij mijn huis (O'zaalsestr).
Half 2 zijn ze pas bij de Grolsch
Nehh, laten we het mooi bij ons eigen feestje houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef Syd het volgende:
Laten we hier ook even over ajax topic hebben, ze kunnen het namelijk niet hebben dat wij in het oosten gelukkig kunnen zijn met minder terwijl het eigenlijk toch gewoon meer dan bij hun is
Nee dat niet, klopt ook van geen kanten en jullie staan er zelf net zo min tussen als wij momenteelquote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef Syd het volgende:
Laten we hier ook even over ajax topic hebben, ze kunnen het namelijk niet hebben dat wij in het oosten gelukkig kunnen zijn met minder terwijl het eigenlijk toch gewoon meer dan bij hun is
Syd, wat lul je nou?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef Syd het volgende:
Le-zen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach man, wat lul je nou ouwe? Voel je je dan werkelijk beter?
We hebben meer prijzen dan Ajax dus waarom zouden we niet feesten? Bovendien, supporter ben je ook als het niet goed gaat.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus; zonder 'onvriendelijk' te willen zijn; maar vinden jullie dit niet serieus genant? Zo'n feestje vanwege een 2de plaats? Ik vind dat zo 'huisvrouwensupporter'-achtig, van 'ach, 2de is ook heel goed'.
Sorryquote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee dat niet, klopt ook van geen kanten en jullie staan er zelf net zo min tussen als wij momenteel. Maar het is gewoon "pertinent onjuist" om even Socios te quoten!
Clubgevoel he.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus; zonder 'onvriendelijk' te willen zijn; maar vinden jullie dit niet serieus genant? Zo'n feestje vanwege een 2de plaats? Ik vind dat zo 'huisvrouwensupporter'-achtig, van 'ach, 2de is ook heel goed'.
Dit zijn supporters, niet van die mooi weer fans zoals in A'dam.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef GGMM het volgende:
Meer prijzen? Gast ben je dronken ofzo?:')quote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Le-zen.
[..]
We hebben meer prijzen dan Ajax dus waarom zouden we niet feesten? Bovendien, supporter ben je ook als het niet goed gaat.
Maar onze prijs telt meer dan die van jullie; maar goed het gaat er niet om wie er meer gewonnen heeft. Dat er iets gedaan wordt vanuit de supporters als troost dat kan ik me best voorstellen, maar dit is wat genant vind ik persoonlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Le-zen.
[..]
We hebben meer prijzen dan jullie dus waarom zouden we niet feesten? Bovendien, supporter ben je ook als het niet goed gaat.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:45 schreef Katth het volgende:
[..]
Dit zijn supporters, niet van die mooi weer fans zoals in A'dam.
Fantastisch seizoen, 2 prijzen. We zijn trots op onze club, en vooral gezien het feit dat we altijd een grijze muis waren, in 2004 bijna failliet en nu al 4 jaar fantastisch meedraaienquote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef GGMM het volgende:
Waarom nou weer gelijk Ajax-supporters beledigen? Ik stel gewoon een normale vraag, zonder daarbij een vergelijking te maken.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:45 schreef Katth het volgende:
[..]
shit nu vallen ajax supporters hier weer over, die hier op fok! lekker lopen te rellen i.p.v feest vieren...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:45 schreef Katth het volgende:
[..]
Gast, Ajax heeft een schaalquote:Op zondag 15 mei 2011 23:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Meer prijzen? Gast ben je dronken ofzo?:')
Mwa, die komt morgen aps toch? Maar goed; ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Clubgevoel he.
Dit feestje is overigens ook van de bekerwinst.....prima toch....
Je had het wel moeten nuancerenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Gast, Ajax heeft een schaal
Twente heeft een beker en een schaal
1 < 2
Gast
Oh, je bedoelt dit seizoen, dan heb je inderdaad meer prijzen. Niet de mooiste prijs, maar als dit je troost hahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
1 < 2
Gast
Kijk weer even naar je ava...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
1 < 2
Gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |