Op reis? Waar is ze heen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne is ver wegDus verveel ik jullie maar
Blijkbaar is het nogal behelpen daar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
Als er geen water is in Malta dan worden de vrouwen ook niet nat?
Naar ergens in de UK, familie en werkquote:
Zo typisch aan die ontwikkelingslanden. Bij iedere bananenboom heb je internet, maar water, ho maar.quote:
Oew... die toenadering dat hij dan opeens dichterbij komt.... rrrrrrrrrr!quote:
Daar hebben we shooters voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
Als er geen water is in Malta dan worden de vrouwen ook niet nat?
Ja, echt he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Oew... die toenadering dat hij dan opeens dichterbij komt.... rrrrrrrrrr!
Bummer, maar ze komt iig terug, hoe lang is ze weg?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar ergens in de UK, familie en werk
Wat doe je hier dan?quote:
Ja, als je dichterbij was geweestquote:
ik mag morgen weerquote:
Zondag is ze terug, dus niet zo lang. Ik stel me graag aan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bummer, maar ze komt iig terug, hoe lang is ze weg?
Ik moet straks m'n meisje voor onbepaalde tijd missen. Ik wist het van te voren, maar is wel kut
Ik ga niets krijgen vanavond hoor.quote:
Doe dan!quote:
Dat kan je nu makkelijk zeggenquote:
Ik neem aan dat je hem dan wel ff in slaap pijpt / in z'n slaap pijpt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef Tally het volgende:
Ik ga niets krijgen vanavond hoor.
Hij heeft vannacht 2 uur geslapen en 22 uur gewerkt.
Die is kapot op t moment
Moet ik morgen even langs wippenquote:
Je noemde al PT in het vorige topic en was benieuwd of je veel sport, dat is nogal aan te moedigen namelijkquote:
Nee de kleine slaapt op mn buik. Als ik dr in de wieg leg huilt ze.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem dan wel ff in slaap pijpt / in z'n slaap pijpt?
Morgen ga ik shoppenquote:
En minirokjes en tequila. Ik klaag niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo typisch aan die ontwikkelingslanden. Bij iedere bananenboom heb je internet, maar water, ho maar.
Aw!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Tally het volgende:
Nee de kleine slaapt op mn buik. Als ik dr in de wieg leg huilt ze.
Pijn in dr buikje.
Je vergeet de kurkdroge punani's.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Barbusse het volgende:
En minirokjes en tequila. Ik klaag niet.
Ooh, dat is niksquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zondag is ze terug, dus niet zo lang. Ik stel me graag aan.![]()
Nog geen idee hoe jullie het op gaan lossen?
Toilet doorspoelen met tequila dan. Dat je daar zelf niet opkomt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Barbusse het volgende:
En minirokjes en tequila. Ik klaag niet.
Ja hallo! Ik rij zelfs die kant op ben jij er nietquote:
Op een leuke vent afstappen in de kroeg en zien wat er gebeurdquote:
Drank misbruikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toilet doorspoelen met tequila dan. Dat je daar zelf niet opkomt.
Krijg je een cola, blijkt het een barman te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Barbusse het volgende:
Op een leuke vent afstappen in de kroeg en zien wat er gebeurd
Dat welquote:
Ow... that road...... (tenminste, ik denk dat je dat bedoelt...). Daar zit ik nu echt mijlenver van vandaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je noemde al PT in het vorige topic en was benieuwd of je veel sport, dat is nogal aan te moedigen namelijk
En ik maar denken dat een baby een verrijking van je leven is, niet een beperking.quote:
Maar niet voor mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik rij zelfs die kant op ben jij er niet
Wel als jij dat wiltquote:
Ach het is niet het einde van de wereld en ook niet 24 uur per dagquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een baby een verrijking van je leven is, niet een beperking.
Ik klaag niet!quote:
24 uur per dag op jouw buik liggen. Ik zou er wel een buikpijntje voor over hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef Tally het volgende:
Ach het is niet het einde van de wereld en ook niet 24 uur per dag
Niet dat je er iets aan hebt.quote:
Mijn buik of jouw buikpijntje?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
24 uur per dag op jouw buik liggen. Ik zou er wel een buikpijntje voor over hebben.
Idealiter lig ik op jouw buik en heb jij het buikpijntje.quote:
Niet echtquote:
3-4x in de week is niet weinigquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow... that road...... (tenminste, ik denk dat je dat bedoelt...). Daar zit ik nu echt mijlenver van vandaan
Charmeurquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Idealiter lig ik op jouw buik en heb jij het buikpijntje.
Wat nou? Als ik naar links kijk Tallytieten als ik naar rechts kijk d'r kletsnatte punani. Dat heeft niks met charmeuren te maken, puur met geilheid.quote:
En je ziet dan niet eens mn hoofd. Win-win situatie!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou? Als ik naar links kijk Tallytieten als ik naar rechts kijk d'r kletsnatte punani. Dat heeft niks met charmeuren te maken, puur met geilheid.
En zij maar buikpijn hebben terwijl jij je pielemuis bevredigt terwijl je met je hoofd op haar buik ligtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou? Als ik naar links kijk Tallytieten als ik naar rechts kijk d'r kletsnatte punani. Dat heeft niks met charmeuren te maken, puur met geilheid.
En jij ook de mijne niet.... Oh, vandaar de win-win.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef Tally het volgende:
En je ziet dan niet eens mn hoofd. Win-win situatie!
Truste!quote:
Erg veel heb IK er niet aan hequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zij maar buikpijn hebben terwijl jij je pielemuis bevredigt terwijl je met je hoofd op haar buik ligt
Ook niet als ik af en toe es naar links of naar rechts graai?quote:
Helemaal niks zelfsquote:
Zodat ik je ogen dicht spuit als je naar mn tieten graait?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niet als ik af en toe es naar links of naar rechts graai?
Er zijn ergere dingen in het leven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Tally het volgende:
Zodat ik je ogen dicht spuit als je naar mn tieten graait?
misschien vind hij dat geil? Wat vind je vent daar van eigenlijk?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Zodat ik je ogen dicht spuit als je naar mn tieten graait?
Hij vind mijn tieten enorm geil en kan er maar niet vanaf blijven. Dat er melk uit komt vind hij echter maar goorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien vind hij dat geil? Wat vind je vent daar van eigenlijk?
Misschien een blinde gok, maar ik denk dat ze geen seks hebben gehad exclusief om een kind te krijgen. Misschien vinden ze het wel lekker. En elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien vind hij dat geil? Wat vind je vent daar van eigenlijk?
het is heel lastig om nu niet een slinkse en gemene vergelijking met een weide-kudde-dier te makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij vind mijn tieten enorm geil en kan er maar niet vanaf blijven. Dat er melk uit komt vind hij echter maar goor
Werd ik maar zwanger door seksquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien een blinde gok, maar ik denk dat ze geen seks hebben gehad exclusief om een kind te krijgen. Misschien vinden ze het wel lekker. En elkaar.
O dat mag hoor interesseert me geen kut.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef clevy het volgende:
[..]
het is heel lastig om nu niet een slinkse en gemene vergelijking met een weide-kudde-dier te maken
Zo bedoelde ik het niet, en dat weet jequote:
Weet ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, en dat weet je
Tieten die strak van de melk staan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef Tally het volgende:
O dat mag hoor interesseert me geen kut.
Voel me koe genoeg als ik aan t kolven ben
we kunnen Airwin beter joris driepinter noemen?quote:
Snoop Dogg komt naar Malta, brace yourselves!quote:
Het gaat mij enkel om de tieten, niet om de meuk die eruit komt zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef clevy het volgende:
we kunnen Airwin beter joris driepinter noemen?
NSJquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Snoop Dogg komt naar Malta, brace yourselves!![]()
Briljante clip trouwens!
Mijn man vraagt regelmatig of ik het lekker vind zo'n zuignap dr opquote:
Waarop jij antwoordt met: geloof mij, ik zuig lekkerder?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Tally het volgende:
Mijn man vraagt regelmatig of ik het lekker vind zo'n zuignap dr op
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarop jij antwoordt met: geloof mij, ik zuig lekkerder?
Zeggik!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarop jij antwoordt met: geloof mij, ik zuig lekkerder?
Ik kan niet naar NSJquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
NSJ![]()
I am there!
Als prince nou ook nog even mee gaat doen met snoop dan val ik flauw denk ik.![]()
Truste Talquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef Tally het volgende:
Laatste voeding en slapen. Dus slaap lekker mannen!
had je wilde verhalen verwacht?quote:
Neuh, kan ik toch niet over mee praten, ik zit heel burgelijk op de bank en met andere stelletjes op het strandquote:
euh.. zit je nou op de bank of op het strand of staat die bank op het strand?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, kan ik toch niet over mee praten, ik zit heel burgelijk op de bank en met andere stelletjes op het strand
Overdag op het strand en 's avonds op de bank. Maar nu niet, vandaag druk geweest om mn vertrek te regelen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:24 schreef clevy het volgende:
[..]
euh.. zit je nou op de bank of op het strand of staat die bank op het strand?
ja daar gaat nogal wat regelwerk inzitten..quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overdag op het strand en 's avonds op de bank. Maar nu niet, vandaag druk geweest om mn vertrek te regelen.
Een week hoef je niet zoveel voor te regelen, ik ga voor 2-5 jaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef clevy het volgende:
[..]
ja daar gaat nogal wat regelwerk inzitten..
mijn baas wil me naar frankrijk sturen.. om een week daar te gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |