Haha! te slechtquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En als je dan zegt; 'Ik wil cola'; krijg je alsnog bier; 'want cola hebben ze hier niet'..
Das niet heel veel! Waarom zo weinig?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb vanaf nu voor 5 weken lang maar 20 euro per week om te besteden.. moet even aan het idee wennen
Overbrugging tussen twee lonen (oud - nieuw werk). Heeeel misschien krijg ik de 22e nog 100 euro (of minder) aan vakantiegeld van de vorige. Volgende week maar eens (ex)collegatje bellen.quote:
Sta je onder curatele?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb vanaf nu voor 5 weken lang maar 20 euro per week om te besteden.. moet even aan het idee wennen
Oeh, dat is best lastig....quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Ben ik even blij dat ik komend weekend niet meer hoef te reizen naar rond Den Haag.. en morgen niet naar Nijmegen.quote:
Crashdieet!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Snap ik, want dan had je het helemaal niet gered..quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Ben ik even blij dat ik komend weekend niet meer hoef te reizen naar rond Den Haag.. en morgen niet naar Nijmegen.
Gelukkig heb ik nog een diepvries vol vlees en in de kast nog wel potjes en zakjes met groenten/saus enzo. Dus dat komt wel goed denk ik zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
Van 20 euro per week kun je prima eten. Maar of je het echt redt om gezond te eten? Ik kan het niet, bij mij is gezond eten altijd redelijk aan de prijs..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:21 schreef Wicked-Game het volgende:
*schopt deur in* Goedemorgen droogneukertjes!
Eén pot nat julliequote:
Gewaagde uitspraak wel om te maken in Singlesquote:
Op een vrijdag wat meer dan op de donderdagochtend.. Maar dan nogquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewaagde uitspraak wel om te maken in Singles
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Pas nou maar op dat ik niet in jou natte potje ga roeren!
Zorg dan dat je niet zo middelmatig bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wens met niemand vergeleken te worden.
Ik weet er anders nog wel wat hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wens met niemand vergeleken te worden.
Sinds wanneer beperkt het doordenken en de geilheid zich hier tot de vrijdag?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op een vrijdag wat meer dan op de donderdagochtend.. Maar dan nog
Dat niet, maar dan wel meerquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds wanneer beperkt het doordenken en de geilheid zich hier tot de vrijdag?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg dan dat je niet zo middelmatig bent
Ik schrok alquote:
Ongetwijfeld jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet er anders nog wel wat hoor
Lekker dingquote:
Wat zeg jij nu?quote:
Kleine egoboost voor die manquote:
Gaat het weer zo'n dag worden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine egoboost voor die man![]()
Ga hem straks wel weer pesten
Eigenlijk is het ook wel heel gemeen als hij ons tegelijk treft he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine egoboost voor die man![]()
Ga hem straks wel weer pesten
Vannacht. En ja!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat het weer zo'n dag worden?
Dat word mezelf weer in slaap huilen vanacht dus
Ik ben nog steeds verbaasd dat Ez ons heeft overleefdquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel heel gemeen als hij ons tegelijk treft he.
Eh, coupéquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Royco1 het volgende:
MissB, wat voor prachtige auto rij je nu?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vannacht. En ja!
[..]
Ik ben nog steeds verbaasd dat Ez ons heeft overleefd
En nog enger!quote:
Ja, why me?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel heel gemeen als hij ons tegelijk treft he.
Omdat het kanquote:
Pfff nu niet meteen zo gaan zeuren he.. 2004quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bouwjaar, en motor graag.
Ik mis mijn coupe nog steeds
Je hebt iets waarmee je het over jezelf afroept...quote:
Ja nee, nu doe je net of ik geen leuk gezelschap ben!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog enger!
Hij wil nog een keer![]()
Die man is niet wijs hoor
Mooi model is dat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pfff nu niet meteen zo gaan zeuren he.. 2004
Of hij heeft iets niet waardoor hij het over zichzelf afroeptquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt iets waarmee je het over jezelf afroept...
Ik heb dus in ieder geval ietsquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt iets waarmee je het over jezelf afroept...
Nee doos!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, nu doe je net of ik geen leuk gezelschap ben!
Yup heb slecht geslapen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, je bent weer op dreef vanmorgen hoor ik wel weer...
Maar ik heb 'm te leen he, nu niet meteen gaan kwijlen jijquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi model is dat.
Ons pap had trouwens nog gekeken en ze hadden niks liggen voor je peugeot.
Ook niet echt goedkope wagentjes staan op het moment
Pics van de 'iets"quote:
Ja dus, daar hoef ik toch niet de dupe van te worden!quote:
De dupe? Nee je hebt er voordeel van... wordt er tenminste nog een beetje geroerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dus, daar hoef ik toch niet de dupe van te worden!
En dat om half 10 's ochtends alquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De dupe? Nee je hebt er voordeel van... wordt er tenminste nog een beetje geroerd
Kwijlen? Way past thatquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik heb 'm te leen he, nu niet meteen gaan kwijlen jij
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee doos!!
Ik vind hem gewoon dapper. Wij 2 samen is te erg voor welke man dan ook.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De dupe? Nee je hebt er voordeel van... wordt er tenminste nog een beetje geroerd
Ik ben in jouw gedachten allang ondergekwijld?quote:
Dit ging toch over de auto?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben in jouw gedachten allang ondergekwijld?
Makes you wonder.quote:
Die heb ik nu, dus word ik er standaard bij geleverd.quote:
Kijk, dat is een leuk accesoire pakketquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heb ik nu, dus word ik er standaard bij geleverd.
Ik heb hem gezien he.. en hoewel het niet heel veel soeps is, is het wel een man.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Makes you wonder.
Is het wel een man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien he.. en hoewel het niet heel veel soeps is, is het wel een man.Ik was gewoon helemaal van slag omdat ik vlees misliepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien he.. en hoewel het niet heel veel soeps is, is het wel een man.WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hadden we het over royco? Is die niet veel soeps? Do tell!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jij niet alleen, wat een foute actie was dat hequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was gewoon helemaal van slag omdat ik vlees misliep
Niet zomaar een auto he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Jezus kwijlen op een auto... je moet je kwijl nuttiger gebruiken man
quote:
Ja nogal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij niet alleen, wat een foute actie was dat he
Godzijdank waren er cocktailsquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nogal.
Tapa's als voorgerecht is lekker, maar niet alleen maar tapa's
Nee hoor, het is een schatje. Een ietwat verlegen schatje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha![]()
Hadden we het over royco? Is die niet veel soeps? Do tell!
Verlegen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een schatje. Een ietwat verlegen schatje.
Dan kan ik mijn woorden zorgvuldig afwegen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verlegen?
Zo doet hij niet op de WA hoor
Tja internet he, daar heeft iedereen een grote bekquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verlegen?
Het zal mijn charmante aanwezigheid wel geweest zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verlegen?
Cocktails? Waar?quote:
Hoe ver ben je met je tekstquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn woorden zorgvuldig afwegen.
Ben zeg maar een hedendaagse rapper, in de studio lijkt het wat, freestylend is het weinig
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Correctie, jij had cocktails.
Ik zat aan de ijsthee
Daar wordt idd iedereen stil en verlegen vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zal mijn charmante aanwezigheid wel geweest zijn
Wil altijd met je mee naar Damsko, maar zondag sla ik over.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met je tekst![]()
Ga jij zondag mee naar Amsterdam met mij
Nou ja zegquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil altijd met je mee naar Damsko, maar zondag sla ik over.
Maar ik ben zo lief en ontwapenendquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar wordt idd iedereen stil en verlegen van
Wie?quote:
Waar? Wie?quote:
True!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben zo lief en ontwapenend
Eindelijk.quote:
Helpt het als ik je zeg dat je niet veel mist?quote:
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben zo lief en ontwapenend
We kregen in ieder geval nog wel een fles wijn, en heb er niet eens een sombrero voor hoeven dragen.quote:
Ho wacht, hier gaat iets mis volgens mijquote:
It helps!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helpt het als ik je zeg dat je niet veel mist?
Dan was ik ook weggegaan he, ik had je gewaarschuwd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kregen in ieder geval nog wel een fles wijn, en heb er niet eens een sombrero voor hoeven dragen.
Ik analyseer alleen maar.... jij nodigt uit, hij slaat af. Date misluktquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ho wacht, hier gaat iets mis volgens mij
Vraag maar aan huppel. Of Roycoquote:
quote:
Ja ik was al bang dat het over mij gingquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik analyseer alleen maar.... jij nodigt uit, hij slaat af. Date mislukt
What are you? A man or a mouse?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig om daar zondag naar toe te gaan als feyenoorder zijnde
Meestal komt dan het recalcitrante jongetje in me naar boven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan was ik ook weggegaan he, ik had je gewaarschuwd.
Subtiele manier van een date met MissB scoren heb jijquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die zijn al gehersenspoelt door je dat telt niet
Die heb ik de hele avond niet gezien hoor. En ook geen Soft Kitty gehoordquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meestal komt dan het recalcitrante jongetje in me naar boven.
Nu je het zegt.quote:
Oh ja, ik was mijn Jedi mind tricks even vergetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die zijn al gehersenspoelt door je dat telt niet
Oj, subtiliteit en ik...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Subtiele manier van een date met MissB scoren heb jij
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Subtiele manier van een date met MissB scoren heb jij
Jij, lief en ontwapenend? En ik had nog wel zo'n rrrrrrrr-idee in mijn hoofd van jou in een cocktailjurkje à la femme fatale.quote:
Ik wilde je met de carnaval bellen, maar toen was ik mijn stem kwijt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heb ik de hele avond niet gezien hoor. En ook geen Soft Kitty gehoord
Nee joh, helemaal nietquote:
Dat heb ik hem al ge-PM'd natuurlijk, internetheld die ik ben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen die persoon die het afslaat
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij, lief en ontwapenend? En ik had nog wel zo'n rrrrrrrr-idee in mijn hoofd van jou in een cocktailjurkje à la femme fatale.![]()
De deceptie
Mooi dan heb ik nog tijd om een ander nummer te nemenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde je met de carnaval bellen, maar toen was ik mijn stem kwijt.
Zaterdag ga ik weer klotezat worden dus de kans zit erin dat er mensen telefonisch lastig gevallen gaan worden
Dat beloof je wel de hele tijd, maar ik merk er niks van...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde je met de carnaval bellen, maar toen was ik mijn stem kwijt.
Zaterdag ga ik weer klotezat worden dus de kans zit erin dat er mensen telefonisch lastig gevallen gaan worden
Je kan ook hier Ajax komen kijken zondagquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Dat is gewoon al de 2de keer deze week
So just please only me, mutsquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You can't please everybody all the time
Temptingquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kan ook hier Ajax komen kijken zondag
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik nog tijd om een ander nummer te nemen
Ik ben sinds de carnaval niet meer zat geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat beloof je wel de hele tijd, maar ik merk er niks van...
Ik ben onschuldigquote:
Met de chocoladeprins!quote:
quote:
Nog niet eens in je natste dromenquote:
Ik ook, dat is het probleem geloof ik.quote:
quote:
Hoe moet je daar dan mee seksenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |