Weet ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, en dat weet je
Tieten die strak van de melk staan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef Tally het volgende:
O dat mag hoor interesseert me geen kut.
Voel me koe genoeg als ik aan t kolven ben
we kunnen Airwin beter joris driepinter noemen?quote:
Snoop Dogg komt naar Malta, brace yourselves!quote:
Het gaat mij enkel om de tieten, niet om de meuk die eruit komt zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef clevy het volgende:
we kunnen Airwin beter joris driepinter noemen?
NSJquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Snoop Dogg komt naar Malta, brace yourselves!![]()
Briljante clip trouwens!
Mijn man vraagt regelmatig of ik het lekker vind zo'n zuignap dr opquote:
Waarop jij antwoordt met: geloof mij, ik zuig lekkerder?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Tally het volgende:
Mijn man vraagt regelmatig of ik het lekker vind zo'n zuignap dr op
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarop jij antwoordt met: geloof mij, ik zuig lekkerder?
Zeggik!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarop jij antwoordt met: geloof mij, ik zuig lekkerder?
Ik kan niet naar NSJquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
NSJ![]()
I am there!
Als prince nou ook nog even mee gaat doen met snoop dan val ik flauw denk ik.![]()
Truste Talquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef Tally het volgende:
Laatste voeding en slapen. Dus slaap lekker mannen!
had je wilde verhalen verwacht?quote:
Neuh, kan ik toch niet over mee praten, ik zit heel burgelijk op de bank en met andere stelletjes op het strandquote:
euh.. zit je nou op de bank of op het strand of staat die bank op het strand?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, kan ik toch niet over mee praten, ik zit heel burgelijk op de bank en met andere stelletjes op het strand
Overdag op het strand en 's avonds op de bank. Maar nu niet, vandaag druk geweest om mn vertrek te regelen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:24 schreef clevy het volgende:
[..]
euh.. zit je nou op de bank of op het strand of staat die bank op het strand?
ja daar gaat nogal wat regelwerk inzitten..quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overdag op het strand en 's avonds op de bank. Maar nu niet, vandaag druk geweest om mn vertrek te regelen.
Een week hoef je niet zoveel voor te regelen, ik ga voor 2-5 jaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef clevy het volgende:
[..]
ja daar gaat nogal wat regelwerk inzitten..
mijn baas wil me naar frankrijk sturen.. om een week daar te gaan werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |