abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 mei 2011 @ 01:57:49 #1
163650 Greys
pi_96825191
Over Eurovisie winnaar Azerbeidzjan:

quote:
Onvoldoende capaciteit
Het is nog wel een vraagteken of Azerbeidzjan in staat is om het grote evenement te organiseren. Het land heeft onvoldoende hotelcapaciteit in de hoofdstad om het Songfestival te organiseren. Daarover gaat de EBU de komende weken met het land in gesprek.
Het Eurovisie Songfestival zal volgend jaar worden gehouden op 22, 24 en 26 mei.
(Telegraaf)

Zit wel wat in, want een locatie waar 35.000 man in kunnen hebben ze ook niet naar het schijnt. En hotels dus ook lang niet voldoende.

Benieuwd hoe dat gaat aflopen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 15-05-2011 02:04:31 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport / Supervogel zondag 15 mei 2011 @ 02:02:56 #2
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96825328
Haal dat metrolijnen maar weg, dat zei ik ook op de FP en ik werd uitgekafferd.
Rome heeft er ook twee, en Amsterdam drie. :+

Verder; Telegraaf :')
pi_96825373
Iran, buurland, wil vast wel helpen :P
dag
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 mei 2011 @ 02:05:31 #4
163650 Greys
pi_96825393
Telegraaf :') idd. Maar ben toch benieuwd omdat de EBU inderdaad een eis stelt qua hotelcapaciteit aan de organiserende stad. Dat heeft Sietse Bakker - die daar werkt - idd hier op FOK! verteld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 15 mei 2011 @ 02:05:36 #5
87554 Cee
Welluk?
pi_96825395
Was er een tijd terug niet zo'n zelfde vraag over een winnend land? Estland volgens mij? Die was het ook gelukt uiteindelijk. Azerbeidzjan staat erom bekend als een dolle stier zo graag het ESF te winnen dus ik neem aan dat ze zich op de consequenties van een eventuele winst hebben voorbereid. Tenminste, dat hoop ik voor ze.
Het zal wel een productie van likmevestje zijn ten opzichte van de monster-productie van Duitsland dit jaar maar ach, alles heeft z'n charme.

En anders mogen ze lekker hier komen songfestivallen. w/
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 mei 2011 @ 02:06:54 #6
163650 Greys
pi_96825421
Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens dat ze hier mogen komen Songfestivallen, in godsnaam niet zeg. Dan gaat de TROS helemaal uit haar dakkie.

Een betere organisatie dan de Duitsers dit jaar wordt nog lastig de komende jaren voor wie dan ook, trouwens _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96825522
Ik denk dat dit allemaal goed gaat lopen. Azerbeidzjan kan razendsnel bouwen en is wat dat betreft een "effectieve dictatuur" zoals Dubai. Ze hebben geld, en ze kunnen zo de infrastructuur verbeteren (wegen, vergroten luchthaven), de hotelbeddencapaciteit vermeerderen en een stadion van 25000 toeschouwers bouwen. 35000 toeschouwers is dit jaar dan ook een uitzondering.

Ik heb er vertrouwen in, ik denk dat het zonder problemen gaat verlopen en dat alles goed zal gaan gebeuren, de productie zal echt niet minder zijn dan in andere jaren. Wel ben ik benieuwd naar de openingsfilmpjes en de aankleding, of dat nou authentiek Azerbeidzjaans gaat gebeuren, of dat het een heel strak goed geregeld festival wordt zoals in Moskou. Ik denk dat laatste. Met Azerbeidzjan is echt niks mis.
  zondag 15 mei 2011 @ 02:11:54 #8
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_96825548
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 02:06 schreef Greys het volgende:
Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens dat ze hier mogen komen Songfestivallen, in godsnaam niet zeg. Dan gaat de TROS helemaal uit haar dakkie.

Een betere organisatie dan de Duitsers dit jaar wordt nog lastig de komende jaren voor wie dan ook, trouwens _O_
Kan het niet vaak genoeg zeggen en mee eens zijn idd. Met als toppunt de greenroom achter dat lichtscherm. Gewoon prachtig! had niet verwacht dat ze het zo perfect zouden aanpakken eigenlijk.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  ESF Reporter zondag 15 mei 2011 @ 02:15:19 #9
87554 Cee
Welluk?
pi_96825647
quote:

Verdomme, ik verdring de TROS en haar dikke vinger in de pap steeds. :D En dat terwijl ze nu niet bepaald subtiel aanwezig zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 mei 2011 @ 02:15:37 #10
163650 Greys
pi_96825654
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 02:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik denk dat dit allemaal goed gaat lopen. Azerbeidzjan kan razendsnel bouwen en is wat dat betreft een "effectieve dictatuur" zoals Dubai. Ze hebben geld, en ze kunnen zo de infrastructuur verbeteren (wegen, vergroten luchthaven), de hotelbeddencapaciteit vermeerderen en een stadion van 25000 toeschouwers bouwen. 35000 toeschouwers is dit jaar dan ook een uitzondering.

Ik heb er vertrouwen in, ik denk dat het zonder problemen gaat verlopen en dat alles goed zal gaan gebeuren, de productie zal echt niet minder zijn dan in andere jaren. Wel ben ik benieuwd naar de openingsfilmpjes en de aankleding, of dat nou authentiek Azerbeidzjaans gaat gebeuren, of dat het een heel strak goed geregeld festival wordt zoals in Moskou. Ik denk dat laatste. Met Azerbeidzjan is echt niks mis.
Dat zegt ook niemand, dat er wat mis met ze is :+

En ze zullen idd flink moeten gaan bouwen. Ze hebben er idd de centen voor.
Ik weet niet wat de EBU voor eisen heeft, of dat binnen een korte tijd klaar moet zijn ivm verdere voorbereidingen e.d. Maar dat denk ik niet, want in Duitsland gingen ze ook pas kort voor het Eurovisie aan de slag in de Arena. Dus het moet te doen zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 mei 2011 @ 03:40:26 #11
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_96827083
In de Oekraine was ook paar maanden voor uitzending nog helemaal niks geregeld. Dan wordt de EBU boos en gaat dreigen.

En dan gaat de president garant staan, en zul je zien wat er allemaal mogelijk is. Zou me niets verbazen als Azerbeidzjan gewoon een mooie show voorschotelt, ze zullen toch goed voor de dag willen komen.
pi_96827099
Als Nederland maar niet zo gek is om de organisatie over te nemen. Ik acht ons land tot zo'n debiele actie in staat.
  zondag 15 mei 2011 @ 09:27:42 #13
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96828267
Ik weet zeker dat ze een enorme show gaan neerzetten. Die willen laten zien dat ze het kunnen en
zullen alles uit de kast halen om het een succes te laten worden
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_96828283
Dat mensen denken dat wij iets over moeten nemen geeft wel aan hoe het met onze kennis van die landen gesteld is denk ik dan... ;)
pi_96828438
De Azeri jagen al een aantal jaar op de overwinning, dus ze zullen ongetwijfeld rekening gehouden hebben met een eventuele organisatie.
Beetje simpel gedacht van de Telegraaf, dit.
  zondag 15 mei 2011 @ 10:34:03 #16
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_96829188
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik weet zeker dat ze een enorme show gaan neerzetten. Die willen laten zien dat ze het kunnen en
zullen alles uit de kast halen om het een succes te laten worden
Wordt de hele show dan op poten gezet door het organiserende land?
Ik heb altijd het idee gehad dat er een westers EBU team naartoe vliegt en daar 99% van de show regelt. En dat de plaatselijke invloed vervolgens beperkt blijft tot presentatoren, postcard filmpjes, etc.
Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat Azerbeidzjan de capaciteit en de ervaring heeft om iets dat zo grootschalig is door hun staatsomroep te laten organiseren.
pi_96829357
Moet je eens zien wat Azerbeidzjan in zo'n korte tijd wel niet allemaal uit de grond stampt:
http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1932

Zo indrukwekkend dat Discovery Channel er een speciale uitzending van maakte:

Bakoe graat groots worden, al hoop ik stiekem dat de Azerbeidzjaanse authenticiteit ook naar voren komt. :Y
  Admin zondag 15 mei 2011 @ 14:23:01 #18
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96837041
Telegraaf :')
Echt heerlijk weer, dat land ligt ver weg dus moet wel achterlijk zijn :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 mei 2011 @ 14:28:03 #19
163650 Greys
pi_96837298
Er zal wel een persberichtje van de EBU uit zijn gegaan denk ik eerder, want de nieuwe data voor het Eurovisie voor volgend jaar stonden ook al in het bericht van de Telegraaf.

En de EBU zal ook écht wel in gesprek gaan met Azerbeidzjan, maar dat zal dan idd meer zijn om de gestelde eisen te bespreken en te vragen wanneer het klaar kan zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96837553
Azerbeidzjan regelt dit heus wel. Zo'n kans voor promotie krijgen ze misschien in geen 20 jaar meer.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:54:59 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96842178
Hoewel ik het niet eens ben met de winnaar, en ik Azerbeidjan echt te ver weg vind om heen te reizen :'), ben ik wel erg benieuwd (nu al :+ ) naar wat voor show ze maken. Als er geld is, is alles mogelijk in een jaar.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 17:42:29 #22
43556 miss_dynastie
pi_96847922
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 02:05 schreef Cee het volgende:
Was er een tijd terug niet zo'n zelfde vraag over een winnend land? Estland volgens mij?
Klopt. Toen had Nederland ook aangeboden om het te organiseren :')
Anyway, 't zal ze vast wel lukken, maar ik voel geen enkele behoefte om te gaan, ik erken ze niet als winnaar :+ w/
  zondag 15 mei 2011 @ 17:49:45 #23
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_96848162
quote:
Organisatie was wel goed maar die act tijdens het tellen was een en al bagger.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_96855686
Ik denk dat een land als Azerbaijan het wel gaat lukken om het te organiseren. Lijkt me wel dat het minder een europees feestje wordt met een locatie die zo decentraal is.

Overigens ben ik het eens met het commentaar op de 'pauze act', die sloeg echt nergens op.
pi_96867966
Een sobere aankleding zonder ledschermen enzo komt de TROS wel goed uit... dan hoeven ze daar weer niet over na te denken :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')