Ja nou heb ik zin in ratlukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Goedkope kutwhiskey, heb een kater van hier tot düsseldorf.
Die troep koop ik dus ook nooit meer.Sljivovica FTW.
..maar eerst even de kater wegwerken met water, koffie en een zoetje!
[ afbeelding ]
Nou da's toch super?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Morgen komen mijn ouders helpen met de grote dingen. Maar ik wil eigenlijk voordat ze er zijn zo veel mogelijk troep al verhuisd hebben zodat ze geen commentaar kunnen geven.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:17 schreef Greys het volgende:
Van die blauwe IKEA tassen zijn echt geweldig met dat soort dingen
Ze doen het ook heel briljant met boeken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]en de handvatten breken niet, dat is nog weleens met 'gewone' tassen als je ze te vol propt
Dan moet je niet verhuizen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
Het blíjft een kutklus hoor, met zooi sjouwen
Wat zijn wij toch goede opvoeders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
En je kan óf de hele dag mopperen, daarmee je hele dag verzieken, het uiteindelijk tóch doen. Of niet, en dan heb je morgen ook weer een kutdag omdat je ouders zich afvragen 'waarom je niet alvast het een en ander had leeggeruimd'.
Of je knalt het er nu ff doorheen, kan je de rest van de dag rustig aan doen, vanavond met een relaxt gevoel ESF kijken, én zijn je ouders morgen trots op hun lieve kleine Erikje
Ja iedereen heeft dat weleens tochquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef Greys het volgende:
Ik herken het trouwens wel, van die tegenaan-hik-blokkades![]()
Dan ga ik mezelf zo op lopen fokken dat er niets meer van terecht komt, heb ik daarna idd een kutavond omdat ik het al klaar had kunnen hebben etc. Je kunt jezelf soms echt flink in de weg zitten.
Repetitie. Let dadelijk maar op de outfits van de presentatoren. En de massale afwezigheid van publiek.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey, wat is dat op de stream nou dan? Weer een repetitie of een hethaling van gisteren?
Ik rijd tegenwoordig altijd via A12/A20/A16 naar huis vanaf Den Haag, binnendoor bij Zevenhuizenquote:
Nu zie ik dat de artiesten idd ook weer optreden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
lol nu zie ik het pas. Merlin heeft zijn dagelijkse kloffie gewoon aan
Goed bezig! Volgende stap: gooi je laptop het raam uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Kleding gedaan. Even FOK! bijlezen en door met de rest van de zooi.
Go Erik!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, zo gaat ie goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je bananendozen van de supermarkt? Echt ideaal voor boekenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
DVD's gedaan, + twee stoelen en een tafeltje. Nu boeken. Dat wordt een zwaartje.
Mijn god Erik, je zegt het gelukkig zelf!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Te laat. Ik had een krat die ik steeds vol maakte
. Twee keer lopen
, ik stel me aan.
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is er vanavond?![]()
Erik, ga je verhuizen?
Meer ruimtequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Een verdieping naar beneden
. +5m2, +60 euro huur
.
Tssquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is er vanavond?![]()
Erik, ga je verhuizen?
Ja, en ik zit dan ook op dezelfde verdieping als de keuken, toilet en badkamer. In plaats van dat ik steeds een trap af moet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meer ruimte![]()
En die 60 euro overleef je ook wel weer
Oh, dat zal een feest zijn daar op zondag na een heftige stapavondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh ja. Ik heb geen los toilet op mijn kamer.
Vrijwel geen enkele studentenkamer, toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh ja. Ik heb geen los toilet op mijn kamer.
Gemeenschappelijke toiletruimte, how very Romeins.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, alles wat enigszins in een gemeenschappelijke ruimte kan wil je juist daar denk ik?
Weddenschapjes?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Het kijkt zo weer een stuk leuker met wat mini weddenschapjes
Daarom ga ik haast nooit naar de AH. Veel teveel lekkere kant-en-klaar dingen. En veel te duur. Zelfs al zijn ze in de korting. Al was de aardappelsalade met appel en amandel, gecombineerd met stukjes zalm wel ergquote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar had ik nul van mijn weddenschappen goedHet is ook maar voor de fun.
Ik heb nu gewed:
- dat Zweden boven Denemarken eindigt
- dat Azerbaijan NIET in de top 10 eindigt (soms moet je risico durven nemen)
- dat Italië wint (Frankrijk winnen of Ierland was de moeite niet om op te wedden)
- dat er minstens 1 land op 0 blijft staan
Ja, online wedden op Eurovisie, heeft APK me geleerd vorig jaarquote:
APK is niet goed voor je.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, online wedden op Eurovisie, heeft APK me geleerd vorig jaar
Vorig jaar had ik alles fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wanneer kunnen we wedden op de huwelijksdatum?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, online wedden op Eurovisie, heeft APK me geleerd vorig jaar
Vorig jaar had ik alles fout
Van wie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we wedden op de huwelijksdatum?![]()
Hier niet, sinds ik een flatscreen heb past er zelfs geen kat meer op.quote:
quote:
http://www.publiekeomroep(...)er-band-foo-fightersquote:De docu 'Foo Fighters: Back & Forth' duikt in de geschiedenis en de levens van de bandleden van de Foo Fighters.
Wat wil je als band nog na 15 jaar rocken, honderden stadionoptredens, spelen als headliner op de grootste festivals, miljoenen verkochte albums, zes Grammy's en tig Top-10 hits? Antwoord: een film waarin het allemaal is vastgelegd natuurlijk!
Spanningen
De documentaire laat de speciale band tussen de leden onderling zien, maar ook de spanningen die de Foo Fighters hebben gemaakt tot de band die ze vandaag de dag zijn.
Nirvana
In de film worden de bandleden geïnterviewd en komen nooit eerder vertoonde beelden voorbij. Dave Grohl, Pat Smear, Nate Mendel, Taylor Hawkins and Chris Shiflett worden gevolgd vanaf het tragische moment dat Nirvana uit elkaar valt, via de eerste optredens in kleine clubs tot aan de enorme concerten voor meer dan 80.000 mensen.
Laatste album
De documentaire werkt toe naar de opnamen van het laatste album van de band Wasting Light, dat op 11 april is uitgebracht. In exclusieve behind-the-scenes beelden is te zien hoe de band te werk gaat in de garage van David, waar het hele creatieve proces zich afspeelt.
Foo Fighters: Back & Forth, zaterdag 14 mei om 00.00 uur te zien op Nederland 3 in 3 On Stage
Ah, je verwacht weer een rel?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Hmmm, ik denk dat ik er maar vroeg in duik
Weer? Heb ik iets gemist?quote:
En een verse slipperdebip.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou Greys heer G. al deskundig het huis uitgewerkt hebben, de telefoon uit en de bel eraf?
En het kladblok + pen, zakje nootjes en blikje mixie al klaar hebben staan?
Nee hoor, maar toen het een paar weken geleden in F&F ontplofte had Ing net om 23.00 uur aangekondigd dat ze op tijd (en wel nu) naar bed ging. Om 2.00 uur was ze nog wakker.quote:
Volgens mij ga je weinig van je bad meekrijgen dan.quote:Hier ook een vroegertje. Zo ff in baddenk ik daarna de luikjes ook amper mee open kan houden
En nu al moe? Watje.quote:
Neuh, niet perse daardoor, vorig weekend nou ook niet echt uitgerustquote:
Trust dan alvast.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, niet perse daardoor, vorig weekend nou ook niet echt uitgerustEn het was verder wel druk weekje, dus ik ga gewoon lekker op tijd mn mandje in
Why?quote:
Omdat het vermoeiend is, ik ben helemaal kapot, en ik zit nu in een stom leeg huis, en ik realiseer me nu pas dat ik hier ZO veel goede herinneringen hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En dat is het.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat het vermoeiend is, ik ben helemaal kapot, <verhaal>
Ja, en ik weet ook wel dat dat het (ook) is, maar ik kan er even niet meer omheen nu zeg maarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat is het.Verhuizen is hartstikke vermoeiend (zeker als je nog zoveel opknapwerk moet doen) en als je moe bent weegt alles extra zwaar. Je zit nu op een kantelpunt, 2 huizen die geen thuis zijn. En dat is kut.
Ja, maar er zijn zoveel dingen die hier gebeurd zijn die daar nooit meer zullen gebeuren, dieren en mensen die daar nooit meer kunnen komen, daar kan ik echt om janken nuquote:Maar over een week ben je over en ga je in je nieuwe huis herinneringen maken.![]()
En waarom zou je daar niet een flink potje om janken? Dat is toch niet gek?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik weet ook wel dat dat het (ook) is, maar ik kan er even niet meer omheen nu zeg maar
[..]
Ja, maar er zijn zoveel dingen die hier gebeurd zijn die daar nooit meer zullen gebeuren, dieren en mensen die daar nooit meer kunnen komen, daar kan ik echt om janken nu
Jij wacht tot Ing naar bed wil gaan?quote:
Waar is Ing?quote:
Naar bed?quote:
Oh, dus we kunnen rellen?quote:
Neehee! Dat moet als zij naar Bed Wil Gaan.quote:
Owquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neehee! Dat moet als zij naar Bed Wil Gaan.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik weet ook wel dat dat het (ook) is, maar ik kan er even niet meer omheen nu zeg maar
[..]
Ja, maar er zijn zoveel dingen die hier gebeurd zijn die daar nooit meer zullen gebeuren, dieren en mensen die daar nooit meer kunnen komen, daar kan ik echt om janken nu
Ben je nu naakt?quote:
Ik was me weer aan het aankledenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo, het is onbeschoft Cat's vraag niet te beantwoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Jup. En ik vind het terecht dat ze niet door gingen maar laatste vind ik echt niet terecht en heel zielig. Wel mooi voor de TROS. Dat wel.quote:
Laatste is wel echt heel sneu ja, ik heb het verder niet gezien maar ik vond het helemaal geen slecht nummer ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. En ik vind het terecht dat ze niet door gingen maar laatste vind ik echt niet terecht en heel zielig. Wel mooi voor de TROS. Dat wel.
Tweet van Jaap Kwakman net:
Italie 2e! Super! Wij laatste in 2e halve finale.... 1 ding staat vast, wij hebben geen verstand van ESF. Dat blijkt.... JK
Hoezo? Heel veel mannen deden het vanavond meer dan prima!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef Karina het volgende:
Meidengroep dus maar volgend jaar. met mannen maak je echt geen kans, dat blijkt wel. Al zou je denken dat vrouwen meer stemmen dan mannen eigenlijk...
Zoals ik al eens eerder zei:quote:Op zondag 15 mei 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. En ik vind het terecht dat ze niet door gingen maar laatste vind ik echt niet terecht en heel zielig. Wel mooi voor de TROS. Dat wel.
Wel erg jammer natuurlijk..quote:Op zondag 15 mei 2011 00:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nederland heeft bijna geen diaspora en de meeste Nederlandse muzikanten kent men buiten
Nederland niet. Dat, én het feit dat Nederlanders niet op Nederland mogen stemmen is funest.
Waylon of Adlicious.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus; Do volgend jaar.
Past enigszins in het TROS plaatje, lekker wijf, kan zowel een ballad als disco stampert doen, in engels of nederlands
Ja maar niet gewonnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo? Heel veel mannen deden het vanavond meer dan prima!
Italië, Zweden, Ierland, Denemarken.
Kende IEMAND deze Azerbaijaanse muzikanten dan denk je buiten Azerbaijan?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zoals ik al eens eerder zei:
[..]
Wel erg jammer natuurlijk..
Nee maar je 'met mannen maak je geen kans' opmerking vind ik echt niet terechtquote:
De ellende is een beetje dat volgens buiten de 100% NL artiesten of mensen die toch wel wat met de TROS hebben de meeste Nederlandse artiesten het gewoon niet zien zitten. Vraag me serieus af of iemand zoals Waylon zoiets zou willen doen...quote:
Denk het ook niet, misschien als het een HEEL bekende artiest is, maar die zal niet meedoen.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kende IEMAND deze Azerbaijaanse muzikanten dan denk je buiten Azerbaijan?
Ik denk echt niet dat dat belangrijk is, of men je artiest in het buitenland kent.
Geen kans ja ok, beetje overdreven, maar ik ben wel verbaasd dat die vrouwen hebben gewonnen, omdat ik niet snap wie er dan op heeft gestemd? Het liedje was niet geweldig, de vrouwen waren wel mooi.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar je 'met mannen maak je geen kans' opmerking vind ik echt niet terecht
Waylon is geen homo dus die wil niet!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:39 schreef RiftNL het volgende:
Waylon is de perfecte kandidaat. Good looking toyboy en wereldstem, niet voor niets onder contract bij Motown Records waar Michael Jackson ook onder gezeten heeft. Please geen Ben Saunders (zijn bereik haalt het bij lange na niet bij die van Waylon)
Vergeet de diaspora niet, die groepen zijn groter dan je denktquote:Op zondag 15 mei 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kende IEMAND deze Azerbaijaanse muzikanten dan denk je buiten Azerbaijan?
Ik denk echt niet dat dat belangrijk is, of men je artiest in het buitenland kent.
Hahah homo gehalte is aardig gedaalt laatste jaren (gelukkig maar)quote:Op zondag 15 mei 2011 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waylon is geen homo dus die wil niet!!
Veel want dat buurlanden elkaar punten geven hou je altijd, wij doen daar ook aan mee. De winnaar van het songfestival wordt niet hierdoor bepaald. Het is gewoon belangrijk of je 5, 6 of 10 punten krijgt van bijvoorbeeld Rusland, DAAR wordt het verschil gemaaktquote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Kaat38 het volgende:
Ik heb er weinig van gezien, de drie J's vond ik niet slecht, ook niet de beste maar onverdient laatste!
Ik heb wel gelachen vanavond om de punten, puur gokken: belgie stemt wel france enz.
Merendeel gokte ik goed, hoeveel heeft dit nog met muziek te maken?
Zweden boven Denemarkenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb wel 95 euro gewonnen met wedden geloof ik
Preciesquote:Op zondag 15 mei 2011 00:45 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Veel want dat buurlanden elkaar punten geven hou je altijd, wij doen daar ook aan mee. De winnaar van het songfestival wordt niet hierdoor bepaald. Het is gewoon belangrijk of je 5, 6 of 10 punten krijgt van bijvoorbeeld Rusland, DAAR wordt het verschil gemaakt
Denk dat dat te weinig is voor een vliegticket naar Bakoe.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb wel 95 euro gewonnen met wedden geloof ik
En ik had vlak voordat het begon nog 'Italie in Top 10' gewed.quote:
KLM-site weigert al spontaan de prijs uit te spugenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Denk dat dat te weinig is voor een vliegticket naar Bakoe.
We zijn nog steeds recordhouder met meeste overwinningenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, ik ben er zuur van. Van de winnaar, van het feit dat we de allerslechtste allertijden zijn...
Niet Ierland?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
We zijn nog steeds recordhouder met meeste overwinningen
Ik ook, heel ergquote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, ik ben er zuur van. Van de winnaar, van het feit dat we de allerslechtste allertijden zijn...
Ja, allemaal uit een tijd ver voor de mijnequote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee we zijn 4e qua overwinningenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg. Het heeft echt niks, het is niet fout-leuk (jedward, moldavië), het is niet sentimenteel-mooi (Litouwen, Finland, Frankrijk), het is geen mooi liedje (Italië, IJsland)... Het is slecht en vals.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, heel erg
Kijk dat we niet door waren, was terecht. Maar allerslechtst vind ik heel sneu.
Het enige positieve daar aan is dat de TROS zich moet schamen, maar voor de Jees vind ik het echt heel triest.
En die winnaar, S kwam net binnen toen ze het winnende nummer gingen spelen en die zei 'Jezus, heeft dit gewonnen? Het is vals, heel slecht, kan er niets leuks aan ontdekken'.
Of Bosnië. Deed het nog best aardig in de ranglijst.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
Ja, had dan Jedward maar laten winnen, dat was tenminste nog lollig en catchy.
Wel een hele goeie zanger vooral live. Denk als je er een soort dance nummer van maakt ala Zweden het best weleens zou kunnen scoren.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Thomas Berge vind ik het meest verschrikkelijke wat je kan bedenken. En dan druk ik mij erg zachtjes uit.
quote:Openbaar vervoer
Bakoe beschikt over een metrosysteem, de metro van Bakoe. Het systeem bestaat uit twee lijnen.
Het is heel simpel. De TROS kiest ALLEEN artiesten die weleens optreden op die boten/vakanties en muziekfeesten en die dus een contract met de TROS hebben. Iemand als Waylon (wat ik graag zou zien volgend jaar) gaat dus never ever gekozen worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee Greys, dat quote ik niet, ik ben bang dat de Tros dat lekker arrogant doorzet
Greysquote:Op zondag 15 mei 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
Thomas Berge![]()
Quote het maar, als die volgend jaar meedoet wil ik geen ESF mod zijn
Serieusquote:
Ben geneigd om een mailtje naar de TROS te sturen dat ze Thomas Berge niet mogen sturen omdat dan mijn lieve medemoderator niet meer wil moderaten en ik daar niet mee kan levenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus
Het spijt me wel, maar daar kan ik echt niet mee leven als Thomas Berge gaat
Alleen als hij het doet. Of een ander TROS geneuzeltje.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben geneigd om een mailtje naar de TROS te sturen dat ze Thomas Berge niet mogen sturen omdat dan mijn lieve medemoderator niet meer wil moderaten en ik daar niet mee kan leven.
Ik weet niet of ik ESF wel wil doen zonder jou.
Als de TROS! dat doet lach ik me eerst helemaal te pletter, om vervolgens niet te kijken en hier posten.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus
Het spijt me wel, maar daar kan ik echt niet mee leven als Thomas Berge gaat
Dat was echt verschrikkelijk vervelend.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:45 schreef yvonne het volgende:
Jahaaaaaa Jan Smit: hij zingt onzuiver
Opbokken met je Volendamse kutzooi@!
Alles was onzuiver óf een favoriet van de Jeesquote:Op zondag 15 mei 2011 10:45 schreef yvonne het volgende:
Jahaaaaaa Jan Smit: hij zingt onzuiver
Opbokken met je Volendamse kutzooi@!
Nu komt Italië toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:49 schreef yvonne het volgende:
Nu een semi pauze, ik moet zeggen, het ziet er allemaal gelikt uit, prachtige show!
Vond je die portretten van hunzelf op het podium niet verschrikkelijk ijdel?quote:
Enormquote:Op zondag 15 mei 2011 10:58 schreef APK het volgende:
[..]
Vond je die portretten van hunzelf op het podium niet verschrikkelijk ijdel?
Ik vond het tamelijk lachwekkend dat ze zo'n gigantisch scherm op de achtergrond hadden en dat ze, in plaats van die te gebruiken, hun eigen bescheiden LED-screentjes hadden meegenomen.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:58 schreef APK het volgende:
[..]
Vond je die portretten van hunzelf op het podium niet verschrikkelijk ijdel?
Wees blij. Het enige nummer wat ik wil kennen is het telefoonnummer van Lenaquote:Op zondag 15 mei 2011 11:03 schreef yvonne het volgende:
Ah, Duitsland enige nummer dat ik nog niet kende.
Het leek of ze even hun eigen concertje kwamen doen op het festival, een soort extra pauze act ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 11:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het tamelijk lachwekkend dat ze zo'n gigantisch scherm op de achtergrond hadden en dat ze, in plaats van die te gebruiken, hun eigen bescheiden LED-screentjes hadden meegenomen.
Idd, heel erg leuk meisje!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:03 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wees blij. Het enige nummer wat ik wil kennen is het telefoonnummer van Lena
Shit, ik begin het nummer een heel klein beetje te waarderen.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:13 schreef Muis006 het volgende:
She's got her lipstick on here I come da da dum
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:13 schreef Muis006 het volgende:
She's got her lipstick on here I come da da dum
Hartstikke leuk zomernummer!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Shit, ik begin het nummer een heel klein beetje te waarderen.
Haha, de single-versie klinkt gewoon goed.quote:
Ja foutje, moest snel weg en snel opnemen dus, de eerste de beste gepakt.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:19 schreef Muis006 het volgende:
Jedward had echt een perfect ESFliedje. Lena vond ik vreselijk, per se sexy willen doen op het podium.
Ik heb trouwens via de BBC gekeken (met Graham Norton als commentator) want dat gezeik van de Tros..
Mijn favoriet.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:24 schreef yvonne het volgende:
Mooi lied van IJsland, ben benieuwd hoe hoog ze eindigen.
Zo klopt het beterquote:Op zondag 15 mei 2011 11:26 schreef sararaats het volgende:
met de halve finales zat ik nog in Berlijn
Nederland Volendam laatste, hoe laag kun je zakken?
quote:
Ook weinig geslapen of vind je het boring?quote:
De 3Jsquote:Op zondag 15 mei 2011 12:07 schreef yvonne het volgende:
Zit ik goddomme niet op te letten
Wie is de pauze act?
Laggequote:Op zondag 15 mei 2011 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wel veel geslapenHoe was je parteh gister
Ha ha, en nu het goede antwoordquote:
Dat je man voor slovenië was kan ik begrijpen. Mijn vriendin moet ook eens zo'n pakkie kopen mozes kriebel wat een lekker mokkelquote:
Het ging hem om de muziek en haar stem, naar de rest heeft ie niet gekekenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat je man voor slovenië was kan ik begrijpen. Mijn vriendin moet ook eens zo'n pakkie kopen mozes kriebel wat een lekker mokkel
Heb je van jezelf ook pics in zulke outfits post it!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zie? Het ging hem echt om de muziek![]()
Ze zong ook echt goed hoor...in tegenstelling tot heel veel andere landen
Die had zo'n broekpakding aan, mooi nr. wel op zich, maar ik vond er weinig aanquote:
Ieniemienie is ook cute maar die heeft ook een dikke reet in een broekpak.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ze heeft wel rare outfit ja, terwijl ze juist zo ultraslank is
Maar ze blijft cute
Tja, die vuist moet erin passen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieniemienie is ook cute maar die heeft ook een dikke reet in een broekpak.
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieniemienie is ook cute maar die heeft ook een dikke reet in een broekpak.
Ik moest ff nadenkenquote:
Nope, om 11 uur viel ik om dus ben bedwaarts getogen. En vanmorgen zat ik net tussen journaals door telkens in de auto dus ik las net pas wie gewonnen heeft. OMFG.quote:
Shame on you.quote:
Idd OMFFFFG, echt een onterechte winnaarquote:Op zondag 15 mei 2011 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, om 11 uur viel ik om dus ben bedwaarts getogen. En vanmorgen zat ik net tussen journaals door telkens in de auto dus ik las net pas wie gewonnen heeft. OMFG.
Nee, het was een goed in elkaar gezet liedje, de performance was goed en de zang was ook redelijk. Ik vond het een erg terechte winnaar!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd OMFFFFG, echt een onterechte winnaar
Zang redelijk?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, het was een goed in elkaar gezet liedje, de performance was goed en de zang was ook redelijk. Ik vond het een erg terechte winnaar!
Ik vond het echt slechtquote:
Volgens mij fap jij gewoon op die zangeres.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, het was een goed in elkaar gezet liedje, de performance was goed en de zang was ook redelijk. Ik vond het een erg terechte winnaar!
Of ik erop fap heeft er niks mee te makenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij fap jij gewoon op die zangeres.![]()
Kom op zeg, er waren veel betere nummers, zowel qua performance als qua zang.
Ik vond Italie beter dan Azerbeidjan. Aze had een te 'gewoon' nummer.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Of ik erop fap heeft er niks mee te maken![]()
Maar geef toe, het was toch gewoon een lekker nummer, een typisch nummer dat wint, en verder was alles toch wel goed? Niet heel uitzonderlijk, maar gewoon goed? Wat had jij dan liever gezien?
Frankrijk, Italië want dat was eens wat anders.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Of ik erop fap heeft er niks mee te maken![]()
Maar geef toe, het was toch gewoon een lekker nummer, een typisch nummer dat wint, en verder was alles toch wel goed? Niet heel uitzonderlijk, maar gewoon goed? Wat had jij dan liever gezien?
Frankrijk was verschrikkelijk vals!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef Cat22 het volgende:
Frankrijk, Italië want dat was eens wat anders.
Dat haar hing voor z'n orenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond zijn haar wel mooi.
Daarmee is dan ook alles gezegd.
Italië was echt een genre dat niet past bij het Songfestival, waarom moet het dan opeens winnen? Het is niet een "lekker" nummer, niet catchy en hooguit bijzonder vanwege het genre. Maar niet heel uitzonderlijk goed of ook een veel betere performance dan Azerbeidzjan. Hooguit qua zang, maar daar was die Italiaan ook echt niet vlekkeloos in.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Frankrijk, Italië want dat was eens wat anders.
En als het dan toch zo'n standaard ESF nummer had moeten worden dan hadden ze beter voor Zweden kunnen gaan of wat andere landen waarvan ik nu geen zin heb om ze op te zoeken. Want wel zuiver.
Ik ben vanaf half 7 op, eerst maar eens een hapje eten.
Ow ja, klopt, die deed het gisteravond niet zo goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:27 schreef APK het volgende:
[..]
Frankrijk was verschrikkelijk vals!
Ik had echt medelijden met die jongen
Ow ja, als je alleen maar makkelijk in het gehoor liggende feelgood muziek wil hebben (omdat dat blijkbaar bij het ESF past) dan moet je vooral niet voor een inzending als Italië of Frankrijk gaan. Geef je de boodschap even aan Lordi door? (draak van een nummer maar wel iets wat opvalt) Ik vind de variatie juist leuk, zou het doodzonde vinden als er alleen maar dezelfde soort nummers ingezonden gaan worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Italië was echt een genre dat niet past bij het Songfestival, waarom moet het dan opeens winnen? Het is niet een "lekker" nummer, niet catchy en hooguit bijzonder vanwege het genre. Maar niet heel uitzonderlijk goed of ook een veel betere performance dan Azerbeidzjan. Hooguit qua zang, maar daar was die Italiaan ook echt niet vlekkeloos in.
En Frankrijk was ronduit vals.
Zweden was denk ik het tweede land dat ik echt verdiend zou vinden, ik vond het zelf verder ook een leuk nummer.
Inderdaad anders, maar zelf vond ik Italië veel leukerquote:Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, klopt, die deed het gisteravond niet zo goed.Op basis van gisteravond had hij idd niet mogen winnen. Maar je moet het met me eens zijn dat het wel 'wat anders' was.
![]()
Maar dan dus Italië met hun jazzy nummer, ik vond het leuk.
Dat was die dekzwabber toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond zijn haar wel mooi.
Daarmee is dan ook alles gezegd.
Cozz tonight it is showtimequote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik was wel blij dat dat 1273 down the Rockefeller street niet had gewonnenik werd er simpel van na een tijdje.
Liedjes die opvallen winnen gewoon of helemaal niet, dat gebeurt gewoon. Maar het grootste gedeelte van de verdiende winnaars zijn "feelgood"-liedjes. Variatie is ook erg goed, maar het grootste deel is wel hetzelfde genre. Iets origineels mag ook, graag zelfs, maar dan moet dat wel heel goed gedaan zijn wil het winnen. De meeste liedjes zijn "feelgood"-nummers, dus is het ook normaal als die winnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, als je alleen maar makkelijk in het gehoor liggende feelgood muziek wil hebben (omdat dat blijkbaar bij het ESF past) dan moet je vooral niet voor een inzending als Italië of Frankrijk gaan. Geef je de boodschap even aan Lordi door? (draak van een nummer maar wel iets wat opvalt) Ik vind de variatie juist leuk, zou het doodzonde vinden als er alleen maar dezelfde soort nummers ingezonden gaan worden.
En ik blijf het nog steeds niet met je eens over de zang en performance van Az. Performance was gewoontjes en zang was slecht.
Dat is misschien wel sneu en jammer (ook al vind ik het nummer van Italië zelf niet echt leuk), maar het gebeurt wel zo. De meeste liedjes zijn "feelgood"-liedjes, dus is het ook niet raar als ze winnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het is toch het 'songfestival', niet het 'maak hier blije kutmuziek die altijd hetzelfde klinkt festival'?
Dus dan is het toch best sneu dat een onwijs origineel en goed gezongen iets niet wint omdat het geen ESF genre zou zijn?
Ik gok dat de TROS volgend jaar gewoon weer een Thomas Berge ofzo stuurt hoor. Of wellicht íets gewaagder met een goeie zangeres. Maar het zal vast 'vissen uit eigen vijver' blijven...quote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef yvonne het volgende:
Ik vond het gewoon weer leuk, leuke liedjes, goede show.
En hopelijk het einde van de paling-maffia
Ja maar Ierland was toch veel toffer dan dan Azerbeidzjan?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef yvonne het volgende:
Ik vond het gewoon weer leuk, leuke liedjes, goede show.
En hopelijk het einde van de paling-maffia
Dat hebben ze gister al gezegdquote:Op zondag 15 mei 2011 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok dat de TROS volgend jaar gewoon weer een Thomas Berge ofzo stuurt hoor. Of wellicht íets gewaagder met een goeie zangeres. Maar het zal vast 'vissen uit eigen vijver' blijven...
Mooi pr praatje.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is misschien wel sneu en jammer (ook al vind ik het nummer van Italië zelf niet echt leuk), maar het gebeurt wel zo. De meeste liedjes zijn "feelgood"-liedjes, dus is het ook niet raar als ze winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |