Haha! te slechtquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En als je dan zegt; 'Ik wil cola'; krijg je alsnog bier; 'want cola hebben ze hier niet'..
Das niet heel veel! Waarom zo weinig?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb vanaf nu voor 5 weken lang maar 20 euro per week om te besteden.. moet even aan het idee wennen
Overbrugging tussen twee lonen (oud - nieuw werk). Heeeel misschien krijg ik de 22e nog 100 euro (of minder) aan vakantiegeld van de vorige. Volgende week maar eens (ex)collegatje bellen.quote:
Sta je onder curatele?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb vanaf nu voor 5 weken lang maar 20 euro per week om te besteden.. moet even aan het idee wennen
Oeh, dat is best lastig....quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Ben ik even blij dat ik komend weekend niet meer hoef te reizen naar rond Den Haag.. en morgen niet naar Nijmegen.quote:
Crashdieet!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Snap ik, want dan had je het helemaal niet gered..quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Ben ik even blij dat ik komend weekend niet meer hoef te reizen naar rond Den Haag.. en morgen niet naar Nijmegen.
Gelukkig heb ik nog een diepvries vol vlees en in de kast nog wel potjes en zakjes met groenten/saus enzo. Dus dat komt wel goed denk ik zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
Van 20 euro per week kun je prima eten. Maar of je het echt redt om gezond te eten? Ik kan het niet, bij mij is gezond eten altijd redelijk aan de prijs..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:21 schreef Wicked-Game het volgende:
*schopt deur in* Goedemorgen droogneukertjes!
Eén pot nat julliequote:
Gewaagde uitspraak wel om te maken in Singlesquote:
Op een vrijdag wat meer dan op de donderdagochtend.. Maar dan nogquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewaagde uitspraak wel om te maken in Singles
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Pas nou maar op dat ik niet in jou natte potje ga roeren!
Zorg dan dat je niet zo middelmatig bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wens met niemand vergeleken te worden.
Ik weet er anders nog wel wat hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wens met niemand vergeleken te worden.
Sinds wanneer beperkt het doordenken en de geilheid zich hier tot de vrijdag?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op een vrijdag wat meer dan op de donderdagochtend.. Maar dan nog
Dat niet, maar dan wel meerquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds wanneer beperkt het doordenken en de geilheid zich hier tot de vrijdag?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg dan dat je niet zo middelmatig bent
Ik schrok alquote:
Ongetwijfeld jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet er anders nog wel wat hoor
Lekker dingquote:
Wat zeg jij nu?quote:
Kleine egoboost voor die manquote:
Gaat het weer zo'n dag worden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine egoboost voor die man![]()
Ga hem straks wel weer pesten
Eigenlijk is het ook wel heel gemeen als hij ons tegelijk treft he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine egoboost voor die man![]()
Ga hem straks wel weer pesten
Vannacht. En ja!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat het weer zo'n dag worden?
Dat word mezelf weer in slaap huilen vanacht dus
Ik ben nog steeds verbaasd dat Ez ons heeft overleefdquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel heel gemeen als hij ons tegelijk treft he.
Eh, coupéquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Royco1 het volgende:
MissB, wat voor prachtige auto rij je nu?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vannacht. En ja!
[..]
Ik ben nog steeds verbaasd dat Ez ons heeft overleefd
En nog enger!quote:
Ja, why me?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel heel gemeen als hij ons tegelijk treft he.
Omdat het kanquote:
Pfff nu niet meteen zo gaan zeuren he.. 2004quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bouwjaar, en motor graag.
Ik mis mijn coupe nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |