SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost♥ scars make us who we are ♥
Ajax vond de JC inderdaad heel belangrijk, met Suk in de spits.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Gast, Ajax heeft een schaal
Twente heeft een beker en een schaal
1 < 2
Gast
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kijk weer even naar je ava...
En dan hup de straat op,malloot dat je er rondloopt
Heb geen troost nodig hoor, ik voel me primaquote:Oh, je bedoelt dit seizoen, dan heb je inderdaad meer prijzen. Niet de mooiste prijs, maar als dit je troost hahaha
Ik ben dom omdat Twente dit seizoen meer prijzen heeft? Nou, dan ben ik heel dom en heel blijquote:
Oh jij maakte hemquote:
Terecht tochquote:Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh jij maakte hemIk zag dat een Ajacied de vorige dichtgooide en verwachtte aldus een random TT als "op naar 14:30"
Niettemin mooie TT![]()
Prima meid, helemaal gek tochquote:Op zondag 15 mei 2011 23:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben dom omdat Twente dit seizoen meer prijzen heeft? Nou, dan ben ik heel dom en heel blij
Het is een beetje simpel en naïef, maar goed als jij er blij mee bent mag dat hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 23:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben dom omdat Twente dit seizoen meer prijzen heeft? Nou, dan ben ik heel dom en heel blij
Het moet ook altijd over Ajax gaan hé. Zelfs in en Twente topicquote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag ik tevens voorstellen om het als Tukkers niet meer over Ajax te hebben? Dan kunnen de Ajacieden hier ook wegblijven.
Vind ik een goed idee overigens. Ik heb altijd de drang om te reageren als er iets negatiefs word gepost over Ajaxquote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag ik tevens voorstellen om het als Tukkers niet meer over Ajax te hebben? Dan kunnen de Ajacieden hier ook wegblijven.
Waarom naïefquote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is een beetje simpel en naïef, maar goed als jij er blij mee bent mag dat hoor
Dat waren jullie, en dit jaarquote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Serieus, wat een hypocriete sukkels hier. Had het niet verwacht van Twente.
Vorig jaar een beker niks waard, en was het een troostprijsje. Het ging om t kampioenschap!
Nu doen ze alsof de beker het hoogst haalbare is.
Succes met jullie feestje! JIPPIE DE BEKER!
Belangrijkste is vandaag achtergelaten in Amsterdam, de SCHAAL!![]()
[ afbeelding ]
Sommige mensen kunnen er niet tegen als andere mensen ook blij zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef Hamilcar het volgende:
Heb je iets om feest over te vieren, ga je alsnog je tijd verdoen aan het sarren van anderen. Lutsers
Hoe laat begon het druk te worden dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef Syd het volgende:
Hengelo om 1 uur
We stondne op het punt te gaan huilen en de trein naar enschede te pakken, gelukkig werd het wel wat drukker.
[ afbeelding ]
Jullie mogen best blij zijn, maar het komt altijd zo over van "we moeten nu doen alsof we blij zijn, zodat die Ajacieden niet zien dat we ons eigenlijk kut voelen en dan kunnen we doen alsof we beter zijn".quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen er niet tegen als andere mensen ook blij zijn.
Mja, dat is denk ik inderdaad omdat jij je kut zou voelen. Ik baal enorm dat Twente verloren heeft, maar als ik relativeer dan hebben we gewoon nog steeds een topseizoen gehad en meer dan genoeg reden om trots te zijn en het te vieren.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jullie mogen best blij zijn, maar het komt altijd zo over van "we moeten nu doen alsof we blij zijn, zodat die Ajacieden niet zien dat we ons eigenlijk kut voelen en dan kunnen we doen alsof we beter zijn".
Maar misschien komt dat gewoon omdat ik zelf me sowieso nog kut zou voelen als ik vandaag verloren had.
Hou eens op met Ajax erbij te slepen.... je hoeft echt niet zo paranoide te zijn hoor. Heel de regio is trots op wat Twente bereikt heeft. Voor jullie misschien niet veel, maar voor FC Twente heel veel!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jullie mogen best blij zijn, maar het komt altijd zo over van "we moeten nu doen alsof we blij zijn, zodat die Ajacieden niet zien dat we ons eigenlijk kut voelen en dan kunnen we doen alsof we beter zijn".
Maar misschien komt dat gewoon omdat ik zelf me sowieso nog kut zou voelen als ik vandaag verloren had.
Joh, waar maak je je druk om?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Het moet ook altijd over Ajax gaan hé. Zelfs in en Twente topic
Iets verder bij de 3 was het aardig druk dus volk wat daar allemaal stond ging ongeveer half uur voor de wedstrijd begon naar de marktplein.quote:
Precies. Meer had ik persoonlijk ook niet verwacht.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ach, jongens. Voor een sub-topper (wat ze zelf nog zeggen) is het een geweldige prestatie. Beker pakken en tweede worden.
Zo zie ik het dus ook. Ik baal nog wel gigantisch van de verloren pot, maar eerlijk is eerlijk: we hebben het dit jaar wederom fantastisch gedaanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ach, jongens. Voor een sub-topper (wat ze zelf nog zeggen) is het een geweldige prestatie. Beker pakken en tweede worden.
Nja denk dat bij iedereen wel een dubbelgevoel heerst. Het is zwaar klote dat we vandaag verloren hebben, maar aan de andere kant heeft Twente een heel goed seizoen gehad.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat sowieso, en dat is terecht. Ik voelde me alleen even geneigd te reageren op het stukje over de vergelijking met Ajaxquote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja, dat is denk ik inderdaad omdat jij je kut zou voelen. Ik baal enorm dat Twente verloren heeft, maar als ik relativeer dan hebben we gewoon nog steeds een topseizoen gehad en meer dan genoeg reden om trots te zijn en het te vieren.
Ik reageerde op iemand die het over een vergelijking met Ajax had, en dan sleep ik Ajax er bij? Apart.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:58 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hou eens op met Ajax erbij te slepen.... je hoeft echt niet zo paranoide te zijn hoor. Heel de regio is trots op wat Twente bereikt heeft. Voor jullie misschien niet veel, maar voor FC Twente heel veel!
Je kan geen topclub zijn als je dit niet zegt? Twente speelt als een topclub, eindigt zijn seizoenen als een topclub en doet het gewoon prima. Twente nuchterheid, niet alles hoeft uitgesproken, want dan word je weer betiteld als arrogantquote:Op maandag 16 mei 2011 00:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als jullie zo graag een topclub willen zijn ga je dit dan ook eens in de media gooien? Of is Joopie weer tevreden met Europees voetbal?
Word dan ook eens volwassen en zeg dat je gewoon voor het kampioenschap gaat. Dat doen Ajax en PSV ook ieder jaar.
Een topclub gaat voor het kampioenschap en niet voor "Europees voetbal".quote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je kan geen topclub zijn als je dit niet zegt? Twente speelt als een topclub, eindigt zijn seizoenen als een topclub en doet het gewoon prima. Twente nuchterheid, niet alles hoeft uitgesproken, want dan word je weer betiteld als arrogant
Ach dan krijgen we weer te horen dat alleen Ajax en PSV topclubs zijn en dat Twente zich nog maar eens moet bewijzen door x keer kampioen te worden... het is ook nooit goedquote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een topclub gaat voor het kampioenschap en niet voor "Europees voetbal".
Twente gaat altijd voor het kampioenschap, maar dat hoef je toch niet elke week de wereld in te slingerenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een topclub gaat voor het kampioenschap en niet voor "Europees voetbal".
om echt een topclub te zijn moet je wel net iets langer dan 4 jaar goed presteren. Jullie zijn er bijna hoor, maar het hangt denk ik vooral van volgend seizoen af. Hoe het weggaan van b.v. janssen of Ruiz word opgevangen, maar als je volgend jaar weer in de top 3 mee strijd kan je je wel redelijk als een topclub beschouwen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je kan geen topclub zijn als je dit niet zegt? Twente speelt als een topclub, eindigt zijn seizoenen als een topclub en doet het gewoon prima. Twente nuchterheid, niet alles hoeft uitgesproken, want dan word je weer betiteld als arrogant
Dan ben je een topclub, met als doelstelling CL Halen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Twente gaat altijd voor het kampioenschap, maar dat hoef je toch niet elke week de wereld in te slingeren
Niet lullig bedoeld, maar feesten omdat je 2de bent geworden is natuurlijk blijk van het feit dat je nog geen topclub bent, zoiets heb ik nog nooit gezien. Desondanks dat komen jullie er wel natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach dan krijgen we weer te horen dat alleen Ajax en PSV topclubs zijn en dat Twente zich nog maar eens moet bewijzen door x keer kampioen te worden... het is ook nooit goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |