Gemeenschappelijke toiletruimte, how very Romeins.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, alles wat enigszins in een gemeenschappelijke ruimte kan wil je juist daar denk ik?
Weddenschapjes?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Het kijkt zo weer een stuk leuker met wat mini weddenschapjes
Daarom ga ik haast nooit naar de AH. Veel teveel lekkere kant-en-klaar dingen. En veel te duur. Zelfs al zijn ze in de korting. Al was de aardappelsalade met appel en amandel, gecombineerd met stukjes zalm wel ergquote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar had ik nul van mijn weddenschappen goedHet is ook maar voor de fun.
Ik heb nu gewed:
- dat Zweden boven Denemarken eindigt
- dat Azerbaijan NIET in de top 10 eindigt (soms moet je risico durven nemen)
- dat Italiƫ wint (Frankrijk winnen of Ierland was de moeite niet om op te wedden)
- dat er minstens 1 land op 0 blijft staan
Ja, online wedden op Eurovisie, heeft APK me geleerd vorig jaarquote:
APK is niet goed voor je.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, online wedden op Eurovisie, heeft APK me geleerd vorig jaar
Vorig jaar had ik alles fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wanneer kunnen we wedden op de huwelijksdatum?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, online wedden op Eurovisie, heeft APK me geleerd vorig jaar
Vorig jaar had ik alles fout
Van wie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we wedden op de huwelijksdatum?![]()
Hier niet, sinds ik een flatscreen heb past er zelfs geen kat meer op.quote:
quote:
http://www.publiekeomroep(...)er-band-foo-fightersquote:De docu 'Foo Fighters: Back & Forth' duikt in de geschiedenis en de levens van de bandleden van de Foo Fighters.
Wat wil je als band nog na 15 jaar rocken, honderden stadionoptredens, spelen als headliner op de grootste festivals, miljoenen verkochte albums, zes Grammy's en tig Top-10 hits? Antwoord: een film waarin het allemaal is vastgelegd natuurlijk!
Spanningen
De documentaire laat de speciale band tussen de leden onderling zien, maar ook de spanningen die de Foo Fighters hebben gemaakt tot de band die ze vandaag de dag zijn.
Nirvana
In de film worden de bandleden geļnterviewd en komen nooit eerder vertoonde beelden voorbij. Dave Grohl, Pat Smear, Nate Mendel, Taylor Hawkins and Chris Shiflett worden gevolgd vanaf het tragische moment dat Nirvana uit elkaar valt, via de eerste optredens in kleine clubs tot aan de enorme concerten voor meer dan 80.000 mensen.
Laatste album
De documentaire werkt toe naar de opnamen van het laatste album van de band Wasting Light, dat op 11 april is uitgebracht. In exclusieve behind-the-scenes beelden is te zien hoe de band te werk gaat in de garage van David, waar het hele creatieve proces zich afspeelt.
Foo Fighters: Back & Forth, zaterdag 14 mei om 00.00 uur te zien op Nederland 3 in 3 On Stage
Ah, je verwacht weer een rel?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Hmmm, ik denk dat ik er maar vroeg in duik
Weer? Heb ik iets gemist?quote:
En een verse slipperdebip.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou Greys heer G. al deskundig het huis uitgewerkt hebben, de telefoon uit en de bel eraf?
En het kladblok + pen, zakje nootjes en blikje mixie al klaar hebben staan?
Nee hoor, maar toen het een paar weken geleden in F&F ontplofte had Ing net om 23.00 uur aangekondigd dat ze op tijd (en wel nu) naar bed ging. Om 2.00 uur was ze nog wakker.quote:
Volgens mij ga je weinig van je bad meekrijgen dan.quote:Hier ook een vroegertje. Zo ff in baddenk ik daarna de luikjes ook amper mee open kan houden
En nu al moe? Watje.quote:
Neuh, niet perse daardoor, vorig weekend nou ook niet echt uitgerustquote:
Trust dan alvast.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, niet perse daardoor, vorig weekend nou ook niet echt uitgerustEn het was verder wel druk weekje, dus ik ga gewoon lekker op tijd mn mandje in
Why?quote:
Omdat het vermoeiend is, ik ben helemaal kapot, en ik zit nu in een stom leeg huis, en ik realiseer me nu pas dat ik hier ZO veel goede herinneringen hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En dat is het.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat het vermoeiend is, ik ben helemaal kapot, <verhaal>
Ja, en ik weet ook wel dat dat het (ook) is, maar ik kan er even niet meer omheen nu zeg maarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat is het.Verhuizen is hartstikke vermoeiend (zeker als je nog zoveel opknapwerk moet doen) en als je moe bent weegt alles extra zwaar. Je zit nu op een kantelpunt, 2 huizen die geen thuis zijn. En dat is kut.
Ja, maar er zijn zoveel dingen die hier gebeurd zijn die daar nooit meer zullen gebeuren, dieren en mensen die daar nooit meer kunnen komen, daar kan ik echt om janken nuquote:Maar over een week ben je over en ga je in je nieuwe huis herinneringen maken.![]()
En waarom zou je daar niet een flink potje om janken? Dat is toch niet gek?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik weet ook wel dat dat het (ook) is, maar ik kan er even niet meer omheen nu zeg maar
[..]
Ja, maar er zijn zoveel dingen die hier gebeurd zijn die daar nooit meer zullen gebeuren, dieren en mensen die daar nooit meer kunnen komen, daar kan ik echt om janken nu
Jij wacht tot Ing naar bed wil gaan?quote:
Waar is Ing?quote:
Naar bed?quote:
Oh, dus we kunnen rellen?quote:
Neehee! Dat moet als zij naar Bed Wil Gaan.quote:
Owquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neehee! Dat moet als zij naar Bed Wil Gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |