Op reis? Waar is ze heen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne is ver wegDus verveel ik jullie maar
Blijkbaar is het nogal behelpen daar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
Als er geen water is in Malta dan worden de vrouwen ook niet nat?
Naar ergens in de UK, familie en werkquote:
Zo typisch aan die ontwikkelingslanden. Bij iedere bananenboom heb je internet, maar water, ho maar.quote:
Oew... die toenadering dat hij dan opeens dichterbij komt.... rrrrrrrrrr!quote:
Daar hebben we shooters voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
Als er geen water is in Malta dan worden de vrouwen ook niet nat?
Ja, echt he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Oew... die toenadering dat hij dan opeens dichterbij komt.... rrrrrrrrrr!
Bummer, maar ze komt iig terug, hoe lang is ze weg?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar ergens in de UK, familie en werk
Wat doe je hier dan?quote:
Ja, als je dichterbij was geweestquote:
ik mag morgen weerquote:
Zondag is ze terug, dus niet zo lang. Ik stel me graag aan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bummer, maar ze komt iig terug, hoe lang is ze weg?
Ik moet straks m'n meisje voor onbepaalde tijd missen. Ik wist het van te voren, maar is wel kut
Ik ga niets krijgen vanavond hoor.quote:
Doe dan!quote:
Dat kan je nu makkelijk zeggenquote:
Ik neem aan dat je hem dan wel ff in slaap pijpt / in z'n slaap pijpt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef Tally het volgende:
Ik ga niets krijgen vanavond hoor.
Hij heeft vannacht 2 uur geslapen en 22 uur gewerkt.
Die is kapot op t moment
Moet ik morgen even langs wippenquote:
Je noemde al PT in het vorige topic en was benieuwd of je veel sport, dat is nogal aan te moedigen namelijkquote:
Nee de kleine slaapt op mn buik. Als ik dr in de wieg leg huilt ze.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem dan wel ff in slaap pijpt / in z'n slaap pijpt?
Morgen ga ik shoppenquote:
En minirokjes en tequila. Ik klaag niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo typisch aan die ontwikkelingslanden. Bij iedere bananenboom heb je internet, maar water, ho maar.
Aw!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Tally het volgende:
Nee de kleine slaapt op mn buik. Als ik dr in de wieg leg huilt ze.
Pijn in dr buikje.
Je vergeet de kurkdroge punani's.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Barbusse het volgende:
En minirokjes en tequila. Ik klaag niet.
Ooh, dat is niksquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zondag is ze terug, dus niet zo lang. Ik stel me graag aan.![]()
Nog geen idee hoe jullie het op gaan lossen?
Toilet doorspoelen met tequila dan. Dat je daar zelf niet opkomt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Barbusse het volgende:
En minirokjes en tequila. Ik klaag niet.
Ja hallo! Ik rij zelfs die kant op ben jij er nietquote:
Op een leuke vent afstappen in de kroeg en zien wat er gebeurdquote:
Drank misbruikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toilet doorspoelen met tequila dan. Dat je daar zelf niet opkomt.
Krijg je een cola, blijkt het een barman te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Barbusse het volgende:
Op een leuke vent afstappen in de kroeg en zien wat er gebeurd
Dat welquote:
Ow... that road...... (tenminste, ik denk dat je dat bedoelt...). Daar zit ik nu echt mijlenver van vandaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je noemde al PT in het vorige topic en was benieuwd of je veel sport, dat is nogal aan te moedigen namelijk
En ik maar denken dat een baby een verrijking van je leven is, niet een beperking.quote:
Maar niet voor mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik rij zelfs die kant op ben jij er niet
Wel als jij dat wiltquote:
Ach het is niet het einde van de wereld en ook niet 24 uur per dagquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een baby een verrijking van je leven is, niet een beperking.
Ik klaag niet!quote:
24 uur per dag op jouw buik liggen. Ik zou er wel een buikpijntje voor over hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef Tally het volgende:
Ach het is niet het einde van de wereld en ook niet 24 uur per dag
Niet dat je er iets aan hebt.quote:
Mijn buik of jouw buikpijntje?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
24 uur per dag op jouw buik liggen. Ik zou er wel een buikpijntje voor over hebben.
Idealiter lig ik op jouw buik en heb jij het buikpijntje.quote:
Niet echtquote:
3-4x in de week is niet weinigquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow... that road...... (tenminste, ik denk dat je dat bedoelt...). Daar zit ik nu echt mijlenver van vandaan
Charmeurquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Idealiter lig ik op jouw buik en heb jij het buikpijntje.
Wat nou? Als ik naar links kijk Tallytieten als ik naar rechts kijk d'r kletsnatte punani. Dat heeft niks met charmeuren te maken, puur met geilheid.quote:
En je ziet dan niet eens mn hoofd. Win-win situatie!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou? Als ik naar links kijk Tallytieten als ik naar rechts kijk d'r kletsnatte punani. Dat heeft niks met charmeuren te maken, puur met geilheid.
En zij maar buikpijn hebben terwijl jij je pielemuis bevredigt terwijl je met je hoofd op haar buik ligtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou? Als ik naar links kijk Tallytieten als ik naar rechts kijk d'r kletsnatte punani. Dat heeft niks met charmeuren te maken, puur met geilheid.
En jij ook de mijne niet.... Oh, vandaar de win-win.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef Tally het volgende:
En je ziet dan niet eens mn hoofd. Win-win situatie!
Truste!quote:
Erg veel heb IK er niet aan hequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zij maar buikpijn hebben terwijl jij je pielemuis bevredigt terwijl je met je hoofd op haar buik ligt
Ook niet als ik af en toe es naar links of naar rechts graai?quote:
Helemaal niks zelfsquote:
Zodat ik je ogen dicht spuit als je naar mn tieten graait?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niet als ik af en toe es naar links of naar rechts graai?
Er zijn ergere dingen in het leven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Tally het volgende:
Zodat ik je ogen dicht spuit als je naar mn tieten graait?
misschien vind hij dat geil? Wat vind je vent daar van eigenlijk?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Zodat ik je ogen dicht spuit als je naar mn tieten graait?
Hij vind mijn tieten enorm geil en kan er maar niet vanaf blijven. Dat er melk uit komt vind hij echter maar goorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien vind hij dat geil? Wat vind je vent daar van eigenlijk?
Misschien een blinde gok, maar ik denk dat ze geen seks hebben gehad exclusief om een kind te krijgen. Misschien vinden ze het wel lekker. En elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien vind hij dat geil? Wat vind je vent daar van eigenlijk?
het is heel lastig om nu niet een slinkse en gemene vergelijking met een weide-kudde-dier te makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij vind mijn tieten enorm geil en kan er maar niet vanaf blijven. Dat er melk uit komt vind hij echter maar goor
Werd ik maar zwanger door seksquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien een blinde gok, maar ik denk dat ze geen seks hebben gehad exclusief om een kind te krijgen. Misschien vinden ze het wel lekker. En elkaar.
O dat mag hoor interesseert me geen kut.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef clevy het volgende:
[..]
het is heel lastig om nu niet een slinkse en gemene vergelijking met een weide-kudde-dier te maken
Zo bedoelde ik het niet, en dat weet jequote:
Weet ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, en dat weet je
Tieten die strak van de melk staan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef Tally het volgende:
O dat mag hoor interesseert me geen kut.
Voel me koe genoeg als ik aan t kolven ben
we kunnen Airwin beter joris driepinter noemen?quote:
Snoop Dogg komt naar Malta, brace yourselves!quote:
Het gaat mij enkel om de tieten, niet om de meuk die eruit komt zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef clevy het volgende:
we kunnen Airwin beter joris driepinter noemen?
NSJquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Snoop Dogg komt naar Malta, brace yourselves!![]()
Briljante clip trouwens!
Mijn man vraagt regelmatig of ik het lekker vind zo'n zuignap dr opquote:
Waarop jij antwoordt met: geloof mij, ik zuig lekkerder?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Tally het volgende:
Mijn man vraagt regelmatig of ik het lekker vind zo'n zuignap dr op
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarop jij antwoordt met: geloof mij, ik zuig lekkerder?
Zeggik!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarop jij antwoordt met: geloof mij, ik zuig lekkerder?
Ik kan niet naar NSJquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
NSJ![]()
I am there!
Als prince nou ook nog even mee gaat doen met snoop dan val ik flauw denk ik.![]()
Truste Talquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef Tally het volgende:
Laatste voeding en slapen. Dus slaap lekker mannen!
had je wilde verhalen verwacht?quote:
Neuh, kan ik toch niet over mee praten, ik zit heel burgelijk op de bank en met andere stelletjes op het strandquote:
euh.. zit je nou op de bank of op het strand of staat die bank op het strand?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, kan ik toch niet over mee praten, ik zit heel burgelijk op de bank en met andere stelletjes op het strand
Overdag op het strand en 's avonds op de bank. Maar nu niet, vandaag druk geweest om mn vertrek te regelen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:24 schreef clevy het volgende:
[..]
euh.. zit je nou op de bank of op het strand of staat die bank op het strand?
ja daar gaat nogal wat regelwerk inzitten..quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overdag op het strand en 's avonds op de bank. Maar nu niet, vandaag druk geweest om mn vertrek te regelen.
Een week hoef je niet zoveel voor te regelen, ik ga voor 2-5 jaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef clevy het volgende:
[..]
ja daar gaat nogal wat regelwerk inzitten..
mijn baas wil me naar frankrijk sturen.. om een week daar te gaan werken
ja ok.. jij wintquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een week hoef je niet zoveel voor te regelen, ik ga voor 2-5 jaar
Het is een eigen keuze, dus weet niet wat er te winnen valtquote:
3x raden wie er gisteren opeens begon te whatsappenquote:
Zo zo! En?quote:Op donderdag 12 mei 2011 06:41 schreef Huppelmuts het volgende:
3x raden wie er gisteren opeens begon te whatsappen
Ja ze had me verwacht eergisteren nadat ik had gevraagd of ze thuis was. Heb gewoon gestuurd dat ik uit haar antwoord: "Ja ben thuis maar echt nog niet wakker" niet kon opmaken dat ik langs kon komenquote:
Lijkt me vrij logisch. En als je iemand verwacht; dan stuur je toch op een gegeven moment iets van; 'Kom je nog' of 'Hoe laat kom je?'quote:Op donderdag 12 mei 2011 06:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ze had me verwacht eergisteren nadat ik had gevraagd of ze thuis was. Heb gewoon gestuurd dat ik uit haar antwoord: "Ja ben thuis maar echt nog niet wakker" niet kon opmaken dat ik langs kon komen
Verder wel even goed gesprek gehad.
Ja alles uit de lucht nuquote:Op donderdag 12 mei 2011 06:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch. En als je iemand verwacht; dan stuur je toch op een gegeven moment iets van; 'Kom je nog' of 'Hoe laat kom je?'
Maar goed; fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Is het 'uit de lucht' nu?
Fijn!quote:
is good for youquote:
BIER!quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:30 schreef dogtagz het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik ben jarig vandaag
Nou gefeliciteerd dan maar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:30 schreef dogtagz het volgende:
Dat zeggen ze hier allemaal om aandacht te krijgen. Foto van jou waarop je alle kaarsjes uitblaast, dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:30 schreef dogtagz het volgende:
Hahaha.. Nou ik ga dit het komende jaar niet meer zeggen hoor, don't worry.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zeggen ze hier allemaal om aandacht te krijgen. Foto van jou waarop je alle kaarsjes uitblaast, dus.
En gefeliciteerd.
En goedemorgen
Je gaat in 2012 niet zeggen dat je jarig bent?quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:34 schreef dogtagz het volgende:
Hahaha.. Nou ik ga dit het komende jaar niet meer zeggen hoor, don't worry.
Waar? Hoe laat? Wat schenk je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:32 schreef dogtagz het volgende:
Dank u dank u,
[..]
Zaterdag feestje bij mij
Alleen "slecht" voor je biervoorraadquote:
Ik heb de hele week nog geen bier gedronken. En dat terwijl ik al 2x in de kroeg ben geweest. En vanavond weer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen "slecht" voor je biervoorraad
Dokter al gebeld?quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb de hele week nog geen bier gedronken. En dat terwijl ik al 2x in de kroeg ben geweest. En vanavond weer.
Dus je hebt nu een andere dokter?quote:
Naah, minder drinken is goed voor me.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een andere dokter?
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 12 mei 2011 07:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb de hele week nog geen bier gedronken. En dat terwijl ik al 2x in de kroeg ben geweest. En vanavond weer.
Wie heeft je dat nou weer wijsgemaakt (die dokter vastquote:
'Met mate' hequote:Op donderdag 12 mei 2011 08:10 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wie heeft je dat nou weer wijsgemaakt (die dokter vast)
Af en toe een biertje is toch juist goed, althans dat hoor ik vaak..
"Af en toe" is het probleem bij mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:10 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wie heeft je dat nou weer wijsgemaakt (die dokter vast)
Af en toe een biertje is toch juist goed, althans dat hoor ik vaak..
Ik ook op mezelf.quote:
Dat probleem hoor ik wel vaker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
"Af en toe" is het probleem bij mij.Ik ben nogal zwart-wit, het is alles of niets.
Ik pak de chocola altijd gewoon zelfquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook op mezelf.Wel irritant dat je altijd bier in je poten gedrukt krijgt, ook al vraag je er niet om.
En als je dan zegt; 'Ik wil cola'; krijg je alsnog bier; 'want cola hebben ze hier niet'..quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:22 schreef Q. het volgende:
Ik ook op mezelf.Wel irritant dat je altijd bier in je poten gedrukt krijgt, ook al vraag je er niet om.
Haha! te slechtquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En als je dan zegt; 'Ik wil cola'; krijg je alsnog bier; 'want cola hebben ze hier niet'..
Das niet heel veel! Waarom zo weinig?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb vanaf nu voor 5 weken lang maar 20 euro per week om te besteden.. moet even aan het idee wennen
Overbrugging tussen twee lonen (oud - nieuw werk). Heeeel misschien krijg ik de 22e nog 100 euro (of minder) aan vakantiegeld van de vorige. Volgende week maar eens (ex)collegatje bellen.quote:
Sta je onder curatele?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb vanaf nu voor 5 weken lang maar 20 euro per week om te besteden.. moet even aan het idee wennen
Oeh, dat is best lastig....quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Ben ik even blij dat ik komend weekend niet meer hoef te reizen naar rond Den Haag.. en morgen niet naar Nijmegen.quote:
Crashdieet!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Snap ik, want dan had je het helemaal niet gered..quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Ben ik even blij dat ik komend weekend niet meer hoef te reizen naar rond Den Haag.. en morgen niet naar Nijmegen.
Gelukkig heb ik nog een diepvries vol vlees en in de kast nog wel potjes en zakjes met groenten/saus enzo. Dus dat komt wel goed denk ik zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
Van 20 euro per week kun je prima eten. Maar of je het echt redt om gezond te eten? Ik kan het niet, bij mij is gezond eten altijd redelijk aan de prijs..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:21 schreef Wicked-Game het volgende:
*schopt deur in* Goedemorgen droogneukertjes!
Eén pot nat julliequote:
Gewaagde uitspraak wel om te maken in Singlesquote:
Op een vrijdag wat meer dan op de donderdagochtend.. Maar dan nogquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewaagde uitspraak wel om te maken in Singles
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Pas nou maar op dat ik niet in jou natte potje ga roeren!
Zorg dan dat je niet zo middelmatig bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wens met niemand vergeleken te worden.
Ik weet er anders nog wel wat hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wens met niemand vergeleken te worden.
Sinds wanneer beperkt het doordenken en de geilheid zich hier tot de vrijdag?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op een vrijdag wat meer dan op de donderdagochtend.. Maar dan nog
Dat niet, maar dan wel meerquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds wanneer beperkt het doordenken en de geilheid zich hier tot de vrijdag?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg dan dat je niet zo middelmatig bent
Ik schrok alquote:
Ongetwijfeld jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet er anders nog wel wat hoor
Lekker dingquote:
Wat zeg jij nu?quote:
Kleine egoboost voor die manquote:
Gaat het weer zo'n dag worden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine egoboost voor die man![]()
Ga hem straks wel weer pesten
Eigenlijk is het ook wel heel gemeen als hij ons tegelijk treft he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine egoboost voor die man![]()
Ga hem straks wel weer pesten
Vannacht. En ja!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat het weer zo'n dag worden?
Dat word mezelf weer in slaap huilen vanacht dus
Ik ben nog steeds verbaasd dat Ez ons heeft overleefdquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel heel gemeen als hij ons tegelijk treft he.
Eh, coupéquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Royco1 het volgende:
MissB, wat voor prachtige auto rij je nu?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vannacht. En ja!
[..]
Ik ben nog steeds verbaasd dat Ez ons heeft overleefd
En nog enger!quote:
Ja, why me?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel heel gemeen als hij ons tegelijk treft he.
Omdat het kanquote:
Pfff nu niet meteen zo gaan zeuren he.. 2004quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bouwjaar, en motor graag.
Ik mis mijn coupe nog steeds
Je hebt iets waarmee je het over jezelf afroept...quote:
Ja nee, nu doe je net of ik geen leuk gezelschap ben!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog enger!
Hij wil nog een keer![]()
Die man is niet wijs hoor
Mooi model is dat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pfff nu niet meteen zo gaan zeuren he.. 2004
Of hij heeft iets niet waardoor hij het over zichzelf afroeptquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt iets waarmee je het over jezelf afroept...
Ik heb dus in ieder geval ietsquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt iets waarmee je het over jezelf afroept...
Nee doos!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, nu doe je net of ik geen leuk gezelschap ben!
Yup heb slecht geslapen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, je bent weer op dreef vanmorgen hoor ik wel weer...
Maar ik heb 'm te leen he, nu niet meteen gaan kwijlen jijquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi model is dat.
Ons pap had trouwens nog gekeken en ze hadden niks liggen voor je peugeot.
Ook niet echt goedkope wagentjes staan op het moment
Pics van de 'iets"quote:
Ja dus, daar hoef ik toch niet de dupe van te worden!quote:
De dupe? Nee je hebt er voordeel van... wordt er tenminste nog een beetje geroerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dus, daar hoef ik toch niet de dupe van te worden!
En dat om half 10 's ochtends alquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De dupe? Nee je hebt er voordeel van... wordt er tenminste nog een beetje geroerd
Kwijlen? Way past thatquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik heb 'm te leen he, nu niet meteen gaan kwijlen jij
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee doos!!
Ik vind hem gewoon dapper. Wij 2 samen is te erg voor welke man dan ook.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De dupe? Nee je hebt er voordeel van... wordt er tenminste nog een beetje geroerd
Ik ben in jouw gedachten allang ondergekwijld?quote:
Dit ging toch over de auto?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben in jouw gedachten allang ondergekwijld?
Makes you wonder.quote:
Die heb ik nu, dus word ik er standaard bij geleverd.quote:
Kijk, dat is een leuk accesoire pakketquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heb ik nu, dus word ik er standaard bij geleverd.
Ik heb hem gezien he.. en hoewel het niet heel veel soeps is, is het wel een man.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Makes you wonder.
Is het wel een man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien he.. en hoewel het niet heel veel soeps is, is het wel een man.Ik was gewoon helemaal van slag omdat ik vlees misliepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien he.. en hoewel het niet heel veel soeps is, is het wel een man.WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hadden we het over royco? Is die niet veel soeps? Do tell!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jij niet alleen, wat een foute actie was dat hequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was gewoon helemaal van slag omdat ik vlees misliep
Niet zomaar een auto he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Jezus kwijlen op een auto... je moet je kwijl nuttiger gebruiken man
quote:
Ja nogal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij niet alleen, wat een foute actie was dat he
Godzijdank waren er cocktailsquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nogal.
Tapa's als voorgerecht is lekker, maar niet alleen maar tapa's
Nee hoor, het is een schatje. Een ietwat verlegen schatje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha![]()
Hadden we het over royco? Is die niet veel soeps? Do tell!
Verlegen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een schatje. Een ietwat verlegen schatje.
Dan kan ik mijn woorden zorgvuldig afwegen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verlegen?
Zo doet hij niet op de WA hoor
Tja internet he, daar heeft iedereen een grote bekquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verlegen?
Het zal mijn charmante aanwezigheid wel geweest zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verlegen?
Cocktails? Waar?quote:
Hoe ver ben je met je tekstquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn woorden zorgvuldig afwegen.
Ben zeg maar een hedendaagse rapper, in de studio lijkt het wat, freestylend is het weinig
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Correctie, jij had cocktails.
Ik zat aan de ijsthee
Daar wordt idd iedereen stil en verlegen vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zal mijn charmante aanwezigheid wel geweest zijn
Wil altijd met je mee naar Damsko, maar zondag sla ik over.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met je tekst![]()
Ga jij zondag mee naar Amsterdam met mij
Nou ja zegquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil altijd met je mee naar Damsko, maar zondag sla ik over.
Maar ik ben zo lief en ontwapenendquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar wordt idd iedereen stil en verlegen van
Wie?quote:
Waar? Wie?quote:
True!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben zo lief en ontwapenend
Eindelijk.quote:
Helpt het als ik je zeg dat je niet veel mist?quote:
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben zo lief en ontwapenend
We kregen in ieder geval nog wel een fles wijn, en heb er niet eens een sombrero voor hoeven dragen.quote:
Ho wacht, hier gaat iets mis volgens mijquote:
It helps!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helpt het als ik je zeg dat je niet veel mist?
Dan was ik ook weggegaan he, ik had je gewaarschuwd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kregen in ieder geval nog wel een fles wijn, en heb er niet eens een sombrero voor hoeven dragen.
Ik analyseer alleen maar.... jij nodigt uit, hij slaat af. Date misluktquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ho wacht, hier gaat iets mis volgens mij
Vraag maar aan huppel. Of Roycoquote:
quote:
Ja ik was al bang dat het over mij gingquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik analyseer alleen maar.... jij nodigt uit, hij slaat af. Date mislukt
What are you? A man or a mouse?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig om daar zondag naar toe te gaan als feyenoorder zijnde
Meestal komt dan het recalcitrante jongetje in me naar boven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan was ik ook weggegaan he, ik had je gewaarschuwd.
Subtiele manier van een date met MissB scoren heb jijquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die zijn al gehersenspoelt door je dat telt niet
Die heb ik de hele avond niet gezien hoor. En ook geen Soft Kitty gehoordquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meestal komt dan het recalcitrante jongetje in me naar boven.
Nu je het zegt.quote:
Oh ja, ik was mijn Jedi mind tricks even vergetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die zijn al gehersenspoelt door je dat telt niet
Oj, subtiliteit en ik...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Subtiele manier van een date met MissB scoren heb jij
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Subtiele manier van een date met MissB scoren heb jij
Jij, lief en ontwapenend? En ik had nog wel zo'n rrrrrrrr-idee in mijn hoofd van jou in een cocktailjurkje à la femme fatale.quote:
Ik wilde je met de carnaval bellen, maar toen was ik mijn stem kwijt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heb ik de hele avond niet gezien hoor. En ook geen Soft Kitty gehoord
Nee joh, helemaal nietquote:
Dat heb ik hem al ge-PM'd natuurlijk, internetheld die ik ben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen die persoon die het afslaat
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij, lief en ontwapenend? En ik had nog wel zo'n rrrrrrrr-idee in mijn hoofd van jou in een cocktailjurkje à la femme fatale.![]()
De deceptie
Mooi dan heb ik nog tijd om een ander nummer te nemenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde je met de carnaval bellen, maar toen was ik mijn stem kwijt.
Zaterdag ga ik weer klotezat worden dus de kans zit erin dat er mensen telefonisch lastig gevallen gaan worden
Dat beloof je wel de hele tijd, maar ik merk er niks van...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde je met de carnaval bellen, maar toen was ik mijn stem kwijt.
Zaterdag ga ik weer klotezat worden dus de kans zit erin dat er mensen telefonisch lastig gevallen gaan worden
Je kan ook hier Ajax komen kijken zondagquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Dat is gewoon al de 2de keer deze week
So just please only me, mutsquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You can't please everybody all the time
Temptingquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kan ook hier Ajax komen kijken zondag
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik nog tijd om een ander nummer te nemen
Ik ben sinds de carnaval niet meer zat geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat beloof je wel de hele tijd, maar ik merk er niks van...
Ik ben onschuldigquote:
Met de chocoladeprins!quote:
quote:
Nog niet eens in je natste dromenquote:
Ik ook, dat is het probleem geloof ik.quote:
quote:
Hoe moet je daar dan mee seksenquote:
Maar pijpen was nog nooit zo lekker!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o jezus, zo krijg ik nooit een gisele-lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |