Volgens mij fap jij gewoon op die zangeres.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, het was een goed in elkaar gezet liedje, de performance was goed en de zang was ook redelijk. Ik vond het een erg terechte winnaar!
Of ik erop fap heeft er niks mee te makenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij fap jij gewoon op die zangeres.![]()
Kom op zeg, er waren veel betere nummers, zowel qua performance als qua zang.
Ik vond Italie beter dan Azerbeidjan. Aze had een te 'gewoon' nummer.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Of ik erop fap heeft er niks mee te maken![]()
Maar geef toe, het was toch gewoon een lekker nummer, een typisch nummer dat wint, en verder was alles toch wel goed? Niet heel uitzonderlijk, maar gewoon goed? Wat had jij dan liever gezien?
Frankrijk, Italië want dat was eens wat anders.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Of ik erop fap heeft er niks mee te maken![]()
Maar geef toe, het was toch gewoon een lekker nummer, een typisch nummer dat wint, en verder was alles toch wel goed? Niet heel uitzonderlijk, maar gewoon goed? Wat had jij dan liever gezien?
Frankrijk was verschrikkelijk vals!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef Cat22 het volgende:
Frankrijk, Italië want dat was eens wat anders.
Dat haar hing voor z'n orenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond zijn haar wel mooi.
Daarmee is dan ook alles gezegd.
Italië was echt een genre dat niet past bij het Songfestival, waarom moet het dan opeens winnen? Het is niet een "lekker" nummer, niet catchy en hooguit bijzonder vanwege het genre. Maar niet heel uitzonderlijk goed of ook een veel betere performance dan Azerbeidzjan. Hooguit qua zang, maar daar was die Italiaan ook echt niet vlekkeloos in.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Frankrijk, Italië want dat was eens wat anders.
En als het dan toch zo'n standaard ESF nummer had moeten worden dan hadden ze beter voor Zweden kunnen gaan of wat andere landen waarvan ik nu geen zin heb om ze op te zoeken. Want wel zuiver.
Ik ben vanaf half 7 op, eerst maar eens een hapje eten.
Ow ja, klopt, die deed het gisteravond niet zo goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:27 schreef APK het volgende:
[..]
Frankrijk was verschrikkelijk vals!
Ik had echt medelijden met die jongen
Ow ja, als je alleen maar makkelijk in het gehoor liggende feelgood muziek wil hebben (omdat dat blijkbaar bij het ESF past) dan moet je vooral niet voor een inzending als Italië of Frankrijk gaan. Geef je de boodschap even aan Lordi door? (draak van een nummer maar wel iets wat opvalt) Ik vind de variatie juist leuk, zou het doodzonde vinden als er alleen maar dezelfde soort nummers ingezonden gaan worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Italië was echt een genre dat niet past bij het Songfestival, waarom moet het dan opeens winnen? Het is niet een "lekker" nummer, niet catchy en hooguit bijzonder vanwege het genre. Maar niet heel uitzonderlijk goed of ook een veel betere performance dan Azerbeidzjan. Hooguit qua zang, maar daar was die Italiaan ook echt niet vlekkeloos in.
En Frankrijk was ronduit vals.
Zweden was denk ik het tweede land dat ik echt verdiend zou vinden, ik vond het zelf verder ook een leuk nummer.
Inderdaad anders, maar zelf vond ik Italië veel leukerquote:Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, klopt, die deed het gisteravond niet zo goed.Op basis van gisteravond had hij idd niet mogen winnen. Maar je moet het met me eens zijn dat het wel 'wat anders' was.
![]()
Maar dan dus Italië met hun jazzy nummer, ik vond het leuk.
Dat was die dekzwabber toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond zijn haar wel mooi.
Daarmee is dan ook alles gezegd.
Cozz tonight it is showtimequote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik was wel blij dat dat 1273 down the Rockefeller street niet had gewonnenik werd er simpel van na een tijdje.
Liedjes die opvallen winnen gewoon of helemaal niet, dat gebeurt gewoon. Maar het grootste gedeelte van de verdiende winnaars zijn "feelgood"-liedjes. Variatie is ook erg goed, maar het grootste deel is wel hetzelfde genre. Iets origineels mag ook, graag zelfs, maar dan moet dat wel heel goed gedaan zijn wil het winnen. De meeste liedjes zijn "feelgood"-nummers, dus is het ook normaal als die winnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, als je alleen maar makkelijk in het gehoor liggende feelgood muziek wil hebben (omdat dat blijkbaar bij het ESF past) dan moet je vooral niet voor een inzending als Italië of Frankrijk gaan. Geef je de boodschap even aan Lordi door? (draak van een nummer maar wel iets wat opvalt) Ik vind de variatie juist leuk, zou het doodzonde vinden als er alleen maar dezelfde soort nummers ingezonden gaan worden.
En ik blijf het nog steeds niet met je eens over de zang en performance van Az. Performance was gewoontjes en zang was slecht.
Dat is misschien wel sneu en jammer (ook al vind ik het nummer van Italië zelf niet echt leuk), maar het gebeurt wel zo. De meeste liedjes zijn "feelgood"-liedjes, dus is het ook niet raar als ze winnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het is toch het 'songfestival', niet het 'maak hier blije kutmuziek die altijd hetzelfde klinkt festival'?
Dus dan is het toch best sneu dat een onwijs origineel en goed gezongen iets niet wint omdat het geen ESF genre zou zijn?
Ik gok dat de TROS volgend jaar gewoon weer een Thomas Berge ofzo stuurt hoor. Of wellicht íets gewaagder met een goeie zangeres. Maar het zal vast 'vissen uit eigen vijver' blijven...quote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef yvonne het volgende:
Ik vond het gewoon weer leuk, leuke liedjes, goede show.
En hopelijk het einde van de paling-maffia
Ja maar Ierland was toch veel toffer dan dan Azerbeidzjan?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:55 schreef yvonne het volgende:
Ik vond het gewoon weer leuk, leuke liedjes, goede show.
En hopelijk het einde van de paling-maffia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |