Zovaak. Bijna iedere dag. Word er echt zo gek vanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
Heb je het vaak dan? Dat mensen denken dat ze overal recht op hebben?
Ja rot eens op met je bewijs bewijs bewijs ;/quote:
Wist je dat ik dat nou werkelijk echt nóóit heb? Zal dan toch wel aan jou liggen denk ik meisquote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Zovaak. Bijna iedere dag. Word er echt zo gek van![]()
Waarschijnlijk zie je er te lief uit, waardoor mensen denken dat ze je alles kunnen maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Zovaak. Bijna iedere dag. Word er echt zo gek van![]()
Just stating the facts. Onredelijke klanten moeten een landelijk winkelverbod krijgen.quote:
Of ze is zo'n typische kassagrijn en willen mensen niet eens moeite doen om normaal te doen tegen haar.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie je er te lief uit, waardoor mensen denken dat ze je alles kunnen maken.
Ben ik sago?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wist je dat ik dat nou werkelijk echt nóóit heb? Zal dan toch wel aan jou liggen denk ik meis![]()
Als jij daar met een sago kop zit, worden mensen nou niet bepaald getriggerd om vrolijk te doen. Groet je ze vriendelijk met een lach gaan ze al gauw een stuk aardiger tegen je doen en zullen dan ook niet moeilijk doen om 40 cent klein of pinnen ofzo.
What you give is what you get
Ook een mogelijkheid, maar ik vind TS niet chagrijnig overkomen nav wat ze hier zoal zegt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Of ze is zo'n typische kassagrijn en willen mensen niet eens moeite doen om normaal te doen tegen haar.
Mensen achter de kassa die je niet eens aankijken bijvoorbeeld maar gewoon beginnen te scannen en daarna zeggen 'Dat is dan 25 euro 50.' kunnen van mij ook echt schijt krijgen.
Ben ik ook nietquote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheid, maar ik vind TS niet chagrijnig overkomen nav wat ze hier zoal zegt.
Ik weet niet met wat voor kassamedewerkers jij altijd te maken hebt, maar het is niet overal hetzelfde.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Of ze is zo'n typische kassagrijn en willen mensen niet eens moeite doen om normaal te doen tegen haar.
Mensen achter de kassa die je niet eens aankijken bijvoorbeeld maar gewoon beginnen te scannen en daarna zeggen 'Dat is dan 25 euro 50.' kunnen van mij ook echt schijt krijgen.
Dan ben je zelf ook chagerijnig zekersquote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat dus!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dan ben je zelf ook chagerijnig zekers
Zo'n kassa juffrouw zit daar niet om jou een goed gevoel te geven, maar om geld binnen te halen.
Niet helemaal waar, het is een samengestelde taak. Ze moet geld binnenhalen door de klant een goed gevoel te geven.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zo'n kassa juffrouw zit daar niet om jou een goed gevoel te geven, maar om geld binnen te halen.
En dat geld haalt ze binnen door klanten een goed gevoel te geven zodat je vaker terugkomtquote:Op maandag 16 mei 2011 23:09 schreef whosvegas het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, het is een samengestelde taak. Ze moet geld binnenhalen door de klant een goed gevoel te geven.
Oo mii gadoquote:Op maandag 16 mei 2011 23:36 schreef Ninaaa het volgende:
Bij de Action zijn ze ook niet bepaald aardig, maar toch kom ik daar bijna altijd dezelfde mensen tegen als ik er ben om bijvoorbeeld te vragen of ze op de aankomende koopzondag ook open zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |