Er zijn natuurlijk Tukkers die brallen dat we een topclub zijn, maar velen zeggen dat we een topclub in wording zijn. Ik schaar me bij de laatste (en velen in dit topic met mij)quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar feesten omdat je 2de bent geworden is natuurlijk blijk van het feit dat je nog geen topclub bent, zoiets heb ik nog nooit gezien. Desondanks dat komen jullie er wel natuurlijk.
Nee, dat is blijk van het feit dat je achter je team staat, no matter whatquote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar feesten omdat je 2de bent geworden is natuurlijk blijk van het feit dat je nog geen topclub bent, zoiets heb ik nog nooit gezien. Desondanks dat komen jullie er wel natuurlijk.
Maar dat zijn ze ook niet, snap dat nouquote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben je toch als topclub niet serieus te nemen of wel dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze ook niet, snap dat nou
Doelstelling was: eerste 5.
Doelstelling was 72-74 punten, geen stand. Zei Munsterman tenminste in een interview gisterquote:
Daar ben ik het overigens wel mee eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk Tukkers die brallen dat we een topclub zijn, maar velen zeggen dat we een topclub in wording zijn. Ik schaar me bij de laatste (en velen in dit topic met mij)
Oh oké, dat kan. Maar Munsterman zei gister iets heel anders, denk dat het daardoor komtquote:Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Bij aanstelling van Preud'Homme was afgesproken dat de doelstelling was om bij de eerste drie te eindigen
Dan zijn we het helemaal eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk Tukkers die brallen dat we een topclub zijn, maar velen zeggen dat we een topclub in wording zijn. Ik schaar me bij de laatste (en velen in dit topic met mij)
Tja, dat mag je vinden natuurlijk. Dan kan je ook een feest vieren als je degradeert. Ik snap het niet helemaal, maar nogmaals; ieder z'n ding.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:07 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee, dat is blijk van het feit dat je achter je team staat, no matter what
We zijn toch ook geen topclub? Nou dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan ben je toch als topclub niet serieus te nemen of wel dan?
Ik vind ons ook nog geen topclub. Als je alleen al naar de begrotingen kijkt dan is die van Ajax 2x zo groot.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan ben je een topclub, met als doelstelling CL Halen.
.quote:FC Twente werd in het seizoen 2009/2010 redelijk verrassend kampioen van Nederland, met één punt voorsprong op Ajax. Voor het seizoen 2010/2011 is de doelstelling bijgesteld tot het halen van de eerste 5, een doelstelling die met het oog op de selectie eenvoudig haalbaar moet zijn
Feest, neuh, maar je blijft achter je team staan. Net zoals Willem II dat vandaag ook deed.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef GGMM het volgende:
Tja, dat mag je vinden natuurlijk. Dan kan je ook een feest vieren als je degradeert. Ik snap het niet helemaal, maar nogmaals; ieder z'n ding.
Dit had ik begin van het seizoen ook gelezen inderdaad.quote:
Een beetje een zwakke doelstelling voor Twente zijnde; dit is iets wat eigenlijk gegarandeerd gehaald moet worden door Twente.quote:
In eerste instantie ja, in de winterstop werd die bijgesteld naar eerste 3.quote:
Bij degradatiequote:
Ah, verkeerd begrepen. Duidelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Bij degradatiedat vind ik niet iets om te vieren. Maar een topseizoen als dit? Ja!
Nu doe je wel een beetje domquote:
Precies. Rustig aan dan breekt het lijntje nietquote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik voor komend seizoen niet anders verwacht dan dat de doelstelling (weer) bij de eerste 3 eindigen wordt.
Ben benieuwd wat jullie gaan doen. Sowieso gaat Jansen hoogstwaarschijnlijk weg, wat Ruiz doet weet vooralsnog niemand? Ben benieuwd wat er voor terugkomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik voor komend seizoen niet anders verwacht dan dat de doelstelling (weer) bij de eerste 3 eindigen wordt.
Jawel, maar dan in Almelooooquote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu doe je wel een beetje dom
Deze taferelen zou je echt niet zien als Twente degradeert hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |