Mijn chinese neger eet katquote:
En jij moet eerst goed lezen voor je hier wat typt ;/quote:Op maandag 16 mei 2011 08:59 schreef Gardo het volgende:
Die vrouw betaalt ook jouw salaris dus je moet niet zeiken TS.
Een grote mond geven tegen een klant en geen passend alternatief bieden om een klant te helpen? Desnoods in je eigen portemonnee kijken of je kan wisselen?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
En jij moet eerst goed lezen voor je hier wat typt ;/
Mijn chinese neger eet negerquote:
Mijn hond heet sexquote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Dat jij je hond zo noemt![]()
Nina is echt geen hondennaam hoor
Mijn opgegeten kat is opgegeten door jou Chinese negerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Ik quote deze even omdat ik te lui ben om zelf een reactie neer te zetten.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Phantomesse het volgende:
TS, dat er geen wisselgeld is kan (denk ik) gebeuren (al heeft elke winkel volgens mij gewoon elke dag een bepaald bedrag aan startkassa hoor maargoed), maar dat jij daar dan als een tokkie snol aso en bijdehand gaat zitten doen terwijl je 19 bent?
helemaal mee eens, arroganten sletjes in nederlandquote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Phantomesse het volgende:
TS, dat er geen wisselgeld is kan (denk ik) gebeuren (al heeft elke winkel volgens mij gewoon elke dag een bepaald bedrag aan startkassa hoor maargoed), maar dat jij daar dan als een tokkie snol aso en bijdehand gaat zitten doen terwijl je 19 bent?
You, sir, don't get the game.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mijn opgegeten kat is opgegeten door jou Chinese neger
Ging ze er op stampen?quote:Pakt ze de verjaardagskaart van de toonbank, en gooit het op de grond, en zegt ze;
Nou als het echt zo is gegaan als ze heeft verteld begon die vrouw. Natuurlijk zou TS wel klantvriendelijk moeten blijven omdat ze aan het werk is, maar ik snap best dat je je niet wil laten afsnauwen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Phantomesse het volgende:
New Kids kijken en andere mensen tokkie noemenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zie TS aan echt voor dat zwangere wijf in new kids
Gezien dit hele topic ik de TS nogal vind overdrijven zal ze hier ook wel overdreven hebben. En ook al zegt iemand 'Nee.' boeiend, ze gaf tenminste antwoord, zat mensen die je gewoon aankijken en denken dta je dan vanzelf wisselgeld gaat pakken.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:47 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nou als het echt zo is gegaan als ze heeft verteld begon die vrouw. Natuurlijk zou TS wel klantvriendelijk moeten blijven omdat ze aan het werk is, maar ik snap best dat je je niet wil laten afsnauwen.
Je wordt helemaal doodgegooid met die oogkk, alsof jij niet weet wie ik bedoelquote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
New Kids kijken en andere mensen tokkie noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |