Zovaak. Bijna iedere dag. Word er echt zo gek vanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
Heb je het vaak dan? Dat mensen denken dat ze overal recht op hebben?
Ja rot eens op met je bewijs bewijs bewijs ;/quote:
Wist je dat ik dat nou werkelijk echt nóóit heb? Zal dan toch wel aan jou liggen denk ik meisquote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Zovaak. Bijna iedere dag. Word er echt zo gek van![]()
Waarschijnlijk zie je er te lief uit, waardoor mensen denken dat ze je alles kunnen maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Zovaak. Bijna iedere dag. Word er echt zo gek van![]()
Just stating the facts. Onredelijke klanten moeten een landelijk winkelverbod krijgen.quote:
Of ze is zo'n typische kassagrijn en willen mensen niet eens moeite doen om normaal te doen tegen haar.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie je er te lief uit, waardoor mensen denken dat ze je alles kunnen maken.
Ben ik sago?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wist je dat ik dat nou werkelijk echt nóóit heb? Zal dan toch wel aan jou liggen denk ik meis![]()
Als jij daar met een sago kop zit, worden mensen nou niet bepaald getriggerd om vrolijk te doen. Groet je ze vriendelijk met een lach gaan ze al gauw een stuk aardiger tegen je doen en zullen dan ook niet moeilijk doen om 40 cent klein of pinnen ofzo.
What you give is what you get
Ook een mogelijkheid, maar ik vind TS niet chagrijnig overkomen nav wat ze hier zoal zegt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Of ze is zo'n typische kassagrijn en willen mensen niet eens moeite doen om normaal te doen tegen haar.
Mensen achter de kassa die je niet eens aankijken bijvoorbeeld maar gewoon beginnen te scannen en daarna zeggen 'Dat is dan 25 euro 50.' kunnen van mij ook echt schijt krijgen.
Ben ik ook nietquote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheid, maar ik vind TS niet chagrijnig overkomen nav wat ze hier zoal zegt.
Ik weet niet met wat voor kassamedewerkers jij altijd te maken hebt, maar het is niet overal hetzelfde.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Of ze is zo'n typische kassagrijn en willen mensen niet eens moeite doen om normaal te doen tegen haar.
Mensen achter de kassa die je niet eens aankijken bijvoorbeeld maar gewoon beginnen te scannen en daarna zeggen 'Dat is dan 25 euro 50.' kunnen van mij ook echt schijt krijgen.
Dan ben je zelf ook chagerijnig zekersquote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat dus!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dan ben je zelf ook chagerijnig zekers
Zo'n kassa juffrouw zit daar niet om jou een goed gevoel te geven, maar om geld binnen te halen.
Niet helemaal waar, het is een samengestelde taak. Ze moet geld binnenhalen door de klant een goed gevoel te geven.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zo'n kassa juffrouw zit daar niet om jou een goed gevoel te geven, maar om geld binnen te halen.
En dat geld haalt ze binnen door klanten een goed gevoel te geven zodat je vaker terugkomtquote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef whosvegas het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, het is een samengestelde taak. Ze moet geld binnenhalen door de klant een goed gevoel te geven.
Oo mii gadoquote:Op maandag 16 mei 2011 23:36 schreef Ninaaa het volgende:
Bij de Action zijn ze ook niet bepaald aardig, maar toch kom ik daar bijna altijd dezelfde mensen tegen als ik er ben om bijvoorbeeld te vragen of ze op de aankomende koopzondag ook open zijn.
Omdat het 2 deuren naast ons staat, en als hun dan gesloten zijn, mogen wij dat ook. (wij moeten dat overigens aan alle winkels vragen die in de buurt zitten, niet alleen aan de Action).quote:
Werk je bij McDonald'squote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Omdat het 2 deuren naast ons staat, en als hun dan gesloten zijn, mogen wij dat ook. (wij moeten dat overigens aan alle winkels vragen die in de buurt zitten, niet alleen aan de Action).
Vind ik maar vreemd, komt er ook weleens iemand aan jou vragen of jullie op de aankomende koopzondag open zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Omdat het 2 deuren naast ons staat, en als hun dan gesloten zijn, mogen wij dat ook. (wij moeten dat overigens aan alle winkels vragen die in de buurt zitten, niet alleen aan de Action).
oh lol, normaal heb je daar een hoofdkantoor voor..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
En dan wordt het onredelijke dus beloond. Nee, geen goed idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:18 schreef Stuurver het volgende:
TS had het ook anders kunnen oplossen door de kaart als coulance gratis te geven
Doe het dan lekker zelf als je het allemaal zo goed weet ;/quote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Nee want niemand kan nóg beter omgaan dan jij met onbeleefde/domme klanten
wijs dan gewoon naar die poster of zeg het vriendelijk in plaats van met zo'n puberaal weerwoord te komen..
Ja, de Hema en de Action vragen het ons ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:11 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Vind ik maar vreemd, komt er ook weleens iemand aan jou vragen of jullie op de aankomende koopzondag open zijn?
Dit dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef .Henk. het volgende:
De naam en het taalgebruik van TS doen vermoeden dat TS een VMBO-sletje is en derhalve überhaupt geen spreekrecht zou moeten hebben. Daarom heeft de klant dus altijd gelijk.
OT: TS moet niet zeuren en zich niet bemoeien met hoe klanten betalen, het feit dat TS geen wisselgeld heeft is het probleem van TS en derhalve moet ze dat probleem niet verschuiven naar de klant
Dit dus:
[..]
Je begint je dag toch meestal met 750 in de la? Of verschilt dat per winkel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Elvi het volgende:
TS heeft gelijk. Welke debiel betaald nou 40 cent met een briefje van 50? Lekker als je alleen maar dat soort klanten hebt. Ga het even ergens anders wisselen ofzo. Het is ook zo veilig om elke dag te beginnen met 500 euro in je kassa
Ze had het inderdaad kunnen pinnen en anders hou je die kaart opzij en kan ze straks terugkomen. Ik zeg gewoon eerlijk tegen klanten die met 50 euro willen betalen dat ik het wisselgeld gewoon niet heb vroeg op de ochtend. Daar is eigenlijk altijd wel begrip voor en zo niet, dan gaan ze maar ergens anders de vervelende klant uithangen
De klant is inderdaad koning, maar sommige mensen denken dat ze keizer zijn.
Gast het is de Wibra...geen Wall streetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
Je begint je dag toch meestal met 750 in de la? Of verschilt dat per winkel?
750?! Ik heb dagen dat ik daar niet eens mee eindig! Pffff... nee dat verschilt per winkelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
Je begint je dag toch meestal met 750 in de la? Of verschilt dat per winkel?
Oeioeieoei 150 euro.. Past dat wel in je heuptasje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
750?! Ik heb dagen dat ik daar niet eens mee eindig! Pffff... nee dat verschilt per winkelIk begin met 150, waarvan het meeste muntjes en dat aangevult met briefjes van 5, als het goeie dag is nog 2 10tjes erbij en als ik helemaal een topdag heb met 1 briefje van 20. Als ik dan een klant krijg die een lullig bedrag wil afrekenen met 50 euro, krijg ik het moeilijk met de volgende klant. Dat zou mooi zijn, straks heb ik alleen maar briefjes van 20 en 50 in mn kassa
Mensen moeten even nadenken bij welke winkel ze met welk geld betalen. Kom je in een winkel met kleine prijsjes, betaal dan ook met klein geld. Koop je iets van 100 euro, ja dan neem ik zelfs een briefje van 100 nog aan.
Nauwelijks, daarom heb ik ook een kassa.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oeioeieoei 150 euro.. Past dat wel in je heuptasje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |