Ik wilde je met de carnaval bellen, maar toen was ik mijn stem kwijt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heb ik de hele avond niet gezien hoor. En ook geen Soft Kitty gehoord
Nee joh, helemaal nietquote:
Dat heb ik hem al ge-PM'd natuurlijk, internetheld die ik ben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen die persoon die het afslaat
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij, lief en ontwapenend? En ik had nog wel zo'n rrrrrrrr-idee in mijn hoofd van jou in een cocktailjurkje à la femme fatale.![]()
De deceptie
Mooi dan heb ik nog tijd om een ander nummer te nemenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde je met de carnaval bellen, maar toen was ik mijn stem kwijt.
Zaterdag ga ik weer klotezat worden dus de kans zit erin dat er mensen telefonisch lastig gevallen gaan worden
Dat beloof je wel de hele tijd, maar ik merk er niks van...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde je met de carnaval bellen, maar toen was ik mijn stem kwijt.
Zaterdag ga ik weer klotezat worden dus de kans zit erin dat er mensen telefonisch lastig gevallen gaan worden
Je kan ook hier Ajax komen kijken zondagquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Dat is gewoon al de 2de keer deze week
So just please only me, mutsquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You can't please everybody all the time
Temptingquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kan ook hier Ajax komen kijken zondag
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik nog tijd om een ander nummer te nemen
Ik ben sinds de carnaval niet meer zat geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat beloof je wel de hele tijd, maar ik merk er niks van...
Ik ben onschuldigquote:
Met de chocoladeprins!quote:
quote:
Nog niet eens in je natste dromenquote:
Ik ook, dat is het probleem geloof ik.quote:
quote:
Hoe moet je daar dan mee seksenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |