Afgeven op een boxmerk gemaakt door een neger omdat sukkels hier dat vroeger droegen wat je nu vrijwel nooit meer tegenkomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Gulmez het volgende:
als je lonsdale in de winkel of restaurant heb moet je gewoon dit af spelen
moet je ze is kijken, hahaha domme mensen over het algemeen lonsdale..
Hahah. Ok fair enough.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je wordt helemaal doodgegooid met die oogkk, alsof jij niet weet wie ik bedoelEr zijn toch reclames van joh balhaar.
Met die muziek jaag je alle klanten de winkel uit of ze nou wel of geen lonsdale aan hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Gulmez het volgende:
als je lonsdale in de winkel of restaurant heb moet je gewoon dit af spelen
moet je ze is kijken, hahaha domme mensen over het algemeen lonsdale..
Want als je new kids kijkt ben je een tokkie? Logisch.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
New Kids kijken en andere mensen tokkie noemen
Ik doelde meer op `Ja hallo, wat denk jij? Dat ik voor ¤0,39 ga pinnen? Is toch absurd?`, maar je hebt gelijk waarschijnlijk vertelt TS het verhaal zo dat ze er zelf positiever uitkomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gezien dit hele topic ik de TS nogal vind overdrijven zal ze hier ook wel overdreven hebben. En ook al zegt iemand 'Nee.' boeiend, ze gaf tenminste antwoord, zat mensen die je gewoon aankijken en denken dta je dan vanzelf wisselgeld gaat pakken.
Serieus ingaan op een troll Turkquote:Op maandag 16 mei 2011 16:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Afgeven op een boxmerk gemaakt door een neger omdat sukkels hier dat vroeger droegen wat je nu vrijwel nooit meer tegenkomt.
Serieus ingaan op een troll Irakeesquote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Want als je new kids kijkt ben je een tokkie? Logisch.
[..]
Ik doelde meer op `Ja hallo, wat denk jij? Dat ik voor ¤0,39 ga pinnen? Is toch absurd?`, maar je hebt gelijk waarschijnlijk vertelt TS het verhaal zo dat ze er zelf positiever uitkomt.
Nee hoor, alle nederlanders zijn toch ook niet allemaal knap of lelijk generalisatie ten top wat je doet, zeg toch ook niet dat je een sletje bentquote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef Phantomesse het volgende:
Irakezen zijn inderdaad echt fucking lelijke schepsels ja.
Als ze hun snor afscheren wel ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nee hoor, alle nederlanders zijn toch ook niet allemaal knap of lelijk generalisatie ten top wat je doet, zeg toch ook niet dat je een sletje bent![]()
turkse chicks echter zijn altijd lekker
Klopt.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef Phantomesse het volgende:
Irakezen zijn inderdaad echt fucking lelijke schepsels ja.
Dat mag je in dit geval gerust zeggen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zeg toch ook niet dat je een sletje bent![]()
Hollandse wijven hebben ook snor ja, alleen bij hen zie je dat nietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:07 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Als ze hun snor afscheren wel ja.
Dan is het dus geen snor.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef recaH het volgende:
[..]
Hollandse wijven hebben ook snor ja, alleen bij hen zie je dat niet
Dit dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
Bij mij waren de stoppen helemaal doorgeslagen.
95 kg, 8% bf, 190cm, 12 jaar mma
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus.
8.5 jaar vechtkampen gezeten, MMA, WIng Tsun (Biu Tze), Muay Thai, BJJ. Bij mij mocht je eten door een rietje TS!
Tuurlijk wel, waarom heten die haartjes op het bovenlip van een turks meisje 'snor' en bij een nederlands meisje die ook haartjes op dr bovenlip heeft dat heet dan geen snor.quote:
Dankje!!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Als er haar zit, is het een snor, ongeacht de kleur.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Hendroit het volgende:
die vrouw, je mag die 50,- niet weigeren.
Eigen schuld dat je geen wisselgeld had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |