Dat is disney xdquote:
Is er nu opquote:
Pomba is lief.quote:
Geloof me, daar valt niet tegenaan te kammen.quote:
Ja, 'harig', laten we het zo noemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Pomba is lief.En harig.
[..]
Geloof me, daar valt niet tegenaan te kammen..
Enschedese kat hè? Super-eigenwijs.
Ik zie dat ik aan de bak moet met de stofzuiger en stofdoek binnenkort?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is echt zo vies he... En ik snap het niet. Ik werk in het asiel met 62 katten, maar als ik thuis kom is er op mij geen haartje te zienTenzij ik ze net gekamd heb of zo.
Mooi voor de winter!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat m'n H&M-jurkjes pas in juli leverbaar zijn
Neequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het erg als ik echt zonder nadenken weet dat dat de vos is?
Hey PeuRac! Wil je mijn foto's zien van afgetakeld spoor in een druk gebruikt stukje Nederland?quote:
Oh, dat hoeft niet hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie dat ik aan de bak moet met de stofzuiger en stofdoek binnenkort?
Gabberpaard.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft niet hoorMaar ik vind haren gewoon niet smakelijk. Van katten niet, van honden niet, van knagers niet, van paarden niet.
Weg ermee
Op naar de plukker dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Pomba is lief.En harig.
[..]
Geloof me, daar valt niet tegenaan te kammen..
Enschedese kat hè? Super-eigenwijs.
van mensen ben ik er ook niet wild vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft niet hoorMaar ik vind haren gewoon niet smakelijk. Van katten niet, van honden niet, van knagers niet, van paarden niet.
Weg ermee
Ik bedoel de losse haren dan hequote:
Ik ook niet idd. Die kan je ook gewoon meetellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
van mensen ben ik er ook niet wild van
Jij welquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor kom wel een keer kijken.
Mag ik dan mijn Ninja Turtles pak aan?
Ik verlies ook veel harenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weg ermee
Ik ook, van die fijne lange blondequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wel
[..]
Ik verlies ook veel haren
Ja, 100 op een dag gemiddeldquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wel
[..]
Ik verlies ook veel haren
Met drie katten waarvan twee zich zo goed als niet laten borstelen moet je er wel aan wennenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weg ermee
Ja maar, die zijn tofquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met drie katten waarvan twee zich zo goed als niet laten borstelen moet je er wel aan wennen
Ik neem alleen NOOIT meer een Britse Korthaar
Klopt. Maar die haren nietquote:
Ghehequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, van die fijne lange blondeKom ze overal tegen
Daar zit ik echt ruim bovenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Als iemand vreemd wil gaan met mij moet hij wel heel goed kunnen stofzuigen
Of zorgen dat zijn vriendin dezelfde haarsoort en -lengte heeft als jij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond een keer een lange blonde haar hier op de bankquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen, maar... Opvoedingquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met drie katten waarvan twee zich zo goed als niet laten borstelen moet je er wel aan wennen
Ik neem alleen NOOIT meer een Britse Korthaar
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond een keer een lange blonde haar hier op de bank
Ja, waar blijven die foto'squote:Op woensdag 11 mei 2011 12:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of zorgen dat zijn vriendin dezelfde haarsoort en -lengte heeft als jij.
Deden wij ook met onze hondenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Wij brachten de hond twee keer per jaar naar de hondenkapperPlukken, kammen, knippen, oren schoonmaken, tanden poetsen, nagels knippen en het belangrijkste: anaalklieren uitknijpen
Beste uitvinding ooit.
Je bedoeld de Syntus lijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey PeuRac! Wil je mijn foto's zien van afgetakeld spoor in een druk gebruikt stukje Nederland?
Zelf vond ze het geen succesquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deden wij ook met onze hondenIedere week zelf borstelen en dan in de lente en in de herfst naar de kapper
Die zijn er ook voor katten.
Inderdaad, ze zitten echt óveral en blijven komen.quote:
Onze honden vonden het wel fijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf vond ze het geen succesZe is zelfs een keer ontsnapt, de autist.
De Britjes van mn vriendin vinden het heerlijk, als je de borstel op de grond legt, gaan ze er zelf overheenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te zeggen, maar... Opvoeding
Ik kan in het asiel alle katten zonder problemen kammen
Ja, de beestjes in het asiel vinden het ook vaak heerlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Britjes van mn vriendin vinden het heerlijk, als je de borstel op de grond legt, gaan ze er zelf overheen
Ah. Dat moet nog even wachten. Ik heb ze vanochtend genomen, alleen heb ik hier geen kabeltje, en áls ik die had heb ik hier geen software die het raw-formaat kan verwerken.quote:
Oh, dan wachten we, geen probleemquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah. Dat moet nog even wachten. Ik heb ze vanochtend genomen, alleen heb ik hier geen kabeltje, en áls ik die had heb ik hier geen software die het raw-formaat kan verwerken.
Ik kamde mijn cavia's en konijnen ook met een tandenborstel, onder de buik en zo. Vonden ze lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een keer een langharige hamster, die kamde ik dan soms met een kindertandenborstel
Ach, Mia is gewoon niet zo van het aangeraakt worden. Prima, dat respecteer ik zoveel mogelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te zeggen, maar... Opvoeding
Ik kan in het asiel alle katten zonder problemen kammen
Oh, dat is ook goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, Mia is gewoon niet zo van het aangeraakt worden. Prima, dat respecteer ik zoveel mogelijk
lol, met britten wil je dat niet, de katten borstel zit na 1 haal al helemaal vol. Als je klaar bent heb je 4 ipv 2 kattenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een keer een langharige hamster, die kamde ik dan soms met een kindertandenborstel
Goedzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, Mia is gewoon niet zo van het aangeraakt worden. Prima, dat respecteer ik zoveel mogelijk
Ik heb trouwens nog een biertje gevonden die ik jou zeker moet toedienen!quote:
Je hebt vanzelf een stel nagels op elke mogelijk plek in je lichaam. Kies maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef STING het volgende:
[..]
Goedzo.Heb een hekel aan mensen die altijd maar hun kat willen optillen en knuffelen, ook al laten ze bijv. duidelijk merken dat ze dat niet willen.
Dat doe ik ook af en toe. Maar je zou haar eigenlijk dagelijks moeten borstelen en dat ga ik haar echt niet aandoen (en mezelf nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is ook goedMaar ik zou dus gek worden van al die haren en het dier dus maar een keer flink aanpakken
Kattenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt vanzelf een stel nagels op elke mogelijk plek in je lichaam. Kies maar
Een kat moet uit zichzelf naar je toe komen. Forceren is nooit goed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef STING het volgende:
[..]
Goedzo.Heb een hekel aan mensen die altijd maar hun kat willen optillen en knuffelen, ook al laten ze bijv. duidelijk merken dat ze dat niet willen.
Juist. Anders had je maar een hond moeten nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een kat moet uit zichzelf naar je toe komen. Forceren is nooit goed.
Welke is dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een biertje gevonden die ik jou zeker moet toedienen!Hij wordt alleen niet meer gemaakt, dus ben benieuwd of me het gaat lukken om eraan te komen.
Dat moet je ook niet doen. Als het dier aangeeft dat hij/zij het niet wil. Maar vaak moet je gewoon, ook voor het welzijn van het dier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe ik ook af en toe. Maar je zou haar eigenlijk dagelijks moeten borstelen en dat ga ik haar echt niet aandoen (en mezelf niet)
Ik wil ook bierquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een biertje gevonden die ik jou zeker moet toedienen!Hij wordt alleen niet meer gemaakt, dus ben benieuwd of me het gaat lukken om eraan te komen.
Of een lijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
Juist. Anders had je maar een hond moeten nemen.
Ze verzorgt zichzelf gelukkig nog erg goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke is dat?
[..]
Dat moet je ook niet doen. Als het dier aangeeft dat hij/zij het niet wil. Maar vaak moet je gewoon, ook voor het welzijn van het dier.
Inderdaad. Het word vanzelf beloond doordat ze wel naar je toe komen als zij dat willen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
Juist. Anders had je maar een hond moeten nemen.
Nou, dat ligt er ook maar aan hoor. Kennissen van mij hebben jaren Britten gehad, die gingen twee keer in het jaar naar de kapper en de rest van de tijd deden ze zelf borstelen. Niks aan de hand.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, met britten wil je dat niet, de katten borstel zit na 1 haal al helemaal vol. Als je klaar bent heb je 4 ipv 2 kattenen een week later kan je weer
Aan jou zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze verzorgt zichzelf gelukkig nog erg goed
Alleen de nagels moeten wel soms echt geknipt worden, anders blijft ze steeds overal aan vast zitten
Ik doelde op het met een tandenborstel doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat ligt er ook maar aan hoor. Kennissen van mij hebben jaren Britten gehad, die gingen twee keer in het jaar naar de kapper en de rest van de tijd deden ze zelf borstelen. Niks aan de hand.
Agossiequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen de nagels moeten wel soms echt geknipt worden, anders blijft ze steeds overal aan vast zitten
Ja, dat is ook niet zo gek hequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doelde op het met een tandenborstel doenBritten moet je juist veel borstelen, zeker nu, anders worden ze gek van de hitte.
Hmm ja, daar beginnen deze ook last van te krijgen. Ze zijn ook al 11jr en je merkt wel dat ze ouder worden. Denk alleen niet dat ze zich makkelijk laten knippen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
klopt, ze vinden het dan ook heerlijk, dus dat scheelt. Een nat washandje vinden ze ook geweldigquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet zo gek he
En dat zeg ik. Maar als je dat dus regelmatig doet is er niks aan de hand.
Hangt er ook vanaf of het een kater is of niet. (Geholpen) katers zijn over het algemeen een stuk minder fel van poezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ja, daar beginnen deze ook last van te krijgen. Ze zijn ook al 11jr en je merkt wel dat ze ouder worden. Denk alleen niet dat ze zich makkelijk laten knippen.
Het is ook gewoon een kwestie van het negatieve met het positieve laten associëren als ze het niet leuk vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, ze vinden het dan ook heerlijk, dus dat scheelt. Een nat washandje vinden ze ook geweldig
Eruittrekken!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Agossie
Ik had zaterdag de nagels van Slettebakje in m'n hand staan
Die van mij houd ook van aandacht, totdat ze een borstel zietquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond is gewoon aandachtsgeil en dus kan je alles met haar doen want aandacht
Een van de katten heeft dat ook, echt álles is prima. Aandacht = goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond is gewoon aandachtsgeil en dus kan je alles met haar doen want aandacht
Als ze de borstel ziet gaat ze nog net niet spinnen als een katquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij houd ook van aandacht, totdat ze een borstel ziet
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze de borstel ziet gaat ze nog net niet spinnen als een kat
Dat ga ik de volgende keer ook zeker doen! Net als de tandenquote:
Aha, nee die kan ik vanaf hier ook niet zienquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
boven Utrecht, een kleintje. kon niet lezen wat erop stond.
Nou, happyhappyjoyjoyquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:25 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Aha, nee die kan ik vanaf hier ook niet zien
Lijkt me wel leuk trouwens om erin te zitten..
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, happyhappyjoyjoy![]()
[ afbeelding ]
Doemdenker..quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, happyhappyjoyjoy![]()
[ afbeelding ]
Ik zag gister of eergister zo'n apparaat (in Utrecht) met "Goodyear" erop. Dat was echter een blimp en geen zeppelin. Maar waarschijnlijk is er weer eens niemand die het interesseert of je de goede naam voor iets gebruikt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
boven Utrecht, een kleintje. kon niet lezen wat erop stond.
check.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag gister of eergister zo'n apparaat met "Goodyear" erop. Dat was echter een blimp en geen zeppelin. Maar waarschijnlijk is er weer eens niemand die het interesseert of je de goede naam voor iets gebruikt.
Is het nu een blimp of een zeppelin CL?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:35 schreef CherryLips het volgende:
O hij komt weer over, Goodyear staat erop ja
Welk bier moest ik nu proeven?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag gister of eergister zo'n apparaat (in Utrecht) met "Goodyear" erop. Dat was echter een blimp en geen zeppelin. Maar waarschijnlijk is er weer eens niemand die het interesseert of je de goede naam voor iets gebruikt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef rival het volgende:
Ik haat dat sowieso, mensen die denken ergens verstand van te hebben en het dan een zeppelin gaan noemen.... gebruik het juiste woord of hou gewoon je mond dicht
Ja, als ik dat nu zeg is de verrassing er wel een beetje vanaf hè.quote:
ik moest het gvd toch een naam gevenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef rival het volgende:
Ik haat dat sowieso, mensen die denken ergens verstand van te hebben en het dan een zeppelin gaan noemen.... gebruik het juiste woord of hou gewoon je mond dicht
Ja wat? ik stapte al bijna in de auto.. een zeppelin zie je namelijk bijna nooit... voor een blimp hoef ik de deur niet uitquote:
Goed puntquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, als ik dat nu zeg is de verrassing er wel een beetje vanaf hè.
Ja, zulke dingen zijn van levensbelang, hoe durven ze daar onzorgvuldig mee om te springen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef rival het volgende:
Ik geloof je schat!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wat? ik stapte al bijna in de auto.. een zeppelin zie je namelijk bijna nooit... voor een blimp hoef ik de deur niet uit
Jij krijgt vanavond een pm met recept van me, L-E. Ik vergeet het de hele tijd...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen zijn van levensbelang, hoe durven ze daar onzorgvuldig mee om te springen!
Optimist tot in de kist!quote:
Op jouw leeftijd had ik niet anders verwacht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij krijgt vanavond een pm met recept van me, L-E. Ik vergeet het de hele tijd...
Ik zag laatst een zeppelin in Duisland. Ik had je moeten bellen, dus?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wat? ik stapte al bijna in de auto.. een zeppelin zie je namelijk bijna nooit... voor een blimp hoef ik de deur niet uit
CL volgens mij welquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moest het gvd toch een naam geven
Ik was meteen in de auto gesprongen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag laatst een zeppelin in Duisland. Ik had je moeten bellen, dus?
Maakt mij het uit, ik zit weer eens te lachen achter mn laptop.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
CL volgens mij wel
of die kloot lekker mee
[..]
Oh. Als ik dat had geweten. Mooi ding wel. Je zag echt de frames nog lopen.quote:
Ik hou ook van jou hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd had ik niet anders verwacht.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
CL volgens mij wel
of die kloot lekker mee
[..]
onthouden voor de volgende keer!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Als ik dat had geweten. Mooi ding wel. Je zag echt de frames nog lopen.
fapmateriaal!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:53 schreef STING het volgende:
Van het kijken van Indiana Jones and the Last Crusade raak je dus opgewonden?
Watergevecht jonge!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef rubje het volgende:
ff tussendoor: Die tt was die ironisch bedoelt?want je kan 'm volgens mij dubbelzinnig opvatten
![]()
Kijk, dat zijn posts waar ik iets aan hebquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je ook maar Fringe gaan kijken dan, komen ze ook in voor
Ja idd, hier in het noord- oosten zijn ze nooit zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
komt er weer zo'n vunzige westerling hoor
Haha gelukkig zijn de oosterlingen ontzettend netjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
komt er weer zo'n vunzige westerling hoor
Damn alweer telaat...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja idd, hier in het noord- oosten zijn ze nooit zo
fuck it geen idee waar ik ergens zit in Nl
Ik weet het verschil welquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Als je me met het zien van een blimp maar gewoon met rust laat.
nee die Oostblokkers hier zijn misschien nog ergerquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:01 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha gelukkig zijn de oosterlingen ontzettend netjes
Westers snobismequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
nee die Oostblokkers hier zijn misschien nog erger
De TT is uiteraard zo dubbelzinnig als maar zijn kan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef rubje het volgende:
ff tussendoor: Die tt was die ironisch bedoelt?want je kan 'm volgens mij dubbelzinnig opvatten
![]()
Hier nog iets meer dan twee uurquote:
Altijd toch in Singles?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
De TT is uiteraard zo dubbelzinnig als maar zijn kan.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:23 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hier nog iets meer als dan twee uurBalen...
Ik ben heul geen TSquote:
Duurde ff voor ik hem snaptequote:
JUIST IK BEN ONSCHULDIG!!quote:
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JUIST IK BEN ONSCHULDIG!!
For once
Helemaal niks!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
Huppel; heb je al wat van die vriendin gehoord?
Lekker danquote:
Sorryquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JUIST IK BEN ONSCHULDIG!!
For once
Ik vind, gezien de situatie, niet dat ik degene ben die contact moet gaan zoeken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker danHeb je inmiddels zelf aan iets laten weten?
Nee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo, krijg je nu ineens een berichtje?
Dat zou dan wel weer heel toevallig zijn..quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo, krijg je nu ineens een berichtje?
Verwacht ik echt niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:44 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer heel toevallig zijn..
Das vaak het probleem. (Verkeerde)Andere prio's stellen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verwacht ik echt niet.
Ze is nu naar dr werk als het goed is. Op haar werk heeft ze wel tijd om de hele dag met haar vriend te whatsappen enz. Prio's he
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verwacht ik echt niet.
Ze is nu naar dr werk als het goed is. Op haar werk heeft ze wel tijd om de hele dag met haar vriend te whatsappen enz. Prio's he
Ik vind het prima. Heb het jaren zonder haar gedaan dus dat lukt me zo weer hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:49 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Das vaak het probleem. (Verkeerde)Andere prio's stellen..
Staat Rival bij jou in de straat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef MNR het volgende:
Ik ben aan het genieten van goed uitzicht! Er is een kerel zijn auto aan het repareren hier op de parkeerplaats en dat heeft hij vaker gedaan! Hij is echt verrekte handig. Ik vind dat mooi om naar te kijken
Die kerel, zijn auto of zijn reparatiekunsten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef MNR het volgende:
Ik ben aan het genieten van goed uitzicht! Er is een kerel zijn auto aan het repareren hier op de parkeerplaats en dat heeft hij vaker gedaan! Hij is echt verrekte handig. Ik vind dat mooi om naar te kijken
Ja, wie weet, haha!quote:
Zo hoort het uiteraard ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Heb het jaren zonder haar gedaan dus dat lukt me zo weer hoor
Meerdere zelfsquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, wie weet, haha!
Nee, die heeft een BMW, als ik het goed heb
In eerste instantie zijn reparatiekunsten, zijn auto valt ook op en hij heeft een leuke uitstraling (hoorde hem een praatje maken toenstraks).quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die kerel, zijn auto of zijn reparatiekunsten?
Wat zit de wereld toch ook mooi in elkaar. Mannen kijken graag naar vrouwen die de auto wassen en de vrouwen graag naar mannen die de auto reparerenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef MNR het volgende:
Ik ga nooit meer mn auto wassen hier op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Wat zit de wereld toch ook mooi in elkaar. Mannen kijken graag naar vrouwen die de auto wassen en de vrouwn graag naar mannen die de auto reparen
Ja, maar zelfredzaamheid en om hulp vragen dienen wel in balans te zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zo hoort het uiteraard ookZelfredzaamheid is
Hahaha!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Wat zit de wereld toch ook mooi in elkaar. Mannen kijken graag naar vrouwen die de auto wassen en de vrouwn graag naar mannen die de auto reparen
Handig in? Tekenenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Waar vindt een ieder zich hier heel handig in, overigens?
Bier drinken! Jarenlang mee geoefend!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Niksquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Poe! Goeie vraag..quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Oh! Daar ben ik ook wel goed in!quote:
Van bier drinken word je kaal, heb ik vernomen. Ik drink geen bier en ben het levende bewijs van het tegenovergestelde.quote:
Laag zelfbeeld, -1quote:
De vraag is eerder met wat eigenlijk niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Daar ben ik het levende bewijs van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van bier drinken word je kaal, heb ik vernomen.
En een hele mooie cabrioquote:
Neuh valt mee. Ben gewoon niet handigquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van bier drinken word je kaal, heb ik vernomen. Ik drink geen bier en ben het levende bewijs van het tegenovergestelde.
[..]
Laag zelfbeeld, -1
I knowwwwquote:
Hahaha!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Techno het volgende:
[..]
De vraag is eerder met wat eigenlijk niet?
Koken. Zinloze filmquotes quoten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Handig met mijn handen, dus handig met 'alles' eigenlijk welquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Chocola eten, pratenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Op dit moment ben ik handig in het opsporen van fouten..quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben een hele goede wandelende agenda voor bepaalde mensenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over timmeren of andere knutselwerkjesKan van alles zijn.
Six degrees of Kevin Baconquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocola eten, praten, six degrees of Kevin Bacon
Ik heb geen fout gemaaktquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik handig in het opsporen van fouten..
Klopt, tenzij zij totaal geen idee heeft dat jij het moeilijk hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind, gezien de situatie, niet dat ik degene ben die contact moet gaan zoeken.
Jammer, zij woont dichtbij en zou mij dus goed kunnen steunen maar nu doe ik het wel met mn vrienden die ver weg wonen. Vrienden die berichten sturen als: meid sorry dat ik niet langs kan komen maar ik denk wel aan je.
daar ben ik echt slecht in tegenwoordig, vergeet allemaal afsprakenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een hele goede wandelende agenda voor bepaalde mensen
Als jij toch weet dat een vriendin van je een crematie heeft gehad dan laat je toch niet vervolgens 3 dagen niks van je horen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, tenzij zij totaal geen idee heeft dat jij het moeilijk hebt.
Zeker jammer van haar, prio's stellen is een vak, blijkbaar...
Wandelende agenda nodig?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
daar ben ik echt slecht in tegenwoordig, vergeet allemaal afspraken
Gewoon meer drinken dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef rival het volgende:
daar ben ik echt slecht in tegenwoordig, vergeet allemaal afspraken
Ik kan heel goed slapen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Das momenteel de enige mooie, waar ik nu mee woon/werk is een wrak
jawel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij toch weet dat een vriendin van je een crematie heeft gehad dan laat je toch niet vervolgens 3 dagen niks van je horen?
Nee, dat lijkt me niet inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Als jij toch weet dat een vriendin van je een crematie heeft gehad dan laat je toch niet vervolgens 3 dagen niks van je horen?
iPhone. Wunderlist app. Is nog gratis ook.quote:
Die laat ie toch maar op auto's liggen. Best zonde, wel.quote:
omdat het kan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoezo dat?
En is de cabrio weer rijklaar?
Ik snap je niet, dus dit zal wel het sarcasme zijn dat ik nog moet leren herkennen bij je!quote:
Arme rival...quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
iPhone. Wunderlist app. Is nog gratis ook.
Ja, daar heb je best een goed punt te pakken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
Die laat ie toch maar op auto's liggen. Best zonde, wel.
Dit was geen sarcasme. Je quote mij en zegt dat je goed fouten herkent, dus ik nam aan een fout gemaakt te hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik snap je niet, dus dit zal wel het sarcasme zijn dat ik nog moet leren herkennen bij je!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een blije agenda van de Hemaquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's toch met papier en zo? Bomenmoordenaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Er gaat niks boven een blije agenda van de Hema
Sukkelquote:
Naja ik merk wel of ik nog wat van haar hoor.quote:
Uhm die ga je vast wel vergeten ergens!quote:
Ok en jammer!quote:
ja maar die van de hema zijn echt briljantquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's toch met papier en zo? Bomenmoordenaar.
Bomenknuffelaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Die bomen vragen er om! Zomaar een beetje staan, niets te doen, soms MIDDEN IN HET BOS!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moet ik maar van je aannemen dan want ik kan het onderschrijven noch tegenspreken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:11 schreef CherryLips het volgende:
ja maar die van de hema zijn echt briljant
wat nou sukkel? ik laat jullie gewoon zien dat er ook mensen zijn die niet zo denken. ik dus. en zo dus ook andere mensen. dan weet je dat.quote:
Jij stelt een vraag, dat betekent toch niet dat het antwoord op toepassing is van jou?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit was geen sarcasme. Je quote mij en zegt dat je goed fouten herkent, dus ik nam aan een fout gemaakt te hebben.
Maar ik vind je eerlijkheid wel aandoenlijk
Ja maar jij bent man. Dat is anders. Vrouwen doen dat doorgaans wel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
wat nou sukkel? ik laat jullie gewoon zien dat er ook mensen zijn die niet zo denken. ik dus. en zo dus ook andere mensen. dan weet je dat.
tis nog geen zomer ik heb geen haast
Dat is wel heel erg brutaal! Een beetje in de weg staan. In het bos nog wel. Snel kappen die handel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Q. het volgende:
Die bomen vragen er om! Zomaar een beetje staan, niets te doen, soms MIDDEN IN HET BOS!
Niet zo raar dat ze gehaat worden! Weg met bomen!
Je moet me gewoon altijd geloven, met allesquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moet ik maar van je aannemen dan want ik kan het onderschrijven noch tegenspreken.
Doet me hieraan denkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Die bomen vragen er om! Zomaar een beetje staan, niets te doen, soms MIDDEN IN HET BOS!
Niet zo raar dat ze gehaat worden! Weg met bomen!
Gewoon een nuke er op. Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg brutaal! Een beetje in de weg staan. In het bos nog wel. Snel kappen die handel!
Vooral die zware die op diesel lopen. Lekkere uitlaatgassen om al dat frisse natuur gegeur te dodenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:17 schreef Naamah het volgende:
Heu! Een zeppelin boven Utrecht! Wat grappig!
Frisse lucht, hoe durven zequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vooral die zware die op diesel lopen. Lekkere uitlaatgassen om al dat frisse natuur gegeur te doden
Ik kom uit het jaar van Taxi Driver. Wat zegt dat over mij? Gods´ lonely manquote:
Global Warming.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
Vooral die zware die op diesel lopen. Lekkere uitlaatgassen om al dat frisse natuur gegeur te doden
Ja, word er ook altijd zwaar onpasselijk vanquote:
Arme rivalquote:
Logisch welquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, word er ook altijd zwaar onpasselijk van
Ze hebben de pricewatch van Tweakers gekopieerd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
Tijd voor...........Perenijs
[ afbeelding ]
Beslist.nl he!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben de pricewatch van Tweakers gekopieerd.
Perensapje minstens net zo lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
Tijd voor...........Perenijs
[ afbeelding ]
Minstens net zo lekker?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Perensapje minstens net zo lekker
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel meevallen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben de pricewatch van Tweakers gekopieerd.
Als wat? Diksap?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HET IS EEN INVASIE!!!! MAAK DAT JE WEG KOMT!!!!!quote:
Weer die Duitsers?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HET IS EEN INVASIE!!!! MAAK DAT JE WEG KOMT!!!!!
MAAR HET IS NOG GEEN 2012!!11 HOE KAN DAT NOU??11!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:27 schreef Barbusse het volgende:
HET IS EEN INVASIE!!!! MAAK DAT JE WEG KOMT!!!!!
Ik was maandagavond in Leidsche Rijn en toen liep er allemaal politie rond en even later bleef er even een helikopter boven de wijk hangenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:28 schreef MNR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige zeppelins en helicopters zo opvallend vinden? Ik tast nog in het duister...
Dat is geen zeppelin, maar een blimpquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:28 schreef MNR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige zeppelins en helicopters zo opvallend vinden? Ik tast nog in het duister...
En nog BMW-rijders ookquote:
ANDERE KOSMISCHE TIJDZONE WAARSCHIJNLIJK!!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
[..]
MAAR HET IS NOG GEEN 2012!!11 HOE KAN DAT NOU??11!!
Ik was laatst bij de Shell, stonden politieauto's en een helicopter boven het pompstation... Ik kijk daar niet echt meer van op..quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was maandagavond in Leidsche Rijn en toen liep er allemaal politie rond en even later bleef er even een helikopter boven de wijk hangenDat valt op, we verwachtten eigenlijk dat er iemand in de bosjes zat verstopt.
politieauto's en een helicopter bovenop een tankstation, ik zou er wel van opkijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik was laatst bij de Shell, stonden politieauto's en een helicopter boven het pompstation... Ik kijk daar niet echt meer van op..
Hahahaha!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
politieauto's en een helicopter bovenop een tankstation, ik zou er wel van opkijken
Ik doe een gok. En ik denk dat ik goed zit met die gok. Doorgaans zie je 't frame wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat er geen metaal skelet in zit?
Ik kijk sowieso altijd naar helikoptersquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
politieauto's en een helicopter bovenop een tankstation, ik zou er wel van opkijken
als ik ze hoor kijk ik ook wel even omhoog... maja, ik kijk naar alles wat voorbij komt of als ik iets hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso altijd naar helikopters
Als ik in Leidsche Rijn zou wonen zou ik me ook in de bosjes verstoppen uit schaamte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was maandagavond in Leidsche Rijn en toen liep er allemaal politie rond en even later bleef er even een helikopter boven de wijk hangenDat valt op, we verwachtten eigenlijk dat er iemand in de bosjes zat verstopt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik in Leidsche Rijn zou wonen zou ik me ook in de bosjes verstoppen uit schaamte.
Dat niet. Maar aparte geluiden kijk ik toch altijd even naarquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
als ik ze hoor kijk ik ook wel even omhoog... maja, ik kijk naar alles wat voorbij komt of als ik iets hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |