Daarom zou het NSF ook juist door een commerciele omroep gedaan moeten worden, die hebben niet te maken met een achterban die vooraf al een specifieke kleur aan het nummer geeft en kan qua promotie ook meer voorelkaar krijgen aangezien je binnen de PO sowieso al niet teveel commerciele zaken mag doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:40 schreef Boldface het volgende:
Ik vind de uitslag van de finale gewoon beschamend en teleurstellend. Zou je de uitslag precies ondersteboven zetten, dan kon ik er veel beter mee leven. Een niemendalletje van Azerbeidzjan wint, de zwaar overschatte meuk van Zweden eindigt derde, de nog veel ergere Griekse inzending doodleuk zevende. En Moldavië met de op één na slechtste inzending van het festival toch nog leuk twaalfde.
En alle goede nummers bungelen ergens onderaan: IJsland 20e, Finland 21e, Estland 24e en Zwitserland 25e.
Mag niet van de EBU dus we kunnen erover kletsen wat we willen, de organisatie wil het niet hebben.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarom zou het NSF ook juist door een commerciele omroep gedaan moeten worden, die hebben niet te maken met een achterban die vooraf al een specifieke kleur aan het nummer geeft en kan qua promotie ook meer voorelkaar krijgen aangezien je binnen de PO sowieso al niet teveel commerciele zaken mag doen.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens... die onderste landen hadden stuk voor stuk wel wat meer verdiend maar ik denk dat Finland, Estland en Zwitserland echt last hebben gehad van hun loting. Een rustig liedje werkt vaak niet als opening (wij hadden in 2001 hetzelfde probleem met Michelle), Estland zat achter Rusland en Zweden (wat als totaalplaatje toch wel stond) en Zwitserland zat in de buurt bij Italie, Frankrijk en GB en werd daardoor overschaduwd.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:40 schreef Boldface het volgende:
Ik vind de uitslag van de finale gewoon beschamend en teleurstellend. Zou je de uitslag precies ondersteboven zetten, dan kon ik er veel beter mee leven. Een niemendalletje van Azerbeidzjan wint, de zwaar overschatte meuk van Zweden eindigt derde, de nog veel ergere Griekse inzending doodleuk zevende. En Moldavië met de op één na slechtste inzending van het festival toch nog leuk twaalfde.
En alle goede nummers bungelen ergens onderaan: IJsland 20e, Finland 21e, Estland 24e en Zwitserland 25e.
Worden de jury- en televoting-stemmen nog ergens gepubliceerd of blijft dat altijd geheim? Ben ook erg benieuwd ernaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er ook grote verschillen zijn dit jaar in de televoting en juryuitslagen
De afgelopen jaren zijn die wel bekend gemaaktquote:Op zondag 15 mei 2011 10:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Worden de jury- en televoting-stemmen nog ergens gepubliceerd of blijft dat altijd geheim? Ben ook erg benieuwd ernaar.
We hebben 8 punten gekregen van België en 5 van Bulgarije.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef ranja het volgende:
Zal me niks verbazen als blijkt dat Nederland alleen van Duitsland punten heeft gekregen (als die mee mochten stemmen).
8 van Belgie, 5 van Bulgarijequote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef ranja het volgende:
Ik ga proberen te onthouden dat als volgend jaar weer Daniel Dekker en Jan Smit samen het commentaar doen dat ik naar de Belg of BBC ga kijken... wat een klef en onnodig gezwam. Dwars door alles van de presentatoren heenpraten en zelfs complete uitslagen missen omdat er weer een grap gemaakt moet worden of het zonodig over de 3j's moet gaan
En maar zuur zijn over de Nederlandse uitschakeling en niet willen snappen dat dat soort muziek alleen in Volendam en Duitsland fans heeft. Zal me niks verbazen als blijkt dat Nederland alleen van Duitsland punten heeft gekregen (als die mee mochten stemmen).
Dit, en vele andere factoren als de act, waren gewoon niet interessant genoeg. Maar. Van alle acts die ik gisteren voorbij zag komen, heeft juist Azerbeijdzjan ook zo'n anti-oorwurm liedje en een vreselijk saaie act. Dus alle dingen die ik de afgelopen dagen aangaf die eraan bijdroegen dat de 3J's niet door waren, gelden weer niet voor de winnende act en dat vind ik zo verbazingwekkend.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:48 schreef livelink het volgende:
Het liedje van de 3JS blijft ook op geen enkele manier hangen. Dat vond ik bij de voorrondes al. Ik baal zo dat wij altijd voor de zogenaamd veilige keuze gaan.
Heel simpel, dat liedje is zo simpel als wat (lijkt beetje op Lady Antebellum met Need you now ook zo lekker simpeltjes)quote:Op zondag 15 mei 2011 10:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit, en vele andere factoren als de act, waren gewoon niet interessant genoeg. Maar. Van alle acts die ik gisteren voorbij zag komen, heeft juist Azerbeijdzjan ook zo'n anti-oorwurm liedje en een vreselijk saaie act. Dus alle dingen die ik de afgelopen dagen aangaf die eraan bijdroegen dat de 3J's niet door waren, gelden weer niet voor de winnende act en dat vind ik zo verbazingwekkend.
Ik dank u voor het mij bezorgen van een hysterische lachbui zo op de vroege ochtend.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Die van Oekraïne in 2007, daar heb ik zó om moeten lachen.
Nou, als je overtuigend allerlaatste bent geworden, kun je het niet meer echt volhouden dat het aan externe factoren ligt. Dus ik vermoed dat dat nu ook wel doordringt.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Gezien de zure reacties bij veel mensen waar overal de schuld wordt neergelegd behalve bij de Nederlandse bijdrage vermoed ik dat we de komende jaren ook geen bijdrage gaan sturen die wel in staat is door de voorrondes heen te komen.
Kan iemand het topic opzoeken waarin tijdens dit optreden in de finale werd gepost? Echt, ik lag dubbel.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik dank u voor het mij bezorgen van een hysterische lachbui zo op de vroege ochtend.![]()
![]()
Hoop het niet want er was niets maar dan ook niets van te verstaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Denken jullie dat het gaat gebeuren dat NL zoiets voor elkaar krijgt als Italie?
Men maakt gewoon goed muziek, op echte instrumenten, zingen in hun eigen taal, en worden overtuigend tweede.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:05 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hoop het niet want er was niets maar dan ook niets van te verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |