Als jij haar had gehood toen ze NEE! zei, toen ik haar om kleiner geld vroeg, dan had jij ook niet anders gereageerd hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef MWP het volgende:
Als jij nou niet zo idioot had lopen reageren met "Maar u vindt het niet absurd om me ¤50,00 te geven terwijl ik u om ¤0,39 vraag?"...
Je had toch ook met je vriendelijkste glimlach kunnen vertellen dat pinnen haar niets extra's kost en dat het je heel erg spijt maar dat je toch echt niet terug kon geven van vijftig euro?
Jij blij, dat mens blij… nu heb je het alleen maar laten escaleren.
Dan komt ze maar. Ooit kom ik haar ook wel tegen op mijn vrije dag/na mijn werktijdquote:Op zondag 15 mei 2011 23:09 schreef Underverse het volgende:
[..]
`Jou zie ik vast nog wel een keer stomme griet`. Zei ze, dus deze komt nog wraak nemen...
Hoezo?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:17 schreef LethalP het volgende:
Als ik je leidinggevende was had ik je meteen buitengeschopt.
Ik weet niet hoelang jij al in de retail werkt, maar ik heb dat een aantal jaren volgehouden en met een glimlach de meest nare klanten te woord gestaanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Als jij haar had gehood toen ze NEE! zei, toen ik haar om kleiner geld vroeg, dan had jij ook niet anders gereageerd hoor![]()
En ze weet best dat pinnen geen extra geld kost, aangezien dat met koeienletters op het poster aan de muur achter mij stond.
Omg, niet te geloven. Je hebt alles omgedraaidquote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef Kakpizza het volgende:
Stomme kuthoer achter de kassa
Sorry Nina. Ik kon het niet laten.
Kan je het me vergeven?
Dat is niet waar!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:20 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Omg, niet te geloven. Je hebt alles omgedraaid
Voordat jij haar vind, komt ze het nog tien keer proberen met een briefje van 50, net zolang totdat ze dat verrekte ding gratis mee mag nemen... En jij kan op dat moment niet weglopen van je kassa...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Dan komt ze maar. Ooit kom ik haar ook wel tegen op mijn vrije dag/na mijn werktijd
Das waar, maar ik heb een halfjaar thuisgezeten, omdat ik geen werk kon vinden, en nu heb ik er eindelijk 1, gaan ze het verzieken voor me.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Je moet ook niet bij de Wibra gaan werken TS, dan krijg je dit soort tokkie volk over de vloer.
Ga lekker bij de Zara werken of iets in die richting
Dat mag welquote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Hendroit het volgende:
die vrouw, je mag die 50,- niet weigeren.
Eigen schuld dat je geen wisselgeld had.
In WGR zei je nog dat je dit als bijbaantje hebt dus wat is 't nou?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb een halfjaar thuisgezeten, omdat ik geen werk kon vinden, en nu heb ik er eindelijk 1, gaan ze het verzieken voor me.
Maar ja de rotte appels bevinden zich overal.
Dubbelspel...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
In WGR zei je nog dat je dit als bijbaantje hebt dus wat is 't nou?
Ik geloof je wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef Underverse het volgende:
[..]
Voordat jij haar vind, komt ze het nog tien keer proberen met een briefje van 50, net zolang totdat ze dat verrekte ding gratis mee mag nemen... En jij kan op dat moment niet weglopen van je kassa...
Geloof mij, ik ken dit soort klanten... Ze zijn sneaky...
Ja maar, maar het is geen bijbaantje. Na mijn examens (april) zat ik tot oktober thuis (halfjaar dus), en kwam alleen ik het weekend, dus eigenlijk kun je het wel bijbaan noemen. Maar alleen nu werk ik part-time.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
In WGR zei je nog dat je dit als bijbaantje hebt dus wat is 't nou?
Dat is nog zacht, ik zou de nietmachine nog erachteraan gooien... "Hier... Pak aan!!!!"quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Ik geloof je wel.
Maar de volgende keer, als ze weer zo een grote bek heeft, dan prop ik die kaart in haar mond.
Heeft ze heel mijn dag verneukt.
Tiffany gaf mij gelijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:25 schreef LethalP het volgende:
[..]
Omdat je godverdomme nieteens normaal achter de kassa kunt zitten.
Klant = Koning.
Nee want niemand kan nóg beter omgaan dan jij met onbeleefde/domme klantenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Als jij haar had gehood toen ze NEE! zei, toen ik haar om kleiner geld vroeg, dan had jij ook niet anders gereageerd hoor![]()
En ze weet best dat pinnen geen extra geld kost, aangezien dat met koeienletters op het poster aan de muur achter mij stond.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:28 schreef Underverse het volgende:
[..]
Dat is nog zacht, ik zou de nietmachine nog erachteraan gooien... "Hier... Pak aan!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |