quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik weet ook wel dat dat het (ook) is, maar ik kan er even niet meer omheen nu zeg maar
[..]
Ja, maar er zijn zoveel dingen die hier gebeurd zijn die daar nooit meer zullen gebeuren, dieren en mensen die daar nooit meer kunnen komen, daar kan ik echt om janken nu
Ben je nu naakt?quote:
Ik was me weer aan het aankledenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo, het is onbeschoft Cat's vraag niet te beantwoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Jup. En ik vind het terecht dat ze niet door gingen maar laatste vind ik echt niet terecht en heel zielig. Wel mooi voor de TROS. Dat wel.quote:
Laatste is wel echt heel sneu ja, ik heb het verder niet gezien maar ik vond het helemaal geen slecht nummer ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. En ik vind het terecht dat ze niet door gingen maar laatste vind ik echt niet terecht en heel zielig. Wel mooi voor de TROS. Dat wel.
Tweet van Jaap Kwakman net:
Italie 2e! Super! Wij laatste in 2e halve finale.... 1 ding staat vast, wij hebben geen verstand van ESF. Dat blijkt.... JK
Op zondag 15 mei 2011 00:31 schreef Temlin het volgende:
Hoezo? Heel veel mannen deden het vanavond meer dan prima!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef Karina het volgende:
Meidengroep dus maar volgend jaar. met mannen maak je echt geen kans, dat blijkt wel. Al zou je denken dat vrouwen meer stemmen dan mannen eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |