Je moet gewoon wisselen, het is een wettig betaalmiddel, groetjens.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Hoezo stom? Ik zeur niet, die kut zeurt ;/
Owjaa? het is echt niet mijn schuld dat ik geen wisselgeld heb.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Hendroit het volgende:
die vrouw, je mag die 50,- niet weigeren.
Eigen schuld dat je geen wisselgeld had.
Doe ik zovaak. Maar door die stomme briefjes van 50 houd ik alleen nog maar briefgeld over, en nooit muntjes. En die mensen die me 50 geven zijn vaak van die mensen die geld willen wisselen voor de parkeermeter of voor andere shit. Het is geen bank daarquote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef ecktebaas het volgende:
Je hebt toch altijd geld daar of niet?. Anders haal je winkelleider om wat geld bij te doen.
Maar je kan een leidinggevende roepen om je kleingeld bij te vullen toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Doe ik zovaak. Maar door die stomme briefjes van 50 houd ik alleen nog maar briefgeld over, en nooit muntjes. En die mensen die me 50 geven zijn vaak van die mensen die geld willen wisselen voor de parkeermeter of voor andere shit. Het is geen bank daar
Dankjequote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Tsja, verantwoordelijkheid van je baas om te zorgen dat er genoeg wisselgeld is.
En haar reactie is te stoer
Dus, jij hebt gelijk.
Beetje lastig als TS de baas er niet bij roept, hoe kan hij/zij dan weten dat er überhaupt 'n probleem is?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Tsja, verantwoordelijkheid van je baas om te zorgen dat er genoeg wisselgeld is.
En haar reactie is te stoer
Dus, jij hebt gelijk.
Jawel, maar ik had die dag heel veel 1 en 2 eurocenten (had een college van mij gespaard), dus ik rond dan expres niet af om al die kleine kutcentjes uit te geven.quote:
Het was op 't begin van de dag (meende ik ergens te lezen). Hoort de leidinggevende dan niet te zorgen dat de kassa goed gevuld is met centjes?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Beetje lastig als TS de baas er niet bij roept, hoe kan hij/zij dan weten dat er überhaupt 'n probleem is?
We waren net open, en aangezien mijn collega de dag ervoor alles had uitgegeven (alle briefgeld), kon ik ook niet wisselen. Precies hetzelfde met de andere kassa, dus mijn leidinggevende kon er ook niet veel aan doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef -tape- het volgende:
Wat is dat met 'ik heb geen wisselgeld'. Alsof je geen 49 en een halve euro in je lade hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef juxtaposition het volgende:
Je had Jahroon moeten bellen om dr op dr bek te stompen.
Ja, maar juist gisteren kon dat niet, omdat er in de beide kassa`s niet genoeg briefgeld zaten, en alleen maar muntjes (normaal is het altijd andersom). Ik kan haar wel alleen maar muntjes geven, maar dan houd ik zelf ook niks meer. Schiet toch ook niet op. Ik moest nog een hele dag.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef -tape- het volgende:
[..]
Maar je kan een leidinggevende roepen om je kleingeld bij te vullen toch?
Centjes had ik wel, maar geen briefgeld. En als ik alle centjes aan haar had gegeven, dan had ik zelf niets meer over in mijn kassa.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het was op 't begin van de dag (meende ik ergens te lezen). Hoort de leidinggevende dan niet te zorgen dat de kassa goed gevuld is met centjes?
Als je van te voren weet dat er veel mensen met briefjes van 50 betalen dan moet je dus zorgen dat er genoeg wisselgeld in de kassa zit daarvoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef Ninaaa het volgende:
Owjaa? het is echt niet mijn schuld dat ik geen wisselgeld heb.
Juist omdat ik alle briefjes van 50 accepteer (aangezien iedereen me 50 geeft terwijl zijn aankopen 9 van de 10 keer minder dan 5 euro zijn) houd ik zelf geen geld over in de kassa,
hoe moet ik dan wisselen? Enig idee?
Tsja idd beetje overmacht en ook wel overtrokken reactie van die vrouw, pinnen was geen probleem geweest.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
We waren net open, en aangezien mijn collega de dag ervoor alles had uitgegeven (alle briefgeld), kon ik ook niet wisselen. Precies hetzelfde met de andere kassa, dus mijn leidinggevende kon er ook niet veel aan doen.
En daar had ze juist moeite meequote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef themole het volgende:
Tsja ik snap je punt dat er idd te veel mensen zijn die met groot geld betalen en voor winkels kan het wisselgeld dan een probeel worden. Daarom Chippen/Pinnen/Dippen.
Dan meteen weer terugbrengen. Bedrag van het blikje terugkrijgen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind het juist een sport om te betalen met zo groot mogelijk coupures wanneer ik een blikkie cola afreken.
off topic bagger...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dan meteen weer terugbrengen. Bedrag van het blikje terugkrijgen.
Via de uitgang, die ingang weer inlopen.
Blikje kopen en weer met 100 euro betalen.
Kijken hoelang je het volhoudt.
Ja, de Action staat 2 deuren verder onsquote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Als je van te voren weet dat er veel mensen met briefjes van 50 betalen dan moet je dus zorgen dat er genoeg wisselgeld in de kassa zit daarvoor.
Dit is minstens één klant die nooit meer bij je komt kopen. Je kunt nog zoveel goed doen voor toekomstige klanten, deze komt nooit meer terug. En deze verteld het verhaal door aan anderen die ook niet meer bij je komen kopen. Mocht er een concurrent dicht in de buurt zitten dan heb je érg goed werk verricht voor die concurrent.
Bedoel je over mijn allereerste topic?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hey maar Nina, hoe is het nu afgelopen met die vriendschap van je?
Ja echt hequote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja idd beetje overmacht en ook wel overtrokken reactie van die vrouw, pinnen was geen probleem geweest.
`Jou zie ik vast nog wel een keer stomme griet`. Zei ze, dus deze komt nog wraak nemen...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Als je van te voren weet dat er veel mensen met briefjes van 50 betalen dan moet je dus zorgen dat er genoeg wisselgeld in de kassa zit daarvoor.
Dit is minstens één klant die nooit meer bij je komt kopen. Je kunt nog zoveel goed doen voor toekomstige klanten, deze komt nooit meer terug. En deze verteld het verhaal door aan anderen die ook niet meer bij je komen kopen. Mocht er een concurrent dicht in de buurt zitten dan heb je érg goed werk verricht voor die concurrent.
Ooooww ben allang van haar afquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef MWP het volgende:
Als jij nou niet zo idioot had lopen reageren met "Maar u vindt het niet absurd om me ¤50,00 te geven terwijl ik u om ¤0,39 vraag?"...
Je had toch ook met je vriendelijkste glimlach kunnen vertellen dat pinnen haar niets extra's kost en dat het je heel erg spijt maar dat je toch echt niet terug kon geven van vijftig euro?
Jij blij, dat mens blij… nu heb je het alleen maar laten escaleren.
En nu jij boos!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef MWP het volgende:
Als jij nou niet zo idioot had lopen reageren met "Maar u vindt het niet absurd om me ¤50,00 te geven terwijl ik u om ¤0,39 vraag?"...
Je had toch ook met je vriendelijkste glimlach kunnen vertellen dat pinnen haar niets extra's kost en dat het je heel erg spijt maar dat je toch echt niet terug kon geven van vijftig euro?
Jij blij, dat mens blij… nu heb je het alleen maar laten escaleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |