Eindelijk.quote:
Helpt het als ik je zeg dat je niet veel mist?quote:
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben zo lief en ontwapenend
We kregen in ieder geval nog wel een fles wijn, en heb er niet eens een sombrero voor hoeven dragen.quote:
Ho wacht, hier gaat iets mis volgens mijquote:
It helps!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helpt het als ik je zeg dat je niet veel mist?
Dan was ik ook weggegaan he, ik had je gewaarschuwd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kregen in ieder geval nog wel een fles wijn, en heb er niet eens een sombrero voor hoeven dragen.
Ik analyseer alleen maar.... jij nodigt uit, hij slaat af. Date misluktquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ho wacht, hier gaat iets mis volgens mij
Vraag maar aan huppel. Of Roycoquote:
quote:
Ja ik was al bang dat het over mij gingquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik analyseer alleen maar.... jij nodigt uit, hij slaat af. Date mislukt
What are you? A man or a mouse?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig om daar zondag naar toe te gaan als feyenoorder zijnde
Meestal komt dan het recalcitrante jongetje in me naar boven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan was ik ook weggegaan he, ik had je gewaarschuwd.
Subtiele manier van een date met MissB scoren heb jijquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die zijn al gehersenspoelt door je dat telt niet
Die heb ik de hele avond niet gezien hoor. En ook geen Soft Kitty gehoordquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meestal komt dan het recalcitrante jongetje in me naar boven.
Nu je het zegt.quote:
Oh ja, ik was mijn Jedi mind tricks even vergetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die zijn al gehersenspoelt door je dat telt niet
Oj, subtiliteit en ik...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Subtiele manier van een date met MissB scoren heb jij
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Subtiele manier van een date met MissB scoren heb jij
Jij, lief en ontwapenend? En ik had nog wel zo'n rrrrrrrr-idee in mijn hoofd van jou in een cocktailjurkje à la femme fatale.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |