Douglas valt zo op te vangen, die speelde gewoon een kutseizoen, volgens mij kwam 3% van z'n passes fatsoenlijk aanquote:Op maandag 16 mei 2011 00:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk niet dat Twente volgend jaar meedoet, realistisch gezien. Wie vangen Douglas, Ruiz en Janssen op?
Wij hebben wel altijd toffe vleugelaanvallersquote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Douglas valt zo op te vangen, die speelde gewoon een kutseizoen, volgens mij kwam 3% van z'n passes fatsoenlijk aan
Voor Ruiz vinden we ook wel iemand, dat heeft de geschiedenis ons geleerd.
Voor Janssen hebben we de andere Janssen al
Bengtssonquote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef Silv het volgende:
[..]
Wij hebben wel altijd toffe vleugelaanvallers
Denk dat Bengtsson Douglas gaat vervangen.
Zonder Douglas waren jullie ook geen 2e geworden. Eneh, wat je nu zegt is natuurlijk meer hoopquote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Douglas valt zo op te vangen, die speelde gewoon een kutseizoen, volgens mij kwam 3% van z'n passes fatsoenlijk aan
Voor Ruiz vinden we ook wel iemand, dat heeft de geschiedenis ons geleerd.
Voor Janssen hebben we de andere Janssen al
Misschien gebruikt tv oost gewoon suggestieve beelden of zo. Meestal gokken ze op ongeveer 50% van het echte aantal.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef Moody het volgende:
Toch grappig dat de landelijke media totaal mis zitten met hun berichtgeving over dit feesje.
Nu.nl heeft het over 400 fans, andere media zeggen "behouden feestje". Lees maar eens na....
Worden we voor de gek gehouden of passen ze hun berichten morgenochtend aan?
Jij ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
Ajacieden in het Twente topic valt me tegen.
Douglas was dit seizoen helemaal niks toch? Na de winterstop dan. Ruiz denk ik niet dat je daar iemand nog voor vind die net zo bepalend is. En die andere janssen is wel een goede koop ja, alhoewel toch een andere type speler.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder Douglas waren jullie ook geen 2e geworden. Eneh, wat je nu zegt is natuurlijk meer hoop
Ruiz heeft een kutseizoen gespeeld. Werkelijk waar. Zo bepalend was hij dit seizoen écht niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Douglas was dit seizoen helemaal niks toch? Na de winterstop dan. Ruiz denk ik niet dat je daar iemand nog voor vind die net zo bepalend is. En die andere janssen is wel een goede koop ja, alhoewel toch een andere type speler.
Ja maar ik zie op pag. 1 een sneue reactie van Ajacied4life die reacties vallen me tegen.quote:
Werp 1 blik en je ziet dat het er wel meer dan 400 zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Misschien gebruikt tv oost gewoon suggestieve beelden of zo. Meestal gokken ze op ongeveer 50% van het echte aantal.
Grapjasquote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Misschien gebruikt tv oost gewoon suggestieve beelden of zo. Meestal gokken ze op ongeveer 50% van het echte aantal.
Dit.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ruiz heeft een kutseizoen gespeeld. Werkelijk waar. Zo bepalend was hij dit seizoen écht niet.
Klopt. Sorry.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik zie op pag. 1 een sneue reactie van Ajacied4life die reacties vallen me tegen.
Daarom werden jullie ook 2e, ipv 1e zoals vorig jaarquote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ruiz heeft een kutseizoen gespeeld. Werkelijk waar. Zo bepalend was hij dit seizoen écht niet.
Weet ik veel, ik kijk toch nietquote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Werp 1 blik en je ziet dat het er wel meer dan 400 zijn
En ik ben nog wel een vrouwquote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit.
Volgens mij wordt jij snel de Twente-topicuser waar ik het continu mee eens ben
quote:
"Je bent allereerst een Twentefan, en daarna pas vrouw" /moslimstijlquote:
Heel goed kan het wel begrijpen we hebben er verdomme 7 jaar op moeten wachten.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Sorry.
Daarna heb ik het weer goed gemaakt
Love is in the air... (8)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |