ja ok.. jij wintquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een week hoef je niet zoveel voor te regelen, ik ga voor 2-5 jaar
Het is een eigen keuze, dus weet niet wat er te winnen valtquote:
3x raden wie er gisteren opeens begon te whatsappenquote:
Zo zo! En?quote:Op donderdag 12 mei 2011 06:41 schreef Huppelmuts het volgende:
3x raden wie er gisteren opeens begon te whatsappen
Ja ze had me verwacht eergisteren nadat ik had gevraagd of ze thuis was. Heb gewoon gestuurd dat ik uit haar antwoord: "Ja ben thuis maar echt nog niet wakker" niet kon opmaken dat ik langs kon komenquote:
Lijkt me vrij logisch. En als je iemand verwacht; dan stuur je toch op een gegeven moment iets van; 'Kom je nog' of 'Hoe laat kom je?'quote:Op donderdag 12 mei 2011 06:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ze had me verwacht eergisteren nadat ik had gevraagd of ze thuis was. Heb gewoon gestuurd dat ik uit haar antwoord: "Ja ben thuis maar echt nog niet wakker" niet kon opmaken dat ik langs kon komen
Verder wel even goed gesprek gehad.
Ja alles uit de lucht nuquote:Op donderdag 12 mei 2011 06:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch. En als je iemand verwacht; dan stuur je toch op een gegeven moment iets van; 'Kom je nog' of 'Hoe laat kom je?'
Maar goed; fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Is het 'uit de lucht' nu?
Fijn!quote:
is good for youquote:
BIER!quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:30 schreef dogtagz het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik ben jarig vandaag
Nou gefeliciteerd dan maar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:30 schreef dogtagz het volgende:
Dat zeggen ze hier allemaal om aandacht te krijgen. Foto van jou waarop je alle kaarsjes uitblaast, dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:30 schreef dogtagz het volgende:
Hahaha.. Nou ik ga dit het komende jaar niet meer zeggen hoor, don't worry.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zeggen ze hier allemaal om aandacht te krijgen. Foto van jou waarop je alle kaarsjes uitblaast, dus.
En gefeliciteerd.
En goedemorgen
Je gaat in 2012 niet zeggen dat je jarig bent?quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:34 schreef dogtagz het volgende:
Hahaha.. Nou ik ga dit het komende jaar niet meer zeggen hoor, don't worry.
Waar? Hoe laat? Wat schenk je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:32 schreef dogtagz het volgende:
Dank u dank u,
[..]
Zaterdag feestje bij mij
Alleen "slecht" voor je biervoorraadquote:
Ik heb de hele week nog geen bier gedronken. En dat terwijl ik al 2x in de kroeg ben geweest. En vanavond weer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen "slecht" voor je biervoorraad
Dokter al gebeld?quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb de hele week nog geen bier gedronken. En dat terwijl ik al 2x in de kroeg ben geweest. En vanavond weer.
Dus je hebt nu een andere dokter?quote:
Naah, minder drinken is goed voor me.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een andere dokter?
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 12 mei 2011 07:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb de hele week nog geen bier gedronken. En dat terwijl ik al 2x in de kroeg ben geweest. En vanavond weer.
Wie heeft je dat nou weer wijsgemaakt (die dokter vastquote:
'Met mate' hequote:Op donderdag 12 mei 2011 08:10 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wie heeft je dat nou weer wijsgemaakt (die dokter vast)
Af en toe een biertje is toch juist goed, althans dat hoor ik vaak..
"Af en toe" is het probleem bij mij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:10 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wie heeft je dat nou weer wijsgemaakt (die dokter vast)
Af en toe een biertje is toch juist goed, althans dat hoor ik vaak..
Ik ook op mezelf.quote:
Dat probleem hoor ik wel vaker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
"Af en toe" is het probleem bij mij.Ik ben nogal zwart-wit, het is alles of niets.
Ik pak de chocola altijd gewoon zelfquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook op mezelf.Wel irritant dat je altijd bier in je poten gedrukt krijgt, ook al vraag je er niet om.
En als je dan zegt; 'Ik wil cola'; krijg je alsnog bier; 'want cola hebben ze hier niet'..quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:22 schreef Q. het volgende:
Ik ook op mezelf.Wel irritant dat je altijd bier in je poten gedrukt krijgt, ook al vraag je er niet om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |