Haha! te slechtquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En als je dan zegt; 'Ik wil cola'; krijg je alsnog bier; 'want cola hebben ze hier niet'..
Das niet heel veel! Waarom zo weinig?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb vanaf nu voor 5 weken lang maar 20 euro per week om te besteden.. moet even aan het idee wennen
Overbrugging tussen twee lonen (oud - nieuw werk). Heeeel misschien krijg ik de 22e nog 100 euro (of minder) aan vakantiegeld van de vorige. Volgende week maar eens (ex)collegatje bellen.quote:
Sta je onder curatele?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb vanaf nu voor 5 weken lang maar 20 euro per week om te besteden.. moet even aan het idee wennen
Oeh, dat is best lastig....quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Ben ik even blij dat ik komend weekend niet meer hoef te reizen naar rond Den Haag.. en morgen niet naar Nijmegen.quote:
Crashdieet!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Snap ik, want dan had je het helemaal niet gered..quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Ben ik even blij dat ik komend weekend niet meer hoef te reizen naar rond Den Haag.. en morgen niet naar Nijmegen.
Gelukkig heb ik nog een diepvries vol vlees en in de kast nog wel potjes en zakjes met groenten/saus enzo. Dus dat komt wel goed denk ik zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
Van 20 euro per week kun je prima eten. Maar of je het echt redt om gezond te eten? Ik kan het niet, bij mij is gezond eten altijd redelijk aan de prijs..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:21 schreef Wicked-Game het volgende:
*schopt deur in* Goedemorgen droogneukertjes!
Eén pot nat julliequote:
Gewaagde uitspraak wel om te maken in Singlesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |