Valt wel meequote:
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:50 schreef APK het volgende:
[..]
Valt wel mee
We hebben gisteren alles al gezien, inclusief puntentelling
Natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:50 schreef APK het volgende:
[..]
Valt wel mee
We hebben gisteren alles al gezien, inclusief puntentelling
Hoi Erik uit Modulatië!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog niks van de finale gezien. Zoals het hoort
.
Pas aan het eind van het jaar, dus geen vrees.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
OH NOES
Ik hoorde net dat alleen Dino overgebleven was en Bosnië automagisch winnaar was.
Welkom to Sarajevo in 2012!
Oh wacht, de wereld verging toch in 2012?
Morgen, 14:30, Amsterdam Arenaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoe laat begint het, ik kan niet wachten!
3-1 voor Ajax?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:14 schreef Onnoman het volgende:
de uitslag is al doorgelekt.. ik heb het papiertje in mijn handen..
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je uitslag doorlekt, misschien even een dokter opzoeken?
Het is hier altijd gezelligquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:53 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Wat is het hier al gezellig in de SC
Het is dan ook al middagquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:53 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Wat is het hier al gezellig in de SC
Gewoon nu tien minuutjes wat doen, dan weer even niksen, dan weer tien minuutjes. En voor je het weet ben je klaar!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
8 uur moet toch wel genoeg zijn om alvast mijn kleren, dvd's, boeken en random zooitjes een trap af te werken he... Motivatie is ver te zoeken.
Mijn werkwijzequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon nu tien minuutjes wat doen, dan weer even niksen, dan weer tien minuutjes. En voor je het weet ben je klaar!
Kom op, effe flink op en neer lopen met zooi en je bent erquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen zin om te verhuizen. Maar het moet
. (slechts een verdieping naar beneden maar het is toch gedoe
.
Oh dat kan ik dus nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon nu tien minuutjes wat doen, dan weer even niksen, dan weer tien minuutjes. En voor je het weet ben je klaar!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
8 uur moet toch wel genoeg zijn om alvast mijn kleren, dvd's, boeken en random zooitjes een trap af te werken he... Motivatie is ver te zoeken.
Dat kloffie van die rechtsequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:11 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik start mijn laptop op, hoor ik opeens de ESF tune.Blijk ik de stream van gisteravond nog open te hebben staan. En nu zijn de drie presentatoren (dit keer in vrijetijdsoutfit
) wéér aan het oefenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |