Nee hoor, deze eeuw nog. Je praat echt alleen maar poep he?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
1e keer sinds lange tijd dan.
Sure. Eerste helft van het seizoen was Ajax ergens in de middenmoot te vinden. Hoezo aan elkaar gewaagt?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax en Twente waren dit seizoen aan elkaar gewaagd, eigenlijk ongeveer even sterk.
Dat was PSV volgens mij.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax en Twente waren dit seizoen aan elkaar gewaagd, eigenlijk ongeveer even sterk. Daar pakte Twente de JCS en de Beker (ver in de verlenging, dubieus moment) en Ajax de landstitel. Beide ploegen hebben een fantastisch seizoen gedraaid, wat nou echt 'het beste' is dat verschilt per persoon, maar doorgaans is de ploeg die na 34 wedstrijden eerste staat, gewoon de beste
Er waren na 8 uur geen activiteiten meer wat moet ik daar nog zoeken dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat was vandaag te merken hoe jullie als fans zijn.
Als anderen van de Twente kant jullie feliciteerden kon er geen bedankje vanaf. Om vervolgens even later op kinderlijke wijze pogen na te trappen. Alsof je Twente fans ermee raakt.
En kijk eens hoe echte fans hun team begroeten. 1000x beter dan die rotzooi trappende A'dammers die na de fabeltjeskrant tijdstip geen echt feestje meer hadden.
10 jaar is niet sinds lange tijd?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, deze eeuw nog. Je praat echt alleen maar poep he?
Inderdaad middenmoot.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure. Eerste helft van het seizoen was Ajax ergens in de middenmoot te vinden. Hoezo aan elkaar gewaagt?
Speciaal voor jou nog 1 keer: doorgaans is de ploeg die na 34 wedstrijden eerste staat, gewoon de bestequote:Op maandag 16 mei 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure. Eerste helft van het seizoen was Ajax ergens in de middenmoot te vinden. Hoezo aan elkaar gewaagt?
Hebben ze op de bus de hele tijd al gedaanquote:Op maandag 16 mei 2011 01:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom zijn de spelers zo boos? Ze zingen niet, springen niet?
Oke, veel succes met je denneappel en de fruitschaal in de europa league.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nope, de schaal zelf is de mooiste prijs.
Maar het beste seizoen overall blijft gewoon van Twente.
Zet je er nou maar overheen.
En toch gaat Ajax de boeken in als Kampioen van De Eredivisie 2010/2011, en dat is het enige wat telt. Plus die derde ster.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet gezegd? Maar we hebben wel het beste seizoen gehad, meeste prijzen gepakt en het meest constant gepresteerd.
Volgens mij ben jij dronkenquote:Op maandag 16 mei 2011 01:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hebben ze op de bus de hele tijd al gedaanvolgens mij zijn ze nu uitgesprongen en zijn ze dronken
die chauffeur
Obvious enzoquote:Op maandag 16 mei 2011 01:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Nu al afgelopen?! Hahah! en dat noemen ze een feest?!
Je bent gvd 2e geworden, ga lekker feesten joh.
Knettergekquote:
quote:
Heb ik vandaag gedaanquote:Op maandag 16 mei 2011 01:04 schreef Absurditeit het volgende:
Zogenaamde hardcore ajacieden die de hele avond in een Twente-topic lopen te neuzelen, terwijl hun club sinds jaren weer eens een relevante prijs heeft gewonnen.Drink op z'n minst eens een pilsje met je maten.
Als ze nou de beker niet hadden gewonnen, was het idd misschien een beetje vreemd geweest. Maar Twente heeft gewoon de beker gewonnen in een mooie finale en dat is toch een redelijke pleister op de wonden denk ik zo...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar feesten omdat je 2de bent geworden is natuurlijk blijk van het feit dat je nog geen topclub bent, zoiets heb ik nog nooit gezien.
De huldiging is vanavond pas. En ik wil wedden dat het er heel wat beter aan toe gaat dan in Amsterdam met rellen en gewondenquote:Op maandag 16 mei 2011 01:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Nu al afgelopen?! Hahah! en dat noemen ze een feest?!
Je bent gvd 2e geworden, ga lekker feesten joh.
Tsja 100.000 mensen op een plein dan zitten er helaas een stuk of 100 mongolen.quote:Op maandag 16 mei 2011 07:15 schreef June. het volgende:
[..]
De huldiging is vanavond pas. En ik wil wedden dat het er heel wat beter aan toe gaat dan in Amsterdam met rellen en gewondenNoemen jullie dát nu feest?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |