Het ging hem om de muziek en haar stem, naar de rest heeft ie niet gekekenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat je man voor slovenië was kan ik begrijpen. Mijn vriendin moet ook eens zo'n pakkie kopen mozes kriebel wat een lekker mokkel
Heb je van jezelf ook pics in zulke outfits post it!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zie? Het ging hem echt om de muziek![]()
Ze zong ook echt goed hoor...in tegenstelling tot heel veel andere landen
Die had zo'n broekpakding aan, mooi nr. wel op zich, maar ik vond er weinig aanquote:
Ieniemienie is ook cute maar die heeft ook een dikke reet in een broekpak.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ze heeft wel rare outfit ja, terwijl ze juist zo ultraslank is
Maar ze blijft cute
Tja, die vuist moet erin passen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieniemienie is ook cute maar die heeft ook een dikke reet in een broekpak.
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieniemienie is ook cute maar die heeft ook een dikke reet in een broekpak.
Ik moest ff nadenkenquote:
Nope, om 11 uur viel ik om dus ben bedwaarts getogen. En vanmorgen zat ik net tussen journaals door telkens in de auto dus ik las net pas wie gewonnen heeft. OMFG.quote:
Shame on you.quote:
Idd OMFFFFG, echt een onterechte winnaarquote:Op zondag 15 mei 2011 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, om 11 uur viel ik om dus ben bedwaarts getogen. En vanmorgen zat ik net tussen journaals door telkens in de auto dus ik las net pas wie gewonnen heeft. OMFG.
Nee, het was een goed in elkaar gezet liedje, de performance was goed en de zang was ook redelijk. Ik vond het een erg terechte winnaar!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd OMFFFFG, echt een onterechte winnaar
Zang redelijk?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, het was een goed in elkaar gezet liedje, de performance was goed en de zang was ook redelijk. Ik vond het een erg terechte winnaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |