Morgen staat de foto van een gevallen moeder met kind op de fiets, relnegers en politiemannekes groot op de voorpagina's ipv feestende fans. Leuk zeg, dat voetbal tegenwoordigquote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuk gedaan van de Twente supporters.
Dit had Ajax ook moeten doen. Gewoon met de bus door Amsterdam heen. Dan heb je minder incidenten dan dat je 80.000 man op ... m2 zet.
En daar heeft ie gelijk in ook, al kijk ik uiteraard door een rode brilquote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Moody het volgende:
Wisgerhof: "Twente supporters beste van de wereld"
Heb een prima feestje gehad in Amsterdam. Op de juiste momenten was ik weg, en heb daar dus geen problemen mee gehad.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Morgen staat de foto van een gevallen moeder met kind op de fiets, relnegers en politiemannekes groot op de voorpagina's ipv feestende fans. Leuk zeg, dat voetbal tegenwoordig
Ik zie dit bij andere clubs nog niet zo snel gebeuren. op deze manier je spelers verwelkomen wanneer je het kampioenschap hebt verlorenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daar heeft ie gelijk in ook, al kijk ik uiteraard door een rode bril
Je avatar wil je wat vertellen...quote:
Zei ik niet, dat riepen ze net op TV Oostquote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Je avatar wil je wat vertellen...
Sowieso, vrouwen en voetbalquote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ach, de media overdrijft altijd alles. Het vooroordeel over Ajax supporters is gewoon veel negatiever en dan word alles gelijk negatiever uitgelicht om aan dat vooroordeel te voldoenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb een prima feestje gehad in Amsterdam. Op de juiste momenten was ik weg, en heb daar dus geen problemen mee gehad.
Door de media lijkt het alsof er alleen maar incidenten waren. Dat valt allemaal mee. Het was GEWELDIG.
en meteen weer onvriendelijk worden....quote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Als je onzin uit kraamt vraag je erom..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
en meteen weer onvriendelijk worden....
Dan moeten ze niet zoveel onzin roepen in Enschede, toch lef dat je dat soort dingen gaat roepen als je verloren hebt.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zei ik niet, dat riepen ze net op TV Oost
Als mensen zo maf pratenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Onvriendelijk?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |