Vind van niet. Ze horen een huldiging te krijgen. Alleen niet zo vroeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind de poppenkast bij het stadion wel een beetje overdreven nu eerlijk gezegd
Ze zijn het verlies van gister alweer helemaal te boven hoor als je het kijktquote:Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind van niet. Ze horen een huldiging te krijgen. Alleen niet zo vroeg.
Wacht lekker een weekje.
Haha, dat denk ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze zijn het verlies van gister alweer helemaal te boven hoor als je het kijkt
Gelukkig mag dat gewoon hé!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ahh, ook hier posten meer ajacieden dan supporters van de ploeg die in de TT staat?
Jammer man. Je hoeft het niet te lezen. dat is wel beter.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helaas mag dat ja. Dat eeuwige getroll in topics van andere ploegen
We willen wel over andere dingen praten in ons topic , maar Happel.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helaas mag dat ja. Dat eeuwige getroll in topics van andere ploegen
Als trouwe poster in het PSV-topic zal ik wel moeten hequote:Op maandag 16 mei 2011 18:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer man. Je hoeft het niet te lezen. dat is wel beter..
Go David!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als trouwe poster in het PSV-topic zal ik wel moeten he
En ik lees hier omdat ik Twente een mooi ploegje vind en wou lezen hoe de huldiging is
En zo heurt 'tquote:Op maandag 16 mei 2011 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
Kampioen of geen kampioen, ik ben Trots op Twente.
Maakt ons nig uut wat ie d'r van vindt.
Als wij dat zouden zeggen zou men ons arrogant noemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
Kampioen of geen kampioen, ik ben Trots op Twente.
Maakt ons nig uut wat ie d'r van vindt.
Prima. Maar jij weet langzamerhand vast wel wie voor Ajax is en wie niet. Zo moeilijk is het niet om het over te slaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als trouwe poster in het PSV-topic zal ik wel moeten he
En ik lees hier omdat ik Twente een mooi ploegje vind en wou lezen hoe de huldiging is
Nee, het grote verschil is dat jullie elk jaar drammen dat jullie kampioen worden. Als het dan weer eens niet lukt, ligt het aan partijdige scheidsrechters en bladieblaquote:Op maandag 16 mei 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als wij dat zouden zeggen zou men ons arrogant noemen.
Maar dat is toch ook zoquote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het grote verschil is dat jullie elk jaar drammen dat jullie kampioen worden. Als het dan weer eens niet lukt, ligt het aan partijdige scheidsrechters en bladiebla
Dat is het gevolg wegnemen. De oorzaak moet weggenomen worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima. Maar jij weet langzamerhand vast wel wie voor Ajax is en wie niet. Zo moeilijk is het niet om het over te slaan.
HAHAH!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het grote verschil is dat jullie elk jaar drammen dat jullie kampioen worden. Als het dan weer eens niet lukt, ligt het aan partijdige scheidsrechters en bladiebla
Best wel een baas, die Douglasquote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Trouwens, respect voor Douglas die persé wil spelen als zijn vrouw op het punt staat te bevallen
Moet je bij Happel zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is het gevolg wegnemen. De oorzaak moet weggenomen worden.
Ja, en volgens de rest ligt het aan de zwakte van Ajax als ze geen kampioen worden en als ze wel kampioen worden, ligt het ineens aan de zwakte van de competitiequote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Harde dis!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, en volgens de rest ligt het aan de zwakte van Ajax als ze geen kampioen worden en als ze wel kampioen worden, ligt het ineens aan de zwakte van de competitie
Misschien maakte hij daarom 90 minuten lang alle kinderlijke fouten die een centrale verdediger maar kan maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Trouwens, respect voor Douglas die persé wil spelen als zijn vrouw op het punt staat te bevallen
Oefffff, -_Guitarist_-quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, en volgens de rest ligt het aan de zwakte van Ajax als ze geen kampioen worden en als ze wel kampioen worden, ligt het ineens aan de zwakte van de competitie
Als een Kip woef zegt blijft het een kip.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als wij dat zouden zeggen zou men ons arrogant noemen.
Nee, degene die op 't eind op 1 staat, is kampioen. Niet altijd even terecht, maar het is nou eenmaal zo. Als Ajax geen kampioen wordt, is het gewoon doordat zij niet genoeg punten hebben gehaald. Wanneer Ajax wél kampioen wordt, hebben zij de meeste punten, dus terecht kampioen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Tis gewoon een kutseizoen geweest van alledrie de ploegen in de top drie. Veel fouten en baggerwedstrijden.
En dit.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Tis gewoon een kutseizoen geweest van alledrie de ploegen in de top drie. Veel fouten en baggerwedstrijden.
Zegt de kipquote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als een Kip woef zegt blijft het een kip.
Zing het wel goed mee hé, niet zoals jullie doen voor de wedstrijdquote:
Ik kwam gisteren een groep uit Hengelo tegen in de kroeg waar ik zatquote:Op maandag 16 mei 2011 19:08 schreef Saekerhett het volgende:
OMG ik hoor nu gewoon YNWA vanuit mijn huis in Hengelo
Ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 19:08 schreef Saekerhett het volgende:
OMG ik hoor nu gewoon YNWA vanuit mijn huis in Hengelo
Vetquote:Op maandag 16 mei 2011 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een groep uit Hengelo tegen in de kroeg waar ik zat
In een rolstoel zie je geen fuckquote:Op maandag 16 mei 2011 19:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekkere supporter ben je, zo dicht bij wonen en toch niet gaan.
trots op twente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |