We zijn nog steeds recordhouder met meeste overwinningenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, ik ben er zuur van. Van de winnaar, van het feit dat we de allerslechtste allertijden zijn...
Niet Ierland?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
We zijn nog steeds recordhouder met meeste overwinningen
Ik ook, heel ergquote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, ik ben er zuur van. Van de winnaar, van het feit dat we de allerslechtste allertijden zijn...
Ja, allemaal uit een tijd ver voor de mijnequote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee we zijn 4e qua overwinningenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg. Het heeft echt niks, het is niet fout-leuk (jedward, moldavië), het is niet sentimenteel-mooi (Litouwen, Finland, Frankrijk), het is geen mooi liedje (Italië, IJsland)... Het is slecht en vals.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, heel erg
Kijk dat we niet door waren, was terecht. Maar allerslechtst vind ik heel sneu.
Het enige positieve daar aan is dat de TROS zich moet schamen, maar voor de Jees vind ik het echt heel triest.
En die winnaar, S kwam net binnen toen ze het winnende nummer gingen spelen en die zei 'Jezus, heeft dit gewonnen? Het is vals, heel slecht, kan er niets leuks aan ontdekken'.
Of Bosnië. Deed het nog best aardig in de ranglijst.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
Ja, had dan Jedward maar laten winnen, dat was tenminste nog lollig en catchy.
Wel een hele goeie zanger vooral live. Denk als je er een soort dance nummer van maakt ala Zweden het best weleens zou kunnen scoren.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Thomas Berge vind ik het meest verschrikkelijke wat je kan bedenken. En dan druk ik mij erg zachtjes uit.
quote:Openbaar vervoer
Bakoe beschikt over een metrosysteem, de metro van Bakoe. Het systeem bestaat uit twee lijnen.
Het is heel simpel. De TROS kiest ALLEEN artiesten die weleens optreden op die boten/vakanties en muziekfeesten en die dus een contract met de TROS hebben. Iemand als Waylon (wat ik graag zou zien volgend jaar) gaat dus never ever gekozen worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee Greys, dat quote ik niet, ik ben bang dat de Tros dat lekker arrogant doorzet
Greysquote:Op zondag 15 mei 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
Thomas Berge![]()
Quote het maar, als die volgend jaar meedoet wil ik geen ESF mod zijn
Serieusquote:
Ben geneigd om een mailtje naar de TROS te sturen dat ze Thomas Berge niet mogen sturen omdat dan mijn lieve medemoderator niet meer wil moderaten en ik daar niet mee kan levenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus
Het spijt me wel, maar daar kan ik echt niet mee leven als Thomas Berge gaat
Alleen als hij het doet. Of een ander TROS geneuzeltje.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben geneigd om een mailtje naar de TROS te sturen dat ze Thomas Berge niet mogen sturen omdat dan mijn lieve medemoderator niet meer wil moderaten en ik daar niet mee kan leven.
Ik weet niet of ik ESF wel wil doen zonder jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |