Je moet gewoon wisselen, het is een wettig betaalmiddel, groetjens.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Hoezo stom? Ik zeur niet, die kut zeurt ;/
Owjaa? het is echt niet mijn schuld dat ik geen wisselgeld heb.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Hendroit het volgende:
die vrouw, je mag die 50,- niet weigeren.
Eigen schuld dat je geen wisselgeld had.
Doe ik zovaak. Maar door die stomme briefjes van 50 houd ik alleen nog maar briefgeld over, en nooit muntjes. En die mensen die me 50 geven zijn vaak van die mensen die geld willen wisselen voor de parkeermeter of voor andere shit. Het is geen bank daarquote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef ecktebaas het volgende:
Je hebt toch altijd geld daar of niet?. Anders haal je winkelleider om wat geld bij te doen.
Maar je kan een leidinggevende roepen om je kleingeld bij te vullen toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Doe ik zovaak. Maar door die stomme briefjes van 50 houd ik alleen nog maar briefgeld over, en nooit muntjes. En die mensen die me 50 geven zijn vaak van die mensen die geld willen wisselen voor de parkeermeter of voor andere shit. Het is geen bank daar
Dankjequote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Tsja, verantwoordelijkheid van je baas om te zorgen dat er genoeg wisselgeld is.
En haar reactie is te stoer
Dus, jij hebt gelijk.
Beetje lastig als TS de baas er niet bij roept, hoe kan hij/zij dan weten dat er überhaupt 'n probleem is?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Tsja, verantwoordelijkheid van je baas om te zorgen dat er genoeg wisselgeld is.
En haar reactie is te stoer
Dus, jij hebt gelijk.
Jawel, maar ik had die dag heel veel 1 en 2 eurocenten (had een college van mij gespaard), dus ik rond dan expres niet af om al die kleine kutcentjes uit te geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |