ja ok.. jij wintquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een week hoef je niet zoveel voor te regelen, ik ga voor 2-5 jaar
Het is een eigen keuze, dus weet niet wat er te winnen valtquote:
3x raden wie er gisteren opeens begon te whatsappenquote:
Zo zo! En?quote:Op donderdag 12 mei 2011 06:41 schreef Huppelmuts het volgende:
3x raden wie er gisteren opeens begon te whatsappen
Ja ze had me verwacht eergisteren nadat ik had gevraagd of ze thuis was. Heb gewoon gestuurd dat ik uit haar antwoord: "Ja ben thuis maar echt nog niet wakker" niet kon opmaken dat ik langs kon komenquote:
Lijkt me vrij logisch. En als je iemand verwacht; dan stuur je toch op een gegeven moment iets van; 'Kom je nog' of 'Hoe laat kom je?'quote:Op donderdag 12 mei 2011 06:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ze had me verwacht eergisteren nadat ik had gevraagd of ze thuis was. Heb gewoon gestuurd dat ik uit haar antwoord: "Ja ben thuis maar echt nog niet wakker" niet kon opmaken dat ik langs kon komen
Verder wel even goed gesprek gehad.
Ja alles uit de lucht nuquote:Op donderdag 12 mei 2011 06:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch. En als je iemand verwacht; dan stuur je toch op een gegeven moment iets van; 'Kom je nog' of 'Hoe laat kom je?'
Maar goed; fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Is het 'uit de lucht' nu?
Fijn!quote:
is good for youquote:
BIER!quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:30 schreef dogtagz het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik ben jarig vandaag
Nou gefeliciteerd dan maar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:30 schreef dogtagz het volgende:
Dat zeggen ze hier allemaal om aandacht te krijgen. Foto van jou waarop je alle kaarsjes uitblaast, dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:30 schreef dogtagz het volgende:
Hahaha.. Nou ik ga dit het komende jaar niet meer zeggen hoor, don't worry.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zeggen ze hier allemaal om aandacht te krijgen. Foto van jou waarop je alle kaarsjes uitblaast, dus.
En gefeliciteerd.
En goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |