Ik doe er nog eentjequote:
quote:
Je mag best trots en blij zijn hoor maar moet je er stiekem niet zelf ook een beetje om lachen?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg maar rustig het beste seizoen van alle clubs in NL.
Cruijf schaal, KNVB beker, CL/EL, hele jaar in de top van de eredivisie gespeeld en uiteindelijk 2de.
Dat heeft geen andere club dit jaar gepresteerd.
Douglas speelt een heel matig seizoen hoor. Lijkt me sterk dat die weggekocht wordt. Van mij mag Bengtsson in de basis volgend seizoen. Zeer goed ingevallen altijd.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder Douglas waren jullie ook geen 2e geworden. Eneh, wat je nu zegt is natuurlijk meer hoop
Dat wordt toch niet gezegd? Maar we hebben wel het beste seizoen gehad, meeste prijzen gepakt en het meest constant gepresteerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag best trots en blij zijn hoor maar moet je er stiekem niet zelf ook een beetje om lachen?
Als je mocht ruilen met het seizoen van Ajax zou je het dus niet doen?
Je zou liever de JC en de beker houden?
Ik dacht al waar blijft iequote:Op maandag 16 mei 2011 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg berichten terug dat mn smsjes niet goed herkend werdenIk heb geen vage tekens gebruikt
Nope, de schaal zelf is de mooiste prijs.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag best trots en blij zijn hoor maar moet je er stiekem niet zelf ook een beetje om lachen?
Als je mocht ruilen met het seizoen van Ajax zou je het dus niet doen?
Je zou liever de JC en de beker houden?
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik dacht al waar blijft ie![]()
trouwens jouw naam komt mij verdomd bekend voor.
Deze manquote:Op maandag 16 mei 2011 00:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg maar rustig het beste seizoen van alle clubs in NL.
Cruijf schaal, KNVB beker, CL/EL, hele jaar in de top van de eredivisie gespeeld en uiteindelijk 2de.
Dat heeft geen andere club dit jaar gepresteerd.
Waar moet ik me overheen zetten?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nope, de schaal zelf is de mooiste prijs.
Maar het beste seizoen overall blijft gewoon van Twente.
Zet je er nou maar overheen.
Je praat gewoon onzin. Kwartfinale EL was knap maar Ajax lag er een ronde eerder uit, maar heeft wel de schaal. JC schaal boeit al helemaal 0,0. Daar speelde je tegen Suk en de beker was close tot het laatste moment, met die geweldige beslissing van Blom.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat Ajax wenst op te stellen (suk, of wie dan ook) is een keuze van Ajax en misschien hoeveel waarde ze er aan hechten. Dat geeft nog niet aan hoeveel waarde andere clubs er aan moeten hechten.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je praat gewoon onzin. Kwartfinale EL was knap maar Ajax lag er een ronde eerder uit, maar heeft wel de schaal. JC schaal boeit al helemaal 0,0. Daar speelde je tegen Suk en de beker was close tot het laatste moment, met die geweldige beslissing van Blom.
Ik vind het zwaar over de top. Prima dat je de spelers bedankt voor het mooie seizoen, maar zo'n onthaal moet je echt alleen doen als je kampioen bent geworden.quote:
We zitten hier pas sinds 12 uur manquote:Op maandag 16 mei 2011 01:04 schreef Absurditeit het volgende:
Zogenaamde hardcore ajacieden die de hele avond in een Twente-topic lopen te neuzelen, terwijl hun club sinds jaren weer eens een relevante prijs heeft gewonnen.Drink op z'n minst eens een pilsje met je maten.
Ja, maar als upcoming topclub moet je aan een prijs als de JC schaal toch niet zoveel waarde hechten. De beker wel overigens, vooral omdat het voor jullie de eerste keer was. Eerste keer is altijd het driedubbele waardquote:Op maandag 16 mei 2011 01:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat Ajax wenst op te stellen (suk, of wie dan ook) is een keuze van Ajax en misschien hoeveel waarde ze er aan hechten. Dat geeft nog niet aan hoeveel waarde andere clubs er aan moeten hechten.
Als Roda JC, NEC of wie dan ook wie nog mee strijden voor de top 3 de kans hebben om de beker of de JC schaal te winnen zal die voor hun meer betekenen.
Ze hebben hem reeds 3 keer gewonnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ja, maar als upcoming topclub moet je aan een prijs als de JC schaal toch niet zoveel waarde hechten. De beker wel overigens, vooral omdat het voor jullie de eerste keer was. Eerste keer is altijd het driedubbele waard
Ze moeten helemaal niks. Dat kan iedereen voor zich bepalen en daarom was mijn vraag ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
We zitten hier pas sinds 12 uur man.
[..]
Ja, maar als upcoming topclub moet je aan een prijs als de JC schaal toch niet zoveel waarde hechten. De beker wel overigens, vooral omdat het voor jullie de eerste keer was. Eerste keer is altijd het driedubbele waard
1e keer sinds lange tijd dan.quote:
Dat was vandaag te merken hoe jullie als fans zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
'Je hebt fans, en je hebt fans; wij zijn echte die-hard fans'
Echte fans zijn nu teleurgesteld.
Ajax en Twente waren dit seizoen aan elkaar gewaagd, eigenlijk ongeveer even sterk. Daar pakte Twente de JCS en de Beker (ver in de verlenging, dubieus moment) en Ajax de landstitel. Beide ploegen hebben een fantastisch seizoen gedraaid, wat nou echt 'het beste' is dat verschilt per persoon, maar doorgaans is de ploeg die na 34 wedstrijden eerste staat, gewoon de bestequote:Op maandag 16 mei 2011 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Al zou ik graag derde worden en wel de CL winnen en roep ik trots de beste te zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax en Twente waren dit seizoen aan elkaar gewaagd, eigenlijk ongeveer even sterk. Daar pakte Twente de JCS en de Beker (ver in de verlenging, dubieus moment) en Ajax de landstitel. Beide ploegen hebben een fantastisch seizoen gedraaid, wat nou echt 'het beste' is dat verschilt per persoon, maar doorgaans is de ploeg die na 34 wedstrijden eerste staat, gewoon de beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |