Mijn buik of jouw buikpijntje?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
24 uur per dag op jouw buik liggen. Ik zou er wel een buikpijntje voor over hebben.
Idealiter lig ik op jouw buik en heb jij het buikpijntje.quote:
Niet echtquote:
3-4x in de week is niet weinigquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow... that road...... (tenminste, ik denk dat je dat bedoelt...). Daar zit ik nu echt mijlenver van vandaan
Charmeurquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Idealiter lig ik op jouw buik en heb jij het buikpijntje.
Wat nou? Als ik naar links kijk Tallytieten als ik naar rechts kijk d'r kletsnatte punani. Dat heeft niks met charmeuren te maken, puur met geilheid.quote:
En je ziet dan niet eens mn hoofd. Win-win situatie!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou? Als ik naar links kijk Tallytieten als ik naar rechts kijk d'r kletsnatte punani. Dat heeft niks met charmeuren te maken, puur met geilheid.
En zij maar buikpijn hebben terwijl jij je pielemuis bevredigt terwijl je met je hoofd op haar buik ligtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou? Als ik naar links kijk Tallytieten als ik naar rechts kijk d'r kletsnatte punani. Dat heeft niks met charmeuren te maken, puur met geilheid.
En jij ook de mijne niet.... Oh, vandaar de win-win.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef Tally het volgende:
En je ziet dan niet eens mn hoofd. Win-win situatie!
Truste!quote:
Erg veel heb IK er niet aan hequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zij maar buikpijn hebben terwijl jij je pielemuis bevredigt terwijl je met je hoofd op haar buik ligt
Ook niet als ik af en toe es naar links of naar rechts graai?quote:
Helemaal niks zelfsquote:
Zodat ik je ogen dicht spuit als je naar mn tieten graait?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niet als ik af en toe es naar links of naar rechts graai?
Er zijn ergere dingen in het leven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Tally het volgende:
Zodat ik je ogen dicht spuit als je naar mn tieten graait?
misschien vind hij dat geil? Wat vind je vent daar van eigenlijk?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Zodat ik je ogen dicht spuit als je naar mn tieten graait?
Hij vind mijn tieten enorm geil en kan er maar niet vanaf blijven. Dat er melk uit komt vind hij echter maar goorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien vind hij dat geil? Wat vind je vent daar van eigenlijk?
Misschien een blinde gok, maar ik denk dat ze geen seks hebben gehad exclusief om een kind te krijgen. Misschien vinden ze het wel lekker. En elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien vind hij dat geil? Wat vind je vent daar van eigenlijk?
het is heel lastig om nu niet een slinkse en gemene vergelijking met een weide-kudde-dier te makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij vind mijn tieten enorm geil en kan er maar niet vanaf blijven. Dat er melk uit komt vind hij echter maar goor
Werd ik maar zwanger door seksquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien een blinde gok, maar ik denk dat ze geen seks hebben gehad exclusief om een kind te krijgen. Misschien vinden ze het wel lekker. En elkaar.
O dat mag hoor interesseert me geen kut.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef clevy het volgende:
[..]
het is heel lastig om nu niet een slinkse en gemene vergelijking met een weide-kudde-dier te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |