(Telegraaf)quote:Onvoldoende capaciteit
Het is nog wel een vraagteken of Azerbeidzjan in staat is om het grote evenement te organiseren. Het land heeft onvoldoende hotelcapaciteit in de hoofdstad om het Songfestival te organiseren. Daarover gaat de EBU de komende weken met het land in gesprek.
Het Eurovisie Songfestival zal volgend jaar worden gehouden op 22, 24 en 26 mei.
Kan het niet vaak genoeg zeggen en mee eens zijn idd. Met als toppunt de greenroom achter dat lichtscherm. Gewoon prachtig! had niet verwacht dat ze het zo perfect zouden aanpakken eigenlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:06 schreef Greys het volgende:
Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens dat ze hier mogen komen Songfestivallen, in godsnaam niet zeg. Dan gaat de TROS helemaal uit haar dakkie.
Een betere organisatie dan de Duitsers dit jaar wordt nog lastig de komende jaren voor wie dan ook, trouwens
Verdomme, ik verdring de TROS en haar dikke vinger in de pap steeds.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:06 schreef Greys het volgende:
Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens dat ze hier mogen komen Songfestivallen, in godsnaam niet zeg. Dan gaat de TROS helemaal uit haar dakkie.
Dat zegt ook niemand, dat er wat mis met ze isquote:Op zondag 15 mei 2011 02:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik denk dat dit allemaal goed gaat lopen. Azerbeidzjan kan razendsnel bouwen en is wat dat betreft een "effectieve dictatuur" zoals Dubai. Ze hebben geld, en ze kunnen zo de infrastructuur verbeteren (wegen, vergroten luchthaven), de hotelbeddencapaciteit vermeerderen en een stadion van 25000 toeschouwers bouwen. 35000 toeschouwers is dit jaar dan ook een uitzondering.
Ik heb er vertrouwen in, ik denk dat het zonder problemen gaat verlopen en dat alles goed zal gaan gebeuren, de productie zal echt niet minder zijn dan in andere jaren. Wel ben ik benieuwd naar de openingsfilmpjes en de aankleding, of dat nou authentiek Azerbeidzjaans gaat gebeuren, of dat het een heel strak goed geregeld festival wordt zoals in Moskou. Ik denk dat laatste. Met Azerbeidzjan is echt niks mis.
Wordt de hele show dan op poten gezet door het organiserende land?quote:Op zondag 15 mei 2011 09:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik weet zeker dat ze een enorme show gaan neerzetten. Die willen laten zien dat ze het kunnen en
zullen alles uit de kast halen om het een succes te laten worden
Klopt. Toen had Nederland ook aangeboden om het te organiserenquote:Op zondag 15 mei 2011 02:05 schreef Cee het volgende:
Was er een tijd terug niet zo'n zelfde vraag over een winnend land? Estland volgens mij?
Organisatie was wel goed maar die act tijdens het tellen was een en al bagger.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:06 schreef Greys het volgende:
Een betere organisatie dan de Duitsers dit jaar wordt nog lastig de komende jaren voor wie dan ook, trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |