Je moet gewoon wisselen, het is een wettig betaalmiddel, groetjens.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Hoezo stom? Ik zeur niet, die kut zeurt ;/
Owjaa? het is echt niet mijn schuld dat ik geen wisselgeld heb.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Hendroit het volgende:
die vrouw, je mag die 50,- niet weigeren.
Eigen schuld dat je geen wisselgeld had.
Doe ik zovaak. Maar door die stomme briefjes van 50 houd ik alleen nog maar briefgeld over, en nooit muntjes. En die mensen die me 50 geven zijn vaak van die mensen die geld willen wisselen voor de parkeermeter of voor andere shit. Het is geen bank daarquote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef ecktebaas het volgende:
Je hebt toch altijd geld daar of niet?. Anders haal je winkelleider om wat geld bij te doen.
Maar je kan een leidinggevende roepen om je kleingeld bij te vullen toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Doe ik zovaak. Maar door die stomme briefjes van 50 houd ik alleen nog maar briefgeld over, en nooit muntjes. En die mensen die me 50 geven zijn vaak van die mensen die geld willen wisselen voor de parkeermeter of voor andere shit. Het is geen bank daar
Dankjequote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Tsja, verantwoordelijkheid van je baas om te zorgen dat er genoeg wisselgeld is.
En haar reactie is te stoer
Dus, jij hebt gelijk.
Beetje lastig als TS de baas er niet bij roept, hoe kan hij/zij dan weten dat er überhaupt 'n probleem is?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Tsja, verantwoordelijkheid van je baas om te zorgen dat er genoeg wisselgeld is.
En haar reactie is te stoer
Dus, jij hebt gelijk.
Jawel, maar ik had die dag heel veel 1 en 2 eurocenten (had een college van mij gespaard), dus ik rond dan expres niet af om al die kleine kutcentjes uit te geven.quote:
Het was op 't begin van de dag (meende ik ergens te lezen). Hoort de leidinggevende dan niet te zorgen dat de kassa goed gevuld is met centjes?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Beetje lastig als TS de baas er niet bij roept, hoe kan hij/zij dan weten dat er überhaupt 'n probleem is?
We waren net open, en aangezien mijn collega de dag ervoor alles had uitgegeven (alle briefgeld), kon ik ook niet wisselen. Precies hetzelfde met de andere kassa, dus mijn leidinggevende kon er ook niet veel aan doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef -tape- het volgende:
Wat is dat met 'ik heb geen wisselgeld'. Alsof je geen 49 en een halve euro in je lade hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef juxtaposition het volgende:
Je had Jahroon moeten bellen om dr op dr bek te stompen.
Ja, maar juist gisteren kon dat niet, omdat er in de beide kassa`s niet genoeg briefgeld zaten, en alleen maar muntjes (normaal is het altijd andersom). Ik kan haar wel alleen maar muntjes geven, maar dan houd ik zelf ook niks meer. Schiet toch ook niet op. Ik moest nog een hele dag.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef -tape- het volgende:
[..]
Maar je kan een leidinggevende roepen om je kleingeld bij te vullen toch?
Centjes had ik wel, maar geen briefgeld. En als ik alle centjes aan haar had gegeven, dan had ik zelf niets meer over in mijn kassa.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het was op 't begin van de dag (meende ik ergens te lezen). Hoort de leidinggevende dan niet te zorgen dat de kassa goed gevuld is met centjes?
Als je van te voren weet dat er veel mensen met briefjes van 50 betalen dan moet je dus zorgen dat er genoeg wisselgeld in de kassa zit daarvoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef Ninaaa het volgende:
Owjaa? het is echt niet mijn schuld dat ik geen wisselgeld heb.
Juist omdat ik alle briefjes van 50 accepteer (aangezien iedereen me 50 geeft terwijl zijn aankopen 9 van de 10 keer minder dan 5 euro zijn) houd ik zelf geen geld over in de kassa,
hoe moet ik dan wisselen? Enig idee?
Tsja idd beetje overmacht en ook wel overtrokken reactie van die vrouw, pinnen was geen probleem geweest.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
We waren net open, en aangezien mijn collega de dag ervoor alles had uitgegeven (alle briefgeld), kon ik ook niet wisselen. Precies hetzelfde met de andere kassa, dus mijn leidinggevende kon er ook niet veel aan doen.
En daar had ze juist moeite meequote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef themole het volgende:
Tsja ik snap je punt dat er idd te veel mensen zijn die met groot geld betalen en voor winkels kan het wisselgeld dan een probeel worden. Daarom Chippen/Pinnen/Dippen.
Dan meteen weer terugbrengen. Bedrag van het blikje terugkrijgen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind het juist een sport om te betalen met zo groot mogelijk coupures wanneer ik een blikkie cola afreken.
off topic bagger...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dan meteen weer terugbrengen. Bedrag van het blikje terugkrijgen.
Via de uitgang, die ingang weer inlopen.
Blikje kopen en weer met 100 euro betalen.
Kijken hoelang je het volhoudt.
Ja, de Action staat 2 deuren verder onsquote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Als je van te voren weet dat er veel mensen met briefjes van 50 betalen dan moet je dus zorgen dat er genoeg wisselgeld in de kassa zit daarvoor.
Dit is minstens één klant die nooit meer bij je komt kopen. Je kunt nog zoveel goed doen voor toekomstige klanten, deze komt nooit meer terug. En deze verteld het verhaal door aan anderen die ook niet meer bij je komen kopen. Mocht er een concurrent dicht in de buurt zitten dan heb je érg goed werk verricht voor die concurrent.
Bedoel je over mijn allereerste topic?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hey maar Nina, hoe is het nu afgelopen met die vriendschap van je?
Ja echt hequote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja idd beetje overmacht en ook wel overtrokken reactie van die vrouw, pinnen was geen probleem geweest.
`Jou zie ik vast nog wel een keer stomme griet`. Zei ze, dus deze komt nog wraak nemen...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Als je van te voren weet dat er veel mensen met briefjes van 50 betalen dan moet je dus zorgen dat er genoeg wisselgeld in de kassa zit daarvoor.
Dit is minstens één klant die nooit meer bij je komt kopen. Je kunt nog zoveel goed doen voor toekomstige klanten, deze komt nooit meer terug. En deze verteld het verhaal door aan anderen die ook niet meer bij je komen kopen. Mocht er een concurrent dicht in de buurt zitten dan heb je érg goed werk verricht voor die concurrent.
Ooooww ben allang van haar afquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef MWP het volgende:
Als jij nou niet zo idioot had lopen reageren met "Maar u vindt het niet absurd om me ¤50,00 te geven terwijl ik u om ¤0,39 vraag?"...
Je had toch ook met je vriendelijkste glimlach kunnen vertellen dat pinnen haar niets extra's kost en dat het je heel erg spijt maar dat je toch echt niet terug kon geven van vijftig euro?
Jij blij, dat mens blij… nu heb je het alleen maar laten escaleren.
En nu jij boos!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef MWP het volgende:
Als jij nou niet zo idioot had lopen reageren met "Maar u vindt het niet absurd om me ¤50,00 te geven terwijl ik u om ¤0,39 vraag?"...
Je had toch ook met je vriendelijkste glimlach kunnen vertellen dat pinnen haar niets extra's kost en dat het je heel erg spijt maar dat je toch echt niet terug kon geven van vijftig euro?
Als jij haar had gehood toen ze NEE! zei, toen ik haar om kleiner geld vroeg, dan had jij ook niet anders gereageerd hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef MWP het volgende:
Dan komt ze maar. Ooit kom ik haar ook wel tegen op mijn vrije dag/na mijn werktijdquote:Op zondag 15 mei 2011 23:09 schreef Underverse het volgende:
[..]
`Jou zie ik vast nog wel een keer stomme griet`. Zei ze, dus deze komt nog wraak nemen...
Hoezo?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:17 schreef LethalP het volgende:
Als ik je leidinggevende was had ik je meteen buitengeschopt.
Ik weet niet hoelang jij al in de retail werkt, maar ik heb dat een aantal jaren volgehouden en met een glimlach de meest nare klanten te woord gestaanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Als jij haar had gehood toen ze NEE! zei, toen ik haar om kleiner geld vroeg, dan had jij ook niet anders gereageerd hoor![]()
En ze weet best dat pinnen geen extra geld kost, aangezien dat met koeienletters op het poster aan de muur achter mij stond.
Omg, niet te geloven. Je hebt alles omgedraaidquote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef Kakpizza het volgende:
Stomme kuthoer achter de kassa
Sorry Nina. Ik kon het niet laten.
Kan je het me vergeven?
Dat is niet waar!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:20 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Omg, niet te geloven. Je hebt alles omgedraaid
Voordat jij haar vind, komt ze het nog tien keer proberen met een briefje van 50, net zolang totdat ze dat verrekte ding gratis mee mag nemen... En jij kan op dat moment niet weglopen van je kassa...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Dan komt ze maar. Ooit kom ik haar ook wel tegen op mijn vrije dag/na mijn werktijd
Das waar, maar ik heb een halfjaar thuisgezeten, omdat ik geen werk kon vinden, en nu heb ik er eindelijk 1, gaan ze het verzieken voor me.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Je moet ook niet bij de Wibra gaan werken TS, dan krijg je dit soort tokkie volk over de vloer.
Ga lekker bij de Zara werken of iets in die richting
Dat mag welquote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Hendroit het volgende:
In WGR zei je nog dat je dit als bijbaantje hebt dus wat is 't nou?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb een halfjaar thuisgezeten, omdat ik geen werk kon vinden, en nu heb ik er eindelijk 1, gaan ze het verzieken voor me.
Maar ja de rotte appels bevinden zich overal.
Dubbelspel...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
In WGR zei je nog dat je dit als bijbaantje hebt dus wat is 't nou?
Ik geloof je wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef Underverse het volgende:
[..]
Voordat jij haar vind, komt ze het nog tien keer proberen met een briefje van 50, net zolang totdat ze dat verrekte ding gratis mee mag nemen... En jij kan op dat moment niet weglopen van je kassa...
Geloof mij, ik ken dit soort klanten... Ze zijn sneaky...
Ja maar, maar het is geen bijbaantje. Na mijn examens (april) zat ik tot oktober thuis (halfjaar dus), en kwam alleen ik het weekend, dus eigenlijk kun je het wel bijbaan noemen. Maar alleen nu werk ik part-time.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
In WGR zei je nog dat je dit als bijbaantje hebt dus wat is 't nou?
Dat is nog zacht, ik zou de nietmachine nog erachteraan gooien... "Hier... Pak aan!!!!"quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Ik geloof je wel.
Maar de volgende keer, als ze weer zo een grote bek heeft, dan prop ik die kaart in haar mond.
Heeft ze heel mijn dag verneukt.
Tiffany gaf mij gelijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:25 schreef LethalP het volgende:
[..]
Omdat je godverdomme nieteens normaal achter de kassa kunt zitten.
Klant = Koning.
Nee want niemand kan nķg beter omgaan dan jij met onbeleefde/domme klantenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Als jij haar had gehood toen ze NEE! zei, toen ik haar om kleiner geld vroeg, dan had jij ook niet anders gereageerd hoor![]()
En ze weet best dat pinnen geen extra geld kost, aangezien dat met koeienletters op het poster aan de muur achter mij stond.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:28 schreef Underverse het volgende:
[..]
Dat is nog zacht, ik zou de nietmachine nog erachteraan gooien... "Hier... Pak aan!!!!"
quote:
Ik was al aardig zat tegen haar, zij heeft alles verpest met haar grote bek.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Nee want niemand kan nķg beter omgaan dan jij met onbeleefde/domme klanten
wijs dan gewoon naar die poster of zeg het vriendelijk in plaats van met zo'n puberaal weerwoord te komen..
Tut tut, je weet niks... Maar zo jij dit schrijft voorspel je wel je eigen niveau voor veel mensen... En dat is niet goed...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef .Henk. het volgende:
De naam en het taalgebruik van TS doen vermoeden dat TS een VMBO-sletje is en derhalve überhaupt geen spreekrecht zou moeten hebben. Daarom heeft de klant dus altijd gelijk.
OT: TS moet niet zeuren en zich niet bemoeien met hoe klanten betalen, het feit dat TS geen wisselgeld heeft is het probleem van TS en derhalve moet ze dat probleem niet verschuiven naar de klant
Het is zelfs zo dat als je dit geld niet aanneemt de klant het product onbetaald kan meenemen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Hendroit het volgende:
Tuurlijk moet ik dat wel verschuiven naar de klant, als zij mij grootgeld geeft, terwijl ik dat niet kan wisselen, dan moet ik er toch wel wat van zeggen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef .Henk. het volgende:
De naam en het taalgebruik van TS doen vermoeden dat TS een VMBO-sletje is en derhalve überhaupt geen spreekrecht zou moeten hebben. Daarom heeft de klant dus altijd gelijk.
OT: TS moet niet zeuren en zich niet bemoeien met hoe klanten betalen, het feit dat TS geen wisselgeld heeft is het probleem van TS en derhalve moet ze dat probleem niet verschuiven naar de klant
Dit dus:
[..]
Groot gelijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Alsof een van jullie niet hetzelfde gereageerd zou hebben als TS. Alsof TS iets om het motto "klant is koning" moet geven.
Tis toch haar toko nieten de klant is helemaal geen koning, je mag moeite doen voor een klant maar wanneer deze achterlijk gaat doen hoef je echt niet naar zijn mond te praten.
Ze heeft er toch zelf voor gekozen om dat werk te doen, nou dan hoor je dat ook gewoon fatsoenlijk uit te voeren. Geen gezeik. Snap die klant wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Alsof een van jullie niet hetzelfde gereageerd zou hebben als TS. Alsof TS iets om het motto "klant is koning" moet geven.
Tis toch haar toko nieten de klant is helemaal geen koning, je mag moeite doen voor een klant maar wanneer deze achterlijk gaat doen hoef je echt niet naar zijn mond te praten.
Ik snap geen fuck van je reactie. Daarbij had je hopelijk toch wel door dat het 1e stukje van mijn vorige reactie niet helemaal serieus bedoeld was hequote:Op zondag 15 mei 2011 23:31 schreef Underverse het volgende:
[..]
Tut tut, je weet niks... Maar zo jij dit schrijft voorspel je wel je eigen niveau voor veel mensen... En dat is niet goed...
Je zet jezelf voor LUL!
Ik probeer altijd mee te denken met de mensen aan de andere kant van de balie, maar er zijn ook zat mensen die dat niet te doen. Jij wordt er mede voor betaald om dan gewoon je bek te houden en net te doen of je het niet erg vindtquote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ik dat wel verschuiven naar de klant, als zij mij grootgeld geeft, terwijl ik dat niet kan wisselen, dan moet ik er toch wel wat van zeggen?
Jezuuss, volgens mij ben jij ook zo iemand als die klant
Jaa daag, wat is dat nou weer voor een onzin?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef eight het volgende:
[..]
Het is zelfs zo dat als je dit geld niet aanneemt de klant het product onbetaald kan meenemen.
Zij kan namelijk niet vervolgd voor diefstal omdat 50 euro een wettig betaalmiddel is die in winkelier moet accepteren.
Behoeft geen uitleg, dat wisten velen al...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Ik snap geen fuck van je reactie
[..]
Ik probeer altijd mee te denken met de mensen aan de andere kant van de balie, maar er zijn ook zat mensen die dat niet te doen. Jij wordt er mede voor betaald om dan gewoon je bek te houden en net te doen of je het niet erg vindt
Ze heeft het prima uitgevoerd. Ze gaf nog de suggestie van het pinnen. Dat die vrouw dat niet wilt, pech.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:35 schreef LethalP het volgende:
[..]
Ze heeft er toch zelf voor gekozen om dat werk te doen, nou dan hoor je dat ook gewoon fatsoenlijk uit te voeren. Geen gezeik. Snap die klant wel.
Ja het is inderdaad te merken hoe goed jij meedenkt.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Ik snap geen fuck van je reactie
[..]
Ik probeer altijd mee te denken met de mensen aan de andere kant van de balie, maar er zijn ook zat mensen die dat niet te doen. Jij wordt er mede voor betaald om dan gewoon je bek te houden en net te doen of je het niet erg vindt
Weetje, als jij het zo beter weet, ga jij dan maar werken bij de Wibra.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:35 schreef LethalP het volgende:
[..]
Ze heeft er toch zelf voor gekozen om dat werk te doen, nou dan hoor je dat ook gewoon fatsoenlijk uit te voeren. Geen gezeik. Snap die klant wel.
Aan je andere topic's te zien denk ik dat Malle Henkie nog vrij goed in de buurt zit met z'n VMBO-sletje! Cassiere bij de Wibraquote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad te merken hoe goed jij meedenkt.
Mij zomaar een VMBO-sletje noemen he?
Malle Henk die je bent
Dankjewelquote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ze heeft het prima uitgevoerd. Ze gaf nog de suggestie van het pinnen. Dat die vrouw dat niet wilt, pech.
TS kan toch geen wisselgeld bij toveren.
Haha hoezo??quote:Op zondag 15 mei 2011 23:40 schreef LethalP het volgende:
[..]
Aan je andere topic's te zien denk ik dat Malle Henkie nog vrij goed in de buurt zit met z'n VMBO-sletje! Cassiere bij de Wibra
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Ooooww ben allang van haar af![]()
Twee dagen na mijn topic had ik zomaar uit het niets haar gesmst en gezegd dat ik haar niet meer als mijn beste vriendin zag, en dat ik niet meer met haar om wil gaan enzo. En daarna zette ik me mobiel uit, en pas weer 2 dagen later aangezet. Ik had toen 2 smsjes, en bij de ene zei ze dat ik het zelf moest weten, en bij de andere zei ze dat als ik spijt zou krijgen, dat zij er dan niet meer voor me zou zijn. Niet eens gevraagd om de reden. En sindsdien heb ik haar niet gesproken, maar wel 2 keer gezien. Ze kwam langs mijn werk, maar negeerde me. Haha, ze wilt gewoon dat ik spijt krijg, maar ben juist zo gelukkig dat ik haar niet meer spreek.![]()
Nu weet ik tenminste dat ze echt niet om me gaf, aangezien ze er geen probleem mee had om niet meer met mij om te gaan.
Ze kan vast wel wisselgeld halen bij een andere kassaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ze heeft het prima uitgevoerd. Ze gaf nog de suggestie van het pinnen. Dat die vrouw dat niet wilt, pech.
TS kan toch geen wisselgeld bij toveren.
Kan jij niet lezen ofzo? Heb al tig keer gezegd dat er in de andere kassa ook geen wisselgeld zat. Kom op, het is geen supermarkt daar dat er 10 kassa zijn. En tenslotte ben ik ook maar een mens, de klant is misschien wel de koning jaa, maar dat wilt niet zeggen dat zij dan mij als een ezel moet behandelen. Als de klant de koning is, dan moet die zich ook gedragen als een koning, en niet als een mongoolquote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Ze kan vast wel wisselgeld halen bij een andere kassa. Dat doet ze echter niet omdat ze dat te veel moeite vindt, terwijl het gewoon haar werk is. Het feit dat de klant een eikel is betekent niet dat zij haar werk niet goed hoeft uit te voeren.
Ninaaa... Ff ademhalen.. Je ziet toch dat ie je van de kassa probeert te lokken? Dan gaat hij die daarnaa leegroven...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen ofzo? Heb al tig keer gezegd dat er in de andere kassa ook geen wisselgeld zat. Kom op, het is geen supermarkt daar dat er 10 kassa zijn. En tenslotte ben ik ook maar een mens, de klant is misschien wel de koning jaa, maar dat wilt niet zeggen dat zij dan mij als een ezel moet behandelen. Als de klant de koning is, dan moet die zich ook gedragen als een koning, en niet als een mongool
Jahroon is?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef juxtaposition het volgende:
Je had Jahroon moeten bellen om dr op dr bek te stompen.
Precies en dan pas zeggen dat ze geen wisselgeld heeft... Helaas!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:48 schreef Catch_me het volgende:
Achterlijk topic, TS had gewoon die 50 euro moeten aannemen zonder te zeuren.
Hij maakt me gekquote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ninaaa... Ff ademhalen.. Je ziet toch dat ie je van de kassa probeert te lokken? Dan gaat hij die daarnaa leegroven...
En daarom had TS dus moeten zeggen "Ik wil die 50 euro best aannemen hoor, maar dan krijgt u geen wisselgeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef eight het volgende:
[..]
Het is zelfs zo dat als je dit geld niet aanneemt de klant het product onbetaald kan meenemen.
Zij kan namelijk niet vervolgd voor diefstal omdat 50 euro een wettig betaalmiddel is die een winkelier moet accepteren.
Jaa maar dan mocht zij ook niet zeuren als ze er niets voor teugkreeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:48 schreef Catch_me het volgende:
Achterlijk topic, TS had gewoon die 50 euro moeten aannemen zonder te zeuren.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
En daarom had TS dus moeten zeggen "Ik wil die 50 euro best aannemen hoor, maar dan krijgt u geen wisselgeld.".
Ga ik zeker zeggen de volgende keer.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
En daarom had TS dus moeten zeggen "Ik wil die 50 euro best aannemen hoor, maar dan krijgt u geen wisselgeld.".
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Underverse het volgende:
[..]
Nee...
Stap een: Pak eerst het geld aan...
Stap twee: Zorg dat je het niet kwijtraakt...
Je eerste fatsoenlijke reactiequote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen ofzo? Heb al tig keer gezegd dat er in de andere kassa ook geen wisselgeld zat. Kom op, het is geen supermarkt daar dat er 10 kassa zijn. En tenslotte ben ik ook maar een mens, de klant is misschien wel de koning jaa, maar dat wilt niet zeggen dat zij dan mij als een ezel moet behandelen. Als de klant de koning is, dan moet die zich ook gedragen als een koning, en niet als een mongool
Je komt over als 15quote:
En eerst lezen vķķr het reageren ook...quote:
Hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef Baghdaddy het volgende:
TS terechte klacht, vaak genoeg van die debielen die voor parkeergeld briefjes willen wisselen. Ik had ooit iemand die het goedkoopste product in de winkel wou hebben voor wisselgeld (wrs parkeren).
Ik gaf het hem express gratis weg hehe.
Lieverd, iets wat ik niet heb, kan ik ook moeilijk vinden he?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Je eerste fatsoenlijke reactie. Daar heb je gelijk in, maar op het moment dat die klant dat niet doet, moet jij je aanpassen en zo mogelijk wat extra moeite doen om het probleem op te lossen (daar word je naar mijn mening ook mede voor betaald). Verder kan ik me niet voorstellen dat je met wat extra moeite te doen geen wisselgeld had gevonden in de winkel.
[..]
Je komt over als 15
Waarom zo een haat tegen Turken? Hahahaha.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef amenth het volgende:
[..]
in dat geval kan ik je wel beschermenwaar woon je
Oww ik ben echt bangquote:Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef amenth het volgende:
ts heeft de vrouw van het kamp beledgigd, je hebt een probleem
wat zeg jij snap jij het welquote:Op maandag 16 mei 2011 00:20 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Waarom zo een haat tegen Turken? Hahahaha.
Eindhoven.
Jaaa jaa jaaaquote:Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef essentieel het volgende:
Ik dacht ook dat je 15 ofzo was. In ieder geval ben je een gigantische debiel.
Die kale dikkequote:Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Uhm, jaa? Kan me niet herrineren? Wanneer zei ik dat?
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef Kumerian het volgende:
Dit is minstens één klant die nooit meer bij je komt kopen.
gr drinkyquote:Op zondag 15 mei 2011 22:47 schreef Ninaaa het volgende:
en zegt ze;
`Jou zie ik vast nog wel een keer stomme griet`.
dan verdien je ook paupervolk aan je kassa.quote:
Heb ik jou om je mening gevraagd??quote:Op maandag 16 mei 2011 00:25 schreef amenth het volgende:
[..]
ahaha jy bent echt een rare vogel lijkt idd we l15 die boy had gelijk
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
OOOOOOO die van songfestival.
Maar hij was echt lekker
Jij beweert dus dat in de hele Wibra (quote:Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Lieverd, iets wat ik niet heb, kan ik ook moeilijk vinden he?
Begrijp dat dan!
Kom ik over als een 15-jarige?
Nou bedankt! En jij komt met je afzagende reacties over als een zeikerd van 65+ ;/
Nou dan moet je inderdaad niets meer zeggen daarover, want het is echt zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Jij beweert dus dat in de hele Wibra () voor nog geen 50 euro aan (wissel) geld ligt? Dat kan ik me heel moeilijk voorstellen, maar mocht het echt zo zijn dan heb ik niks gezegd daarover
Het is ''jezelf''.quote:
Hier dit bedoel ik nou.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:38 schreef computerprobleem het volgende:
Doe ik ook wel eens, ¤50,- briefje geven als ik een blikje van 0,30 koop. Doe ik meestal om snel en makkelijk te wisselen.
kut hč, van die stomme mensen die alleen voor zichzelf denken... en dan ook nog gaan zeiken dat ze niet willen pinnen voor 40 cent? wtf is daar het probleem van dan?quote:
Een beetje, komt door de cola's en energiedrankjes die ik koop.quote:
Mijn hond is chineesquote:
Mijn chinese neger eet katquote:
En jij moet eerst goed lezen voor je hier wat typt ;/quote:Op maandag 16 mei 2011 08:59 schreef Gardo het volgende:
Die vrouw betaalt ook jouw salaris dus je moet niet zeiken TS.
Een grote mond geven tegen een klant en geen passend alternatief bieden om een klant te helpen? Desnoods in je eigen portemonnee kijken of je kan wisselen?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
En jij moet eerst goed lezen voor je hier wat typt ;/
Mijn chinese neger eet negerquote:
Mijn hond heet sexquote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Dat jij je hond zo noemt![]()
Nina is echt geen hondennaam hoor
Mijn opgegeten kat is opgegeten door jou Chinese negerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Ik quote deze even omdat ik te lui ben om zelf een reactie neer te zetten.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Phantomesse het volgende:
TS, dat er geen wisselgeld is kan (denk ik) gebeuren (al heeft elke winkel volgens mij gewoon elke dag een bepaald bedrag aan startkassa hoor maargoed), maar dat jij daar dan als een tokkie snol aso en bijdehand gaat zitten doen terwijl je 19 bent?
helemaal mee eens, arroganten sletjes in nederlandquote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Phantomesse het volgende:
TS, dat er geen wisselgeld is kan (denk ik) gebeuren (al heeft elke winkel volgens mij gewoon elke dag een bepaald bedrag aan startkassa hoor maargoed), maar dat jij daar dan als een tokkie snol aso en bijdehand gaat zitten doen terwijl je 19 bent?
You, sir, don't get the game.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mijn opgegeten kat is opgegeten door jou Chinese neger
Ging ze er op stampen?quote:Pakt ze de verjaardagskaart van de toonbank, en gooit het op de grond, en zegt ze;
Nou als het echt zo is gegaan als ze heeft verteld begon die vrouw. Natuurlijk zou TS wel klantvriendelijk moeten blijven omdat ze aan het werk is, maar ik snap best dat je je niet wil laten afsnauwen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Phantomesse het volgende:
New Kids kijken en andere mensen tokkie noemenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zie TS aan echt voor dat zwangere wijf in new kids
Gezien dit hele topic ik de TS nogal vind overdrijven zal ze hier ook wel overdreven hebben. En ook al zegt iemand 'Nee.' boeiend, ze gaf tenminste antwoord, zat mensen die je gewoon aankijken en denken dta je dan vanzelf wisselgeld gaat pakken.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:47 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nou als het echt zo is gegaan als ze heeft verteld begon die vrouw. Natuurlijk zou TS wel klantvriendelijk moeten blijven omdat ze aan het werk is, maar ik snap best dat je je niet wil laten afsnauwen.
Je wordt helemaal doodgegooid met die oogkk, alsof jij niet weet wie ik bedoelquote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
New Kids kijken en andere mensen tokkie noemen
Afgeven op een boxmerk gemaakt door een neger omdat sukkels hier dat vroeger droegen wat je nu vrijwel nooit meer tegenkomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Gulmez het volgende:
als je lonsdale in de winkel of restaurant heb moet je gewoon dit af spelen
moet je ze is kijken, hahaha domme mensen over het algemeen lonsdale..
Hahah. Ok fair enough.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je wordt helemaal doodgegooid met die oogkk, alsof jij niet weet wie ik bedoelEr zijn toch reclames van joh balhaar.
Met die muziek jaag je alle klanten de winkel uit of ze nou wel of geen lonsdale aan hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Gulmez het volgende:
als je lonsdale in de winkel of restaurant heb moet je gewoon dit af spelen
moet je ze is kijken, hahaha domme mensen over het algemeen lonsdale..
Want als je new kids kijkt ben je een tokkie? Logisch.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
New Kids kijken en andere mensen tokkie noemen
Ik doelde meer op `Ja hallo, wat denk jij? Dat ik voor ¤0,39 ga pinnen? Is toch absurd?`, maar je hebt gelijk waarschijnlijk vertelt TS het verhaal zo dat ze er zelf positiever uitkomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gezien dit hele topic ik de TS nogal vind overdrijven zal ze hier ook wel overdreven hebben. En ook al zegt iemand 'Nee.' boeiend, ze gaf tenminste antwoord, zat mensen die je gewoon aankijken en denken dta je dan vanzelf wisselgeld gaat pakken.
Serieus ingaan op een troll Turkquote:Op maandag 16 mei 2011 16:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Afgeven op een boxmerk gemaakt door een neger omdat sukkels hier dat vroeger droegen wat je nu vrijwel nooit meer tegenkomt.
Serieus ingaan op een troll Irakeesquote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Want als je new kids kijkt ben je een tokkie? Logisch.
[..]
Ik doelde meer op `Ja hallo, wat denk jij? Dat ik voor ¤0,39 ga pinnen? Is toch absurd?`, maar je hebt gelijk waarschijnlijk vertelt TS het verhaal zo dat ze er zelf positiever uitkomt.
Nee hoor, alle nederlanders zijn toch ook niet allemaal knap of lelijk generalisatie ten top wat je doet, zeg toch ook niet dat je een sletje bentquote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef Phantomesse het volgende:
Irakezen zijn inderdaad echt fucking lelijke schepsels ja.
Als ze hun snor afscheren wel ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nee hoor, alle nederlanders zijn toch ook niet allemaal knap of lelijk generalisatie ten top wat je doet, zeg toch ook niet dat je een sletje bent![]()
turkse chicks echter zijn altijd lekker
Klopt.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef Phantomesse het volgende:
Irakezen zijn inderdaad echt fucking lelijke schepsels ja.
Dat mag je in dit geval gerust zeggen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zeg toch ook niet dat je een sletje bent![]()
Hollandse wijven hebben ook snor ja, alleen bij hen zie je dat nietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:07 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Als ze hun snor afscheren wel ja.
Dan is het dus geen snor.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef recaH het volgende:
[..]
Hollandse wijven hebben ook snor ja, alleen bij hen zie je dat niet
Dit dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
Bij mij waren de stoppen helemaal doorgeslagen.
95 kg, 8% bf, 190cm, 12 jaar mma
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus.
8.5 jaar vechtkampen gezeten, MMA, WIng Tsun (Biu Tze), Muay Thai, BJJ. Bij mij mocht je eten door een rietje TS!
Tuurlijk wel, waarom heten die haartjes op het bovenlip van een turks meisje 'snor' en bij een nederlands meisje die ook haartjes op dr bovenlip heeft dat heet dan geen snor.quote:
Dankje!!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Als er haar zit, is het een snor, ongeacht de kleur.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Hendroit het volgende:
Manuela... Haar naam is Manuelaquote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je wordt helemaal doodgegooid met die oogkk, alsof jij niet weet wie ik bedoelEr zijn toch reclames van joh balhaar anders ha dik haar naam wel geweten
![]()
Haha ja? Ik vond het meer een Patricia ofzo, thanks tokkiequote:Op maandag 16 mei 2011 19:03 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Manuela... Haar naam is Manuela
je roept serieus je leidinggevende om geld kleingeld bij te vullen?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef -tape- het volgende:
[..]
Maar je kan een leidinggevende roepen om je kleingeld bij te vullen toch?
Als leidinggevende had hij sowieso voor de winkel open ging al voor wisselgeld moeten zorgen. Omdat dit normaal gesproken bij vrijwel elke winkel wel gebeurt, twijfel ik nogal aan dit verhaal.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:17 schreef Shispeed het volgende:
[..]
je roept serieus je leidinggevende om geld kleingeld bij te vullen?__!
kom op man, hij is je leidinggevende, niet je bediende
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Als er haar zit, is het een snor, ongeacht de kleur.
Iedereen heeft over het hele lichaam haar met uitzondering van de handpalmen en voetzolen. Het is een snor omdat je het ziet en het is helemaal niet zo dat het bij Turkse meisjes een snor is door de kleur. Ze hebben doorgaans gewoon meer haar dan Nederlandse meisjes.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef recaH het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, waarom heten die haartjes op het bovenlip van een turks meisje 'snor' en bij een nederlands meisje die ook haartjes op dr bovenlip heeft dat heet dan geen snor.![]()
erg vaaag
Behalve bij de Wibra.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Als leidinggevende had hij sowieso voor de winkel open ging al voor wisselgeld moeten zorgen. Omdat dit normaal gesproken bij vrijwel elke winkel wel gebeurt, twijfel ik nogal aan dit verhaal.
Onzinquote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
[..]
Iedereen heeft over het hele lichaam haar met uitzondering van de handpalmen en voetzolen. Het is een snor omdat je het ziet en het is helemaal niet zo dat het bij Turkse meisjes een snor is door de kleur. Ze hebben doorgaans gewoon meer haar dan Nederlandse meisjes.
Oke wat jij wil iedereen heeft een snor en een baard.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
OnzinLiphaar is gewoon een snor ongeacht kleur. Ik ken zat Nederlandse meisjes waarbij je van de zijkant heel goed ziet dat ze een snor hebben, ook al is deze blond en zie je het vanaf de voorkant bijna niet.
Je gedrag duidt er op dat we hier met een 10-jarige te maken hebben. Derhalve is het relevant om na te gaan hoe oud je nu werkelijk bent.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Heb ik jou om je mening gevraagd??
Het gaat hier niet om mijn leeftijd he.
Ga aub eerst mijn reactie`s lezen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef Particuliere505 het volgende:
Je vroeg ook wel een beetje om hé.. Je hebt toch wel wisselgeld om je kassa te kunnen aanvullen als het op is...
Me gedrag? Hahahahahahaa.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Je gedrag duidt er op dat we hier met een 10-jarige te maken hebben. Derhalve is het relevant om na te gaan hoe oud je nu werkelijk bent.
Inderdaad!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef linpunt het volgende:
Klanten die denken dat ze koning zijn terwijl ze zich pauper gedragen.
Frustratie.
Zovaak. Bijna iedere dag. Word er echt zo gek vanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
Heb je het vaak dan? Dat mensen denken dat ze overal recht op hebben?
Ja rot eens op met je bewijs bewijs bewijs ;/quote:
Wist je dat ik dat nou werkelijk echt nķķit heb? Zal dan toch wel aan jou liggen denk ik meisquote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Zovaak. Bijna iedere dag. Word er echt zo gek van![]()
Waarschijnlijk zie je er te lief uit, waardoor mensen denken dat ze je alles kunnen maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Zovaak. Bijna iedere dag. Word er echt zo gek van![]()
Just stating the facts. Onredelijke klanten moeten een landelijk winkelverbod krijgen.quote:
Of ze is zo'n typische kassagrijn en willen mensen niet eens moeite doen om normaal te doen tegen haar.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie je er te lief uit, waardoor mensen denken dat ze je alles kunnen maken.
Ben ik sago?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wist je dat ik dat nou werkelijk echt nķķit heb? Zal dan toch wel aan jou liggen denk ik meis![]()
Als jij daar met een sago kop zit, worden mensen nou niet bepaald getriggerd om vrolijk te doen. Groet je ze vriendelijk met een lach gaan ze al gauw een stuk aardiger tegen je doen en zullen dan ook niet moeilijk doen om 40 cent klein of pinnen ofzo.
What you give is what you get
Ook een mogelijkheid, maar ik vind TS niet chagrijnig overkomen nav wat ze hier zoal zegt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Of ze is zo'n typische kassagrijn en willen mensen niet eens moeite doen om normaal te doen tegen haar.
Mensen achter de kassa die je niet eens aankijken bijvoorbeeld maar gewoon beginnen te scannen en daarna zeggen 'Dat is dan 25 euro 50.' kunnen van mij ook echt schijt krijgen.
Ben ik ook nietquote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheid, maar ik vind TS niet chagrijnig overkomen nav wat ze hier zoal zegt.
Ik weet niet met wat voor kassamedewerkers jij altijd te maken hebt, maar het is niet overal hetzelfde.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Of ze is zo'n typische kassagrijn en willen mensen niet eens moeite doen om normaal te doen tegen haar.
Mensen achter de kassa die je niet eens aankijken bijvoorbeeld maar gewoon beginnen te scannen en daarna zeggen 'Dat is dan 25 euro 50.' kunnen van mij ook echt schijt krijgen.
Dan ben je zelf ook chagerijnig zekersquote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat dus!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dan ben je zelf ook chagerijnig zekers
Zo'n kassa juffrouw zit daar niet om jou een goed gevoel te geven, maar om geld binnen te halen.
Niet helemaal waar, het is een samengestelde taak. Ze moet geld binnenhalen door de klant een goed gevoel te geven.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zo'n kassa juffrouw zit daar niet om jou een goed gevoel te geven, maar om geld binnen te halen.
En dat geld haalt ze binnen door klanten een goed gevoel te geven zodat je vaker terugkomtquote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef whosvegas het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, het is een samengestelde taak. Ze moet geld binnenhalen door de klant een goed gevoel te geven.
Oo mii gadoquote:Op maandag 16 mei 2011 23:36 schreef Ninaaa het volgende:
Bij de Action zijn ze ook niet bepaald aardig, maar toch kom ik daar bijna altijd dezelfde mensen tegen als ik er ben om bijvoorbeeld te vragen of ze op de aankomende koopzondag ook open zijn.
Omdat het 2 deuren naast ons staat, en als hun dan gesloten zijn, mogen wij dat ook. (wij moeten dat overigens aan alle winkels vragen die in de buurt zitten, niet alleen aan de Action).quote:
Werk je bij McDonald'squote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Omdat het 2 deuren naast ons staat, en als hun dan gesloten zijn, mogen wij dat ook. (wij moeten dat overigens aan alle winkels vragen die in de buurt zitten, niet alleen aan de Action).
Vind ik maar vreemd, komt er ook weleens iemand aan jou vragen of jullie op de aankomende koopzondag open zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Omdat het 2 deuren naast ons staat, en als hun dan gesloten zijn, mogen wij dat ook. (wij moeten dat overigens aan alle winkels vragen die in de buurt zitten, niet alleen aan de Action).
oh lol, normaal heb je daar een hoofdkantoor voor..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
En dan wordt het onredelijke dus beloond. Nee, geen goed idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:18 schreef Stuurver het volgende:
TS had het ook anders kunnen oplossen door de kaart als coulance gratis te geven
Doe het dan lekker zelf als je het allemaal zo goed weet ;/quote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Nee want niemand kan nķg beter omgaan dan jij met onbeleefde/domme klanten
wijs dan gewoon naar die poster of zeg het vriendelijk in plaats van met zo'n puberaal weerwoord te komen..
Ja, de Hema en de Action vragen het ons ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:11 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Vind ik maar vreemd, komt er ook weleens iemand aan jou vragen of jullie op de aankomende koopzondag open zijn?
Dit dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef .Henk. het volgende:
Dit dus:
[..]
Je begint je dag toch meestal met 750 in de la? Of verschilt dat per winkel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Elvi het volgende:
TS heeft gelijk. Welke debiel betaald nou 40 cent met een briefje van 50? Lekker als je alleen maar dat soort klanten hebt. Ga het even ergens anders wisselen ofzo. Het is ook zo veilig om elke dag te beginnen met 500 euro in je kassa
Ze had het inderdaad kunnen pinnen en anders hou je die kaart opzij en kan ze straks terugkomen. Ik zeg gewoon eerlijk tegen klanten die met 50 euro willen betalen dat ik het wisselgeld gewoon niet heb vroeg op de ochtend. Daar is eigenlijk altijd wel begrip voor en zo niet, dan gaan ze maar ergens anders de vervelende klant uithangen
De klant is inderdaad koning, maar sommige mensen denken dat ze keizer zijn.
Gast het is de Wibra...geen Wall streetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
Je begint je dag toch meestal met 750 in de la? Of verschilt dat per winkel?
750?! Ik heb dagen dat ik daar niet eens mee eindig! Pffff... nee dat verschilt per winkelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
Je begint je dag toch meestal met 750 in de la? Of verschilt dat per winkel?
Oeioeieoei 150 euro.. Past dat wel in je heuptasje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
750?! Ik heb dagen dat ik daar niet eens mee eindig! Pffff... nee dat verschilt per winkelIk begin met 150, waarvan het meeste muntjes en dat aangevult met briefjes van 5, als het goeie dag is nog 2 10tjes erbij en als ik helemaal een topdag heb met 1 briefje van 20. Als ik dan een klant krijg die een lullig bedrag wil afrekenen met 50 euro, krijg ik het moeilijk met de volgende klant. Dat zou mooi zijn, straks heb ik alleen maar briefjes van 20 en 50 in mn kassa
Mensen moeten even nadenken bij welke winkel ze met welk geld betalen. Kom je in een winkel met kleine prijsjes, betaal dan ook met klein geld. Koop je iets van 100 euro, ja dan neem ik zelfs een briefje van 100 nog aan.
Nauwelijks, daarom heb ik ook een kassa.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oeioeieoei 150 euro.. Past dat wel in je heuptasje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |