Hoezo? Heel veel mannen deden het vanavond meer dan prima!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef Karina het volgende:
Meidengroep dus maar volgend jaar. met mannen maak je echt geen kans, dat blijkt wel. Al zou je denken dat vrouwen meer stemmen dan mannen eigenlijk...
Zoals ik al eens eerder zei:quote:Op zondag 15 mei 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. En ik vind het terecht dat ze niet door gingen maar laatste vind ik echt niet terecht en heel zielig. Wel mooi voor de TROS. Dat wel.
Wel erg jammer natuurlijk..quote:Op zondag 15 mei 2011 00:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nederland heeft bijna geen diaspora en de meeste Nederlandse muzikanten kent men buiten
Nederland niet. Dat, én het feit dat Nederlanders niet op Nederland mogen stemmen is funest.
Waylon of Adlicious.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus; Do volgend jaar.
Past enigszins in het TROS plaatje, lekker wijf, kan zowel een ballad als disco stampert doen, in engels of nederlands
Ja maar niet gewonnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo? Heel veel mannen deden het vanavond meer dan prima!
Italië, Zweden, Ierland, Denemarken.
Kende IEMAND deze Azerbaijaanse muzikanten dan denk je buiten Azerbaijan?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zoals ik al eens eerder zei:
[..]
Wel erg jammer natuurlijk..
Nee maar je 'met mannen maak je geen kans' opmerking vind ik echt niet terechtquote:
De ellende is een beetje dat volgens buiten de 100% NL artiesten of mensen die toch wel wat met de TROS hebben de meeste Nederlandse artiesten het gewoon niet zien zitten. Vraag me serieus af of iemand zoals Waylon zoiets zou willen doen...quote:
Denk het ook niet, misschien als het een HEEL bekende artiest is, maar die zal niet meedoen.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kende IEMAND deze Azerbaijaanse muzikanten dan denk je buiten Azerbaijan?
Ik denk echt niet dat dat belangrijk is, of men je artiest in het buitenland kent.
Geen kans ja ok, beetje overdreven, maar ik ben wel verbaasd dat die vrouwen hebben gewonnen, omdat ik niet snap wie er dan op heeft gestemd? Het liedje was niet geweldig, de vrouwen waren wel mooi.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar je 'met mannen maak je geen kans' opmerking vind ik echt niet terecht
Waylon is geen homo dus die wil niet!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:39 schreef RiftNL het volgende:
Waylon is de perfecte kandidaat. Good looking toyboy en wereldstem, niet voor niets onder contract bij Motown Records waar Michael Jackson ook onder gezeten heeft. Please geen Ben Saunders (zijn bereik haalt het bij lange na niet bij die van Waylon)
Vergeet de diaspora niet, die groepen zijn groter dan je denktquote:Op zondag 15 mei 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kende IEMAND deze Azerbaijaanse muzikanten dan denk je buiten Azerbaijan?
Ik denk echt niet dat dat belangrijk is, of men je artiest in het buitenland kent.
Hahah homo gehalte is aardig gedaalt laatste jaren (gelukkig maar)quote:Op zondag 15 mei 2011 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waylon is geen homo dus die wil niet!!
Veel want dat buurlanden elkaar punten geven hou je altijd, wij doen daar ook aan mee. De winnaar van het songfestival wordt niet hierdoor bepaald. Het is gewoon belangrijk of je 5, 6 of 10 punten krijgt van bijvoorbeeld Rusland, DAAR wordt het verschil gemaaktquote:Op zondag 15 mei 2011 00:44 schreef Kaat38 het volgende:
Ik heb er weinig van gezien, de drie J's vond ik niet slecht, ook niet de beste maar onverdient laatste!
Ik heb wel gelachen vanavond om de punten, puur gokken: belgie stemt wel france enz.
Merendeel gokte ik goed, hoeveel heeft dit nog met muziek te maken?
Zweden boven Denemarkenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb wel 95 euro gewonnen met wedden geloof ik
Preciesquote:Op zondag 15 mei 2011 00:45 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Veel want dat buurlanden elkaar punten geven hou je altijd, wij doen daar ook aan mee. De winnaar van het songfestival wordt niet hierdoor bepaald. Het is gewoon belangrijk of je 5, 6 of 10 punten krijgt van bijvoorbeeld Rusland, DAAR wordt het verschil gemaakt
Denk dat dat te weinig is voor een vliegticket naar Bakoe.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb wel 95 euro gewonnen met wedden geloof ik
En ik had vlak voordat het begon nog 'Italie in Top 10' gewed.quote:
KLM-site weigert al spontaan de prijs uit te spugenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Denk dat dat te weinig is voor een vliegticket naar Bakoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |