Jahroon is?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef juxtaposition het volgende:
Je had Jahroon moeten bellen om dr op dr bek te stompen.
Precies en dan pas zeggen dat ze geen wisselgeld heeft... Helaas!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:48 schreef Catch_me het volgende:
Achterlijk topic, TS had gewoon die 50 euro moeten aannemen zonder te zeuren.
Hij maakt me gekquote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ninaaa... Ff ademhalen.. Je ziet toch dat ie je van de kassa probeert te lokken? Dan gaat hij die daarnaa leegroven...
En daarom had TS dus moeten zeggen "Ik wil die 50 euro best aannemen hoor, maar dan krijgt u geen wisselgeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef eight het volgende:
[..]
Het is zelfs zo dat als je dit geld niet aanneemt de klant het product onbetaald kan meenemen.
Zij kan namelijk niet vervolgd voor diefstal omdat 50 euro een wettig betaalmiddel is die een winkelier moet accepteren.
Jaa maar dan mocht zij ook niet zeuren als ze er niets voor teugkreeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:48 schreef Catch_me het volgende:
Achterlijk topic, TS had gewoon die 50 euro moeten aannemen zonder te zeuren.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
En daarom had TS dus moeten zeggen "Ik wil die 50 euro best aannemen hoor, maar dan krijgt u geen wisselgeld.".
Ga ik zeker zeggen de volgende keer.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
En daarom had TS dus moeten zeggen "Ik wil die 50 euro best aannemen hoor, maar dan krijgt u geen wisselgeld.".
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Underverse het volgende:
[..]
Nee...
Stap een: Pak eerst het geld aan...
Stap twee: Zorg dat je het niet kwijtraakt...
Je eerste fatsoenlijke reactiequote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen ofzo? Heb al tig keer gezegd dat er in de andere kassa ook geen wisselgeld zat. Kom op, het is geen supermarkt daar dat er 10 kassa zijn. En tenslotte ben ik ook maar een mens, de klant is misschien wel de koning jaa, maar dat wilt niet zeggen dat zij dan mij als een ezel moet behandelen. Als de klant de koning is, dan moet die zich ook gedragen als een koning, en niet als een mongool
Je komt over als 15quote:
En eerst lezen vóór het reageren ook...quote:
Hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef Baghdaddy het volgende:
TS terechte klacht, vaak genoeg van die debielen die voor parkeergeld briefjes willen wisselen. Ik had ooit iemand die het goedkoopste product in de winkel wou hebben voor wisselgeld (wrs parkeren).
Ik gaf het hem express gratis weg hehe.
Lieverd, iets wat ik niet heb, kan ik ook moeilijk vinden he?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Je eerste fatsoenlijke reactie. Daar heb je gelijk in, maar op het moment dat die klant dat niet doet, moet jij je aanpassen en zo mogelijk wat extra moeite doen om het probleem op te lossen (daar word je naar mijn mening ook mede voor betaald). Verder kan ik me niet voorstellen dat je met wat extra moeite te doen geen wisselgeld had gevonden in de winkel.
[..]
Je komt over als 15
Waarom zo een haat tegen Turken? Hahahaha.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef amenth het volgende:
[..]
in dat geval kan ik je wel beschermenwaar woon je
Oww ik ben echt bangquote:Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef amenth het volgende:
ts heeft de vrouw van het kamp beledgigd, je hebt een probleem
wat zeg jij snap jij het welquote:Op maandag 16 mei 2011 00:20 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Waarom zo een haat tegen Turken? Hahahaha.
Eindhoven.
Jaaa jaa jaaaquote:Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef essentieel het volgende:
Ik dacht ook dat je 15 ofzo was. In ieder geval ben je een gigantische debiel.
Die kale dikkequote:Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Uhm, jaa? Kan me niet herrineren? Wanneer zei ik dat?
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef Kumerian het volgende:
Dit is minstens één klant die nooit meer bij je komt kopen.
gr drinkyquote:Op zondag 15 mei 2011 22:47 schreef Ninaaa het volgende:
en zegt ze;
`Jou zie ik vast nog wel een keer stomme griet`.
dan verdien je ook paupervolk aan je kassa.quote:
Heb ik jou om je mening gevraagd??quote:Op maandag 16 mei 2011 00:25 schreef amenth het volgende:
[..]
ahaha jy bent echt een rare vogel lijkt idd we l15 die boy had gelijk
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
OOOOOOO die van songfestival.
Maar hij was echt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |